חח וואי מושלם בטיירוף!~!!
ברור ששימי עוד המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך כמה שיותר מהר!
וואי, איזה באסה שזה כזה קצררר המשךךךךך
הנה המשך כפיצוייייי
פרק קודם
ינחתי את הפתקון ליד הדלת וחיכיתי ליד הדלת לראות אותו חיכיתי כל היום וגם בלילה ואז נשלחה אלי עוד הודעה זה היה שוב ה-מ-ע-ר-י-ץ והוא כתב:
"מאמי איך את רוצה שאני יקרא את הפתקון אם את עומדת ליד הדלת??? חחחחחחחח
אני לא עד כדי כך דפוק"
נבהלתי מאוד מאיפה הוא רואה אותי מה זה המסתוריות הזאת?? מה יש לו??
מה עובר עליו שוב יציפו אותי מיליוני מחשבות ולא ידעתי מה לעשות......היתי בהלם ......
****************************************************************
אז היחלטתי להוסיף לו עוד פיתקון ורשמתי לו
" מאמי איך אתה רואה אותי??
איפה אתה רואה ??
מאיפה אנחנו מכירים??"
והלכתי לישון היתי גמורה אז ישר נרדמתי אחרי שעתיים יתקשר שחר
ירמתי את הטלפון "הלו??" אמרתי לו "ממצב יפיופה שלי?? יערתי אותך??" שחר שאל
"לא טוב נו קצת אבל לא משנה " אמרתי "איך ישנת ?? חלמת עלי ?? כי אני חלמתי עליך על הלילה על השיקה אני רוצה עוד אחץ כזאת אפשר??"
בטח נשמה שלי מתי אתה בא לקבל אותה חחחחח?? שנינו צחקנו ואז הוא ענה "עוד חצי שעה אני אצלך סבבה??" "בכיף יפיוף שלי ביי" בי מאמי שלי חולה עליך "
ניתקתי את הלפון ונכנסתי ישר למקלחת בשביל להיתעורר קצת כי היתי עדיין ישנונית
יתקלחתי היתלבשתי היסתרקתי ופתאום פעמון בדלת
דלין דלאן דלין דלאן
"שניה אני באה שניה" צעקתי מחדרי ורצתי לפתוח
זה היה שחר הוא ישק יתנפל עלי וצירפתת אותי
סגרתי את הדלת אם הרגל ויתקדמנו לכיוון הסלון נשכבנו על הספה וימשכנו להיתנשק
שחר יתחיל להכניס לי את היד מתחת לחולצה ישר קפצתי מהספא ודחפתי אותו מעלי "אני עדיין לא מוכנה "אמרתי לו "זה בסדר אני מצטאר פשוט לא הבנתי מי המכתב הזה והוא הוציא לי את הפתקון של המעריץ שליוהוא שאל אותי מה את משחקת בשתי חתונות או מה??
זרק עלי את המכתב ויצא רצתי אחריו תפסתי אותו בידי ואמרתי זה לא מה שאתה חושב הוא עצר היביט בי שניה ושאל אז מה זה אולי תסבירי לי?? וספרתי לו הכל ושאלתי אותו "שניה אז אם כעסת עלי למה ניסית לשכב איתי??" "כי אני אוהב אותך ורציתי לנסות לשכוח מזה אני מצטער את סולחת לי??"
לא עניתי לו חיכתי ואז הישקתי אותו עמדנו באמצא הכביש ויתנשקנו האנשים מהמכוניות יצאו ויתחילו למחוא לנו כפיים עצרנו את הנשיקה חיכנו לאנשים היבטנו אחד בשני שוב ולחשתי לשחר באוזן
" אני אוהבת אותך " והוא ענה לא נכון אני אותך יותר הוא ירים אותי ויתחיל לצעוק אנשים אתם רואים את הילדה הזאת אז אותה אני אוהב היא ילדת החלומות שלי יתמשקנו עוד איזה חמש דקות ןנכנסנו הביתה כולם יביטו בנו ויתחילו למכוא כפיים היתה אפילו אישה שיתחילה לבכות זה היה מאוד מרגש .......
נו איך אהבתם?? רוצים המשך??
מהמםםםםם!!!!!!!!
שימי המשך.... ויותר ארוך....
מוואה ענקיתת
QUOTE (HeNNNNNNN @ 19/02/2005) מהמםםםםם!!!!!!!!
שימי המשך.... ויותר ארוך....
מוואה ענקיתת
=)
המשךך מאמי זה מהמםםם
ותשימי פרקים יותר ארוכים!!!
יאאאאא איזה חמודים....
איזה סיפור מדהים...!!!
המשךךךךךךך
המשך דחוףףףףףףףףףףףףףף
ופרקים יותר ארוכייייייייים
חחחחחחחחחחח יאא איזהה מתוקיםם!!!!!
המשךך בובבה..
