דייייי תמשיכי...
אני במתח לא נורמלי...
המשךךךךךךךךךך
יששששששששששששששש!!
תודה לאל אין לה איידס!!!!!!!!!!!!!!!
עכשיו לא הריון והכל מסודר..!!
ובאמת בת-אל מ'זה המתח הזה?!?!
המשך מידדדדד..!!
חחחחח...
לאב יו
גל!ש
אמאלהההה הורדת לי את הלב שקראתי שיש לה איידס...
מזל שאין לה אני רוצה שהיא תיהיה עם איתיו'ש איזה חמוד הוא
בתאלוששש שוב כזה קצרר???? שוב מתחחח???
את רוצה שאני אמותתתת?????? שימי המשךךך מהרררר
בובהההה שימי המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
לינויי זאת את פשושהפשושית!?!?
מהמםםםםםםםםםםםם רוצים המשך!!!!!!!!
אוהבת מורן 😉
בת-אלוששששששששששששש רווקה משועממת שלייייייייי
אוףףףףףףף תמשיכיי כבררררר 😢😢😢
והפעם שיהיה ארוךךךךךךךךךךך פליז פליז פליזזז
אוהבת אותך הכי בעולםםםם
מואההההההה ענקיתתתת
בת-אלושקה&בת-אלוש רווקות משועממות והאחיותת בנשמהההההההה
בת-אללללללללללל
מה זה המתח הזה???. את רוצה להרוג אותנו פה??
שימי המשךך דחוףףף
מוואה ענקיתתת 😛
ייווווו איזה צמרמורת עברה בי..
מהמםם..
ה=מ=ש=ך..
אמאאאאאאאא איךךךך הלחחצתתת אותיייייייי כמעט בכיתייי.. חחחחחחחחחחחח.. רציתי שהם יהיו ביחדד פתאום זה באאא.. חחח טוב בטח היא בהריון עכשיו....!!!
שימייי המשךךך
נוו בתאלושש מאמי כולנו במתחחח שימי המשךךךך
תפצי אותנו על המתח וההמשכים הקצרצרים האלהההה
QUOTE (המתוקה_שלך @ 20/03/2005) נוו בתאלושש מאמי כולנו במתחחח שימי המשךךךך
תפצי אותנו על המתח וההמשכים הקצרצרים האלהההה
🙄
-19-
""דוקטור סובסקייי התוצאה היא לא שלההה היא של מישהי אחרת שגם לה קוראים מעיין..
שמך מעיין שבתאי?" שאלה האחות..
"כן.." אמרה מעיין..
"אז הינה התוצאות חמודה.." האחות הביאה למעיין את המכתב עם התוצאות
והיה כתובבבבבבבבב................................"
"אני לא חולההה באיידסססססס" מעיין צעקהה באושרר
איתי חיבק אותה חזק.........
"כבר חשבתי שאני הולך לאבד אותך חיים שליייי" איתי אמר והם בכו..
"לא תיפטר ממני בקלות כזאת" אמרה מעיין והם צחקו..
כעבור יומיים מעיין השתחררה..
והכל בינה לבין איתי היה מעולהההה
הם כל הזמן היו ביחד!!!
מאוהבים!!
מאושרים!!!!
+++++++++++++++++++
כעבור ש====נ====ה
+++++++++++++++++++
מעיין כבר בכיתה יא'...ואיתי ב-יב'..
"מעיינושש חיים שליייייייי עוד שבוע אנחנו שנה ביחדדד" אמר איתי למעיין!
"כןןןןןן" צעקה מעיין וקפצה על איתיי
הם התנשקו ואיתי אמר להה..."מממ.....בא לך...אממ...מממ.." איתי עשה לה עיניים..
"חחח מה מה מה .?!?!" מעיין שאלה..
איתי התקרב אליה ונישק אותהה...הם התנשקו ואז מעיין הפסיקה אותו..
"נוווו מה!?!" היא שאלה..
"חחח כפרה עליךך חיים שליייייייייייייי את רוצה שניסע ביחד לכמה ימים רק את ואאני?!?!" שאל איתי..
"בטחחחחח חיים שליייייי לאן!?!" שאלה מעיין..
"אמממ..בא לך לטבריה? רק את ואני?" שאל איתי
"איתך לא אכפת לי לאן!! העיקר איתך1!" מעיין אמרה והם התנשקו..
הם הלכו ודיברו עם ההורים שלהם..
ההורים שלהם הסכימו להם לנסוע ביחד ל4 ימים..
איתי ומעיין התכוננו לנסיעה וארזו מזוודות........
"מסרק?
יש!!
פלא?
יש!!
בגדים ארוכים/קצרים??
יש!!
איפור?!
ישש!!!"
מעיין ואיתי כבר היו מסודרים!!
למחרת בבוקר הם יצאו ונסעו ביחד עם הרכב של איתי......................
הם הגיעו אחרי כמה זמן...והיו ב-טבריה 4 ימים!!
הם נהנו היו ביחדד וכל הזמן טיילו..
הם חזרו והוריה של מעיין אמרו לה....................................
+++++++++++++++++++++
ת
ג
ו
ב
ו
ת
הפרק הבא ממש מענייןןן =]]
אוהבת פוללל
בתאלוששש