[COLOR=red]]טובב מתוקותתת אני ירשום לכם ת'סיפורר של החיים שלי.. זה הסיפור הראשון שאאניי רושמתת פהה אז ככככככההההה>>>
7 בבוקר אני שומעת את אמא שלי צועקת "דניאלו''ש כבר בוקר צריך לקום"
אני עושה ת'צמי לא שומעת וממשיכה לישון אחרי 5 דקות היא נכנסה לחדר ואמרה
"דניאלו'ש שלא תאחרי מאמי המורה גם ככה בעצבים עלייך"
בלי חשק קמתי מהמיטה הלכתי שלטוף פנים ולצחצח שיניים התלבשתי שתיתי שוקוו...
ככה היה רק 7 וחצי החלטתי להתחבר קצת לאייסי היה לי משעמם התחברתי..
. ראיתי הודעה מהחברה הכי טובה שליי אלה
-אלה- בוקר טוב מאמי
-אני- בוקר טוב כפרה.. את באה לבצפר?
-אלה- כן 10 דקות אני אצלך נלך ביחד??
-אני- סבבבה יאלהה ביי מאמי..
-אלה- חכי מה יש לי לספר לך את לא יודעתת
-אני- סבבה תבואי אליי בייי
אחרי רבע שעה אני שומעתת "דניאלללללללל" חח אלה דפקה ת'צעקה של החיים שלה....
ירדתי למטה.. אני עושה לה " הא מאמי מה חדש?"
אלה--- " מה לא חדש?? את לא יודעתת מה קרהה!!"
אני--- דברי נוו אל תשגעי אותי......!!!
אלה---- מעיין התנשקה עם רועי!!!
אני-- מה?? הבת זונה?? אבל היא חברה של לירן הוא יודע??
אלה-- איזה יודע??? ניראלך הוא ידע מה הוא יעשה להה
אני--- אני מספרת לו... אלה---- למה??????
אני-- מזה למה הוא כמו אח שליי מה אני לא יספר לו מסכן היא עושה לו פדיחות
אלה-- תעשי מה בראש שלך אחותייייי
נכנסתי לבצפר>> פיייייי איזה ריח בצפר מסריח חח
ואייי איזה עצבים צלצולל טוב לא מעניין אותי אני חייבת לספר לו
ככה מצאתי ת'צמי רצה כמו משוגעת לקומה של לירן ומחפשת אותו קלטתי אותו ת'אח המושלם שלי...
דפקתי צעקההההההההההה לירנו'שששששששששששששש
לירן-- האא אחותי המ המצבב כפרה??
אני-- לא טוב נשמה תשמע...
לירן-- נוו מה את באה לבאס אותי על הבוקר??
אני-- אתה לא רוצה אני לא יספר.
. לירן-- טוב יאלה דברי אבל בואי לקפיטריה
אני-- אבל יש שיעור...
לירון-- יש לי שעה חופשית ולך יש ערבית תבריזי נוו בקטנה
אני-- טובה בוא כבר ננוו
ככה הגענו לקפיטריה פתאום אני רואה את מעייןן יושבת שםם..
היא ראתה אותנו קפצה עליו כמו איזה כלב...
מעיין-- אהוביייי
לירן--אהה מאמי מה קורה??
מעיין--הכל מעולה יפה שלי עפתי לשיעור אוהבת אותךך
לפני שלירן הספיק לענות לה צעקתי
בואנהה יא זונההה תגידי את לא מתביייייייישת??
לירן--דניאל מה יש לך מה זה היה
מעיין--בואנה יא משוגעת תתחילי להרגיעה ת'פה שלך ומהר
אני-- בואנה יא זונה ראו אותך מתנשקת עם רועי אז רדי מהפוזה של המאוהבת אני לא ייתן לך לפגוע בלירן לירון--מעיין זה נכון??
מעיין- מה אתה מקשיב לה האי סתם מנסה לסכסך..
אני-- יאלה עופי עופי לשיעור שלך נוו ככה היא הלכה בלי להגיד כלום.....
. לירן-- מאיפה את יודעת את זה??
אני--עזוב מזה משנה אתה חייב להאמין לי אני לא אומרת לך סתם
פתאום ראיתי יש לו דמעות בעיניים......
אני-- לירנו'ש מאמי המ אתה בכה בגלל הזונה הזאת עזוב אותה תראה כמה בנות רוצות אותך וחיבקתיי אותו ככה עמדנו מחובקים ואז..................... אתם יודעים מה הוא אמר לי??
אתם לא יודעים?? רוצים לדעת??? תרשמו תגובווווותת
😁 😁 😁
נוסף: February 22nd 2005
אנסטסיהההההההההההההההה בתתתת דודדהההה כוסייתת שליייי!!!
הסיפורר בנזונהההההההה אהבתיי אותוו תרשמיי לייייי המשךך חח לפניי כולם נה נהה בננהה..
אוהבתת אותך המוווווווווןןןןןןןןןןןןןןן ושהייה לךךך בהצלחה עםם החבר שלךך ואללל תפרדיי ממנוו בפעםם השישיתת חח..
כיי גםם ככה אני יסדרר לך אותוו חזרהה........חחח
איןן עלייךך בת דודתייי המושלממתתתת מטורפתת עליייךךך!!!!!!! 😊 😊 😊
סנו'ש&סנוו'ש שולטטטווווווותתת בע"מ.......ר=מ=ת ג=ן>>>>פרדס כףףף פיתוח ערסיםםם...שליטההההההההההה!!!חחחח....... 😁 😁 😁 😁
ובוסקיי דומהה לתרנגותתתת רקקק שתדעעיי לךך...חחחח... 😛 😛 😛 😛 😛 😛
אלההההההה ביו'שש מתה עללללללללללייייייייייייייייךךךךךךךךךךךךךךךך
יאאאאאאאא איזה יאפפפפפפפה
איזה מסכן לירןןן =[[
זונהה מעייןןןן..
בבבתתת ****
המשךךך
בתאלוששששששש
אנסטסיהההההההההההההההההה חייםם שליי אוהבת אותך מאמיי....!!
חיחיחיחי כמהה תגובותת!!
יאלהה כנסוו אליי גםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...=ST&f=8&t=20708
אההה ותזכרוו דברר אחדדדדדדדד>>>>>>>>>>>>>
סנוו'ש&סנו'ש>>שולטותתת בע"ממ.........רמת גן>>>>ה-ג-ת(למי שלא מבין זה שכונה שלנו) פיתווחח ערסים ---------->שליטההההההההההההה !
😛 😛
http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...=ST&f=8&t=20708
http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...=ST&f=8&t=20708
אוהבתתתת המוווון 😁 😁 😁
יאאאא כתבתי המשךךךך
אני במתחחח
איזה רעה זאת שבגדה בו, סתם מחרבנת קוטג' מסריחה...
שתלך לחפש פראייר אחררר
סתם כלבה, משלשלת פסטהההה משתינה רוטב דגיםםםם!!!
😛 😛 חחח איזה חמודות תודה על התגובות אני ימשיךךךךךךךך היום עוד מעט....
יאנהההההההה סנו'ש וסנוו'ש >> שולטותתתתתתתתתתתתתתתתת
כמה זמן הם היו יחד?
מסכנן...:/
[B][COLOR=red] ככה התחבקנו ואז הוא אמר לי.... מאיפה את יודעת את זה בכלל??
אני-- מזה משנה מה אתה לא מאמין לי?!!
לירן-- אני אל יודע למי להאמין זה נפל עליי בבום
אני--וואלה
לירן-- ואלה... טוב עזבי את זה עכשיו..
מה ככה אחותי היפה שנים שלא דיברנו הא מאמי?!
אני-- אתה רוצה לדבר??
לירן--בטח כפרה
אני--אז תזמין אותי לגלידה נשב נדבר חחח
לירן--תחמנית שלי...רק תזכרי שאני לימדתי אותך כל מה שאת יודעת חחח
אני-- חחח טוב אתה מביא לי??
לירן--חכי רגע מאמי אני הולך להביא
פתאום מעיין נכנסת..
עושה ליי בואנה מה את מתערבת מזה היחסים שלך?
אני--טוב זוזי זוזוי לי מהפרצוף את עושה לי חרדה..
מעיין--אני עוד אנקום בך את תראי
אני-- ואיי איזה פחדדד תסתכלי תסתכלי איך אני רועדת.. מאמי אני אל איזה ערסית צעצוע את
מכירה אותי... אל תסתבכי סתם...
ואל לירן בא.... מה את עושה פה??
פתאום הזוונה הזאת התחילה לעשות ת'צמה בוכה...
מעיין-- לירני אתה יודע שבחיים לא הייתי עושה לך כזה דבר אתה מכיר אותי אני אוהבת אותך
דניאל סתם ניסתה לסכסך היא הרגע סיפרה לי שהיא אוהבת אותך
ראיתםםם ת'זונהההההה????
ואתם יודעים המ הכי גרוע?? לירן האמין לה!! שיאוווו אני לא מאמינה איך הילדה הזאתי מסנוורת אותו
עד שכאי כך שהיא מצליחה לסלכך ביניינו??
לירן-- דניאל אני לא מאמין שעשית לי כזה דבר.. איכס ואני חשבתי שאת כמו אחותי ואת כל הזמן הזה אהבת אותי ולא סיפרת לי??
איך יכולת לסלכך ביניו ידעת כמה שאני אוהב אותה....איזה מזל שגיליתי ת'פרצוף האמיתי שלך לפני זה היה מאחור מידי....
ואיייייייייי איך נפגעתי ממנו.. היו לי דמעות בעיניים... אבל חשבתי לעצמי.. לא אני לא יבכה
אני לא ייתן למעיין ת'עונג הזה.. היא לא תראה אותי בוכה בגללהה
אני אל מאמינה שהוא האמין לה!! אני והוא ידידים מהגן וככה הוא מאמין לה הוא אפילו לןא היה מכן להקשיב לי!!
קמתי שמתי לה ת'סטירה של החיים שלה..
ועפתי משם.... בדרך החוצה עוד יכלותי לשמוע אותה עושה לו הצגות...
ואיי ראית איזה אלימה היא איזה בהמה...... בהמה עלקקקק
ישבתי בחוץ על הספסל והתחלתי לבכות... לא היה לי יותר כוח לכלום.. לא חשבתי על כלום רק על כמה שאני פגועה!
פתאוםם בא אליי הכוסון של החיים!! נשבעת יוו הוא היה כזה יפה אבל מה שהכי בלט אצלו העיניים..
עיניים כחולות כאלו מהממות לא ראיתיי בחיים שליייייייייי
קפאתי.. לא יכולתי להוציא מילה ולא יכולתי להפסיק להסתכל עליו!!
והוא כנראה אל הבין מה אני רוצה ממנו.. אז הוא אמר לי.. ילדה?? איך זה שאחת יפה כמוך יושבת פה
ובוכה ככה??
אז עניתי לו... סתם רבתי עם ידיד הכי טוב שלי עזוב..
אז הוא אמר לי-- את רוצה אולי לספר לי מה קרה
אז סיפרתי לו....... הייתי חייבת לספר לימשו.. ואלו'ש הייתה בשיעור.....
אז הוא אמר לי -- היי אל תדאגי הפרצוף האמיתי שלה עוד ייחסף והוא יבוא על 4 לבקש ממך סליחה.
אני-- הלוואי... דרך אגב אני דניאל....
הוא---- נעים מאוד מאמי אני נתנאל.....
צלצולללללללללללללללללל איזה עצבים דווקא כשהכרתי ת'כוסון של החיים
נתנאל-- את בבצפר הזה??
אני-- כן מאיפה אתה??
נתנאל-- באתי לבקר את אח שלי אני לא לומד פה .. פיי בצפר מסריח
אני- חחחחחחחחחחחח אני יודעת.....
נתנאל -- טוב מאמי אני לא רוצה שיכעסו עלייך אז כנסי לשיעור והביא לי נשיקה בלחי!! איזה מאמוששש הוא!!
אני --- בייי...
הסתובבתי והלכתי פתאום הוא צועק לי חכיייייייייייייייייייייייייייייי
מרוב הבהלה קפצתיייי חח
נתנאל-- יש לך אייסיי