תעשי יותר ארוךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
סורי שלא יצא לי ארוך פשוט היתי חייבת לעצור בקטעים המענינים חחחחחחחחח
הנה המשך
פרק קודם
זרק עלי את המכתב ויצא רצתי אחריו תפסתי אותו בידי ואמרתי זה לא מה שאתה חושב הוא עצר היביט בי שניה ושאל אז מה זה אולי תסבירי לי?? וספרתי לו הכל ושאלתי אותו "שניה אז אם כעסת עלי למה ניסית לשכב איתי??" "כי אני אוהב אותך ורציתי לנסות לשכוח מזה אני מצטער את סולחת לי??"
לא עניתי לו חיכתי ואז הישקתי אותו עמדנו באמצא הכביש ויתנשקנו האנשים מהמכוניות יצאו ויתחילו למחוא לנו כפיים עצרנו את הנשיקה חיכנו לאנשים היבטנו אחד בשני שוב ולחשתי לשחר באוזן
" אני אוהבת אותך " והוא ענה לא נכון אני אותך יותר הוא ירים אותי ויתחיל לצעוק אנשים אתם רואים את הילדה הזאת אז אותה אני אוהב היא ילדת החלומות שלי יתמשקנו עוד איזה חמש דקות ןנכנסנו הביתה כולם יביטו בנו ויתחילו למכוא כפיים היתה אפילו אישה שיתחילה לבכות זה היה מאוד מרגש .......
******************************************************************
נכנסנו לביתי יבטנו אחד בשני ואז שפתיו יתקרבו שוב לשפתיי ויתנשקנו עוד איזה 20 דקות ואז הוא אמר לי שהוא צריך ללכת ושהוא אוהב אותי מאוד והלך
סגרתי אחריו את הדלת והלכתי לכיוון הסלון שם מצאתי את אותו פיתקון ששחר מצא בפתח הבית
ירמתי את הפתקון וקראתי
"מאמי אני רוצה ולא רוצה להיפגש איתך
אני מבולבל מי זה השחר הזה??
מה את מסתובבת איתו??
מה שכחת עלי שכחת על הוורדים שלי על הכל??
אני לא בטוח עדיין אני זקוק לזמן תביני אותי גם ואל שכחי שאני אוהב
ואוהב אותך תמיד כי את חייי
את הסיבה שבגללה אני עדיין קיים ביקום הזה
ממעריצך האלמוני
אוהב ואוהב אותך תמיד זכרי את זה מאמי"
היתי עכשיו עוד יותר מבולבלת שניה מי זה הוא נשמה ילד מזה מאמי
מה אני הולכת לעשות אם שחר??
שניה אבל תמיד חשבתי ששחר הוא המעריץ אז זה שחר או לא??
אבל גם יכול להיות שהמעריץ שאל על שחר כי זה הוא והוא לא רוצה שאני יחשוד בו
אזזזזזזזזזז מה אני עושה ????????????
יואאאאווווו אני מזה מבולבלת יחלטתי להיכנס למיקלחת להירגע נכנסתי מלאתי אמבטית קצף וישבתי שם איזה שעה אחר כך יצאתי אם מגבת עלי כי היתי לבד בבית הלכתי לחדרי לקחת בגדים ואתה לא תאמינו את מי מצאתי שם זה היה שחר איזה פדיחות היו הוא ישב על המיטה
שחר?!?!?!? שאלתי אותו מופתעת "כן מאמי" הוא יסתובב לכיוון שלי וקולט שאני אם מגבת
"ווווווואאאאאאאאאוווווווו ככה אני רוצה לראות אותך כל יום" חחחחחחחחחחחחחחחחחח
יסמקתי קצת ואז שאלתי אותו "איך יגעת לכאן??" "צלצלתי בפעמון אף אחד לא ענה ואז בדקתי והדלת היתה פתוחה שמעתי שאת במקלחת אז נכנסתי לחדר שלך " הוא יתקרב אלי ולחש לי באוזן "איזה באסה שישר לא נכנסתי לך לאמבטיה היתי מסבן לך את הגב מה שאת רוצה" "איזה חוצפן!!" כולי יסמקתי
"למה הית מתה שאני יעשה את זה מה לא?!?!?!" "לא!! אבל היתי מתה שתתן לי נשיקה עכשיו"
"אז למה אתה לא מדברת??" הוא תפס אותי ושפתיו יתקרבו לשפתי ירגשתי כבר את שפתינו ביחד ואז יתנשקנו הוא ירד קצת לצוואר וואאיי זה מזה כיף ואז הוא עצר בפתאומיות כזאת רץ למקלחת סגר ת'דלת ויצא אחרי 10 דקות הוא היה רטוב לגמרה בלי כלום רק מגבת עוטפת אותו למטה איזה גוף שווה היה לו ווואיייייייייייייי משו בן זונה יסתכלתי עליו "מה זה??" שאלתי
חחחחחחחח הוא צחק מה את לא רואה גם אני נקי עכשיו , עכשיו אנחנו תיקו שנינו צחקנו ואז הוא יתקרב אלי שוב ירגשתי את שפתיו ואתה גופו הרטוב יתנשקנו שם איזה כמה דקות הוא ירד לצוואר ושוב עלה לשפתיים עכשיו אני ירדתי לצוואר שלו נגעתי בכל גופו יאאאאאא זאת היתה הרגשה מדהימה
נו איך רוצים המשך??