דיייי זה כזה מעלףףףף סיפור מדהיםםם
המשךךך ומהררררררררר
חחחחחחחחחחח תודה נשמות אבל לא בא לכם להגיב יותר יאנו לא יוגעת על שחר או משהו כזה כי כמה אפשר סיפור מהמם חחחחחחחחחחחח וכל זה פשוט אולי יש משהו שלא אהבתם אני יתקן ואם אהבתם משהו במיוחד כתבו מואההההההההה
וואי איזה מהמם, עמד לי...חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
המשךךךך
QUOTE (L-I-T-A-L @ 28/02/2005) דיייי זה כזה מעלףףףף סיפור מדהיםםם
המשךךך ומהררררררררר
יאאאאאאאאא
מהמםם
מואאהה שלי =)
ואי תמשיכי ממש ממש יפה :]]
חח איזה חמודים...
סיפור מעלףףף
תמשיכיייי
אוהבת*-*אולוש*-*
הההההההההההההההההההממממממממממממשששששששששששךךךךךךךךך