עכשיו במיוחד בשבילכן מחר איך שאתן קמות יש המשך 😊
שימי המשך מאמי..סיפור יפה
וואי קראתי את כל הסיפור והוא.. מ-ה-מ-ם!!!
שימי המשך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףף
אוהבת*-*אולוש*-*
טוב אז הבטחתי לך חחח... והנה התגובההה..
יפהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
מהממםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
ומושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
זה מה שהסיפור שלך חחחח... תמשיכי לכתוב תמיד כי את פשוט מוכשרתתתתתתתתת הסיפורים שלך הפ אחד היפים שקראתייייי את יכולה לשלוח אותו לאנשהו יש מצב שיעשו מזה סרט בסוף חחחח..
בכל אופןן ממש אהבתי ת'סיפור תמשיכי לכתוב תמיד כי יש לךל כישרון ענקי 😁 😁 😁
אוהבת אותךך המוןן המוןןן 😛
הסיפורררררררררררררררררר הכייייייייייי יפהההההההההההההההה בארץץץץץץץץ
המשךךך בדחיפותתתתתתתתתתתתתתתתת
למה אין המשך?? 😢 [
שימי המצ'ךך נשמה......
מוואה ענקיתת
יאאא תודה נשמות וואאאאאאאוווווו לא חשבתי שתקראו את הסיפור שלי ולא חשבתי שתאהבו אני ישים היום המשך מואההההה חולה עליכם!!!!! 😁
בטח שקוראים ובטח שאוהבים !!!!! חחחחחחחחחח 😛
מוואה ענקיתת
יאאאאאא גם אני חולה עליגם תודה תודה באמת עכשיו באמת מגיעה לכם המשך
פרק קודם
ופתאם פעמון בדלת דלין דלאן דלין דלאן רותם פתחה לו את הדלת והוא שאל "ואיפה שיר??"
"שניה היא יורדת ענתה לו רותם וישר צעקה לי שירררר שיר הביר על הסוס לבן היגיע שניהם יתחילו לצחוק
ואני ירדתי לאט במדרגות הוא היה בשוק "וווווווואאאאאאאאאוווווווווו את מהממת " חחחח תודה יסמקתי כולי ופתאום במדרגה הלפני אחרונה נפלתי יאאא איזה פדיחות זה היה הוא נהר יתחיל לשאול אם אני בסדר "בטח עניתי לו צחקנו ויתקדמנו לכיוון האוטו שלו תמיד חייב לקרות לי איזה משהו הוא מחק לא נורא את יפיפיה הוא ענה נסענו איזה חצי שעה באותו עד שהיגענו...............
*******************************************************************
היגענו לאיזה בית שאלתי אותו "לאן זה ?? של מי הבית??"
"שלי הוא ענה את נכנסת??" קיצר נכנסנו שנינו לביתו אף אחד לא היה שם רק אני והוא בכל הבית היו פזורים וורדים ונרות בשירה מוהילות לחדר האוכל הוא נתן לי להתקדם ראשונה לחדר האוכל הלכתי וכולי היתי בהלם איזה יפה זה היה ובחדר האוכל היום מלא נלא נרות ופרחים הכל היה מפוצץ הוא הלך להביא את הארוחה מהמטבח עזרתי לו כמובן אכלנו שתינו צחקנו אחר כך הלכנו לסלון לראות סרט הכנו פופקורן היתישבנו אחד לשני קרוב קרוב אפילו הוא שם עלי יד וקירב את פניו אל פני לאט לאט הרגשתי כבר את שפתיו נוגעות בשלי
ואז הוא נישק אותי היתנשקנו לנו בכיף איזה 10 דקות אם לא יותר לא יודעת אחר כך הימשכנו לראות את הסרט ובמשך כל הסרט יתמזמזנו איך הוא מנשק אין אין וואיי
נשארתי אצלו עד הבוקר ואז הוא ליווה אותי הביתה כל הדרך הלכנו יד ביד וכל שניה עצרנו ויתנשקנו
יגענו אלי הביתה כבר הוא נישק אותי והיסתובב ובלך ואחרי שתי שניות שוב חזר ידביק לי נשיקה ואמר "אני חולה עליך יפיופה שלי אני לא יכול בלעדייך את החיים שלי " נתן לי עוד כמה נשיקות "גם אני חולה עליך " ונשקתי אותו נשיקה צרפתית ענקית איזה רבע שעה עמדנו ככה ואז הלכנו כל אחד לביתו
נכנסתי הביתה עליתי להתקלח יתקלחתי יבשתי את השיער וישר הלכתי לישון ליום למחרת היה יום שבת אז יכולתי לפנק את עצמי ולישון עד מאוחר כשקמתי ראיתי הודעה בטלפון אתם לא תאמינו ממי זה היה.......
אהבתם ?? ממי נראה לכם ההודעה ?? מה כתוב בהודעה??
הכל בפרק הבא שווה לחכות 😊
בטח שאהבנוווו
ולא דעת ממי ההודעה ומה כתוב בה... את צריכה לענות לנו על זה את לא חושב... 😁
סיפור ממש יפההה
תמשיכיי
אוהבת*-*אולוש*-*
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח לא זה היה סתם ככה בכל הטלנובלות אז רציתי סתם לא יודעת בשביל הקטע חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אבל בכל זאת תודה לך נשמתי מואהההההה
עוד תגובות.............
יאא אני במתחחחח
המשך דחוווווף
אני יכתוב לכם היום בלילה המשך מאוד ארוך כי אחר כך איזה שבועיים אני לא יכתוב כי אנחנו עוברים דירה כצבו עוד קצת תגובות פליזוש 😛
המשךך זה מהמםם
איזה חמוד הוא!!
יאוווו מהממממםםםם..!!!!!!!!!!!😊
המשך דחוף!!!!