תודה נשמות סורי שלא סמתי המשך הרבה זמן פשוט כתבתי המשך והכל נמחק לי אז קבלו
פרק קודם
שחר?!?!?!? שאלתי אותו מופתעת "כן מאמי" הוא יסתובב לכיוון שלי וקולט שאני אם מגבת
"ווווווואאאאאאאאאוווווווו ככה אני רוצה לראות אותך כל יום" חחחחחחחחחחחחחחחחחח
יסמקתי קצת ואז שאלתי אותו "איך יגעת לכאן??" "צלצלתי בפעמון אף אחד לא ענה ואז בדקתי והדלת היתה פתוחה שמעתי שאת במקלחת אז נכנסתי לחדר שלך " הוא יתקרב אלי ולחש לי באוזן "איזה באסה שישר לא נכנסתי לך לאמבטיה היתי מסבן לך את הגב מה שאת רוצה" "איזה חוצפן!!" כולי יסמקתי
"למה הית מתה שאני יעשה את זה מה לא?!?!?!" "לא!! אבל היתי מתה שתתן לי נשיקה עכשיו"
"אז למה אתה לא מדברת??" הוא תפס אותי ושפתיו יתקרבו לשפתי ירגשתי כבר את שפתינו ביחד ואז יתנשקנו הוא ירד קצת לצוואר וואאיי זה מזה כיף ואז הוא עצר בפתאומיות כזאת רץ למקלחת סגר ת'דלת ויצא אחרי 10 דקות הוא היה רטוב לגמרה בלי כלום רק מגבת עוטפת אותו למטה איזה גוף שווה היה לו ווואיייייייייייייי משו בן זונה יסתכלתי עליו "מה זה??" שאלתי
חחחחחחחח הוא צחק מה את לא רואה גם אני נקי עכשיו , עכשיו אנחנו תיקו שנינו צחקנו ואז הוא יתקרב אלי שוב ירגשתי את שפתיו ואתה גופו הרטוב יתנשקנו שם איזה כמה דקות הוא ירד לצוואר ושוב עלה לשפתיים עכשיו אני ירדתי לצוואר שלו נגעתי בכל גופו יאאאאאא זאת היתה הרגשה מדהימה
********************************************************************
פתאום דלין דלין צלצול בדלת מהר יתלבשנו וירדנו ליראות מי זה.....זאת היתה רותם עינייה היו נפוכות מבכי
"מה קרה??" שאלתי פתחתי לה את הדלת ונתתי לה להיכנס היא המשיכה לבכות בקול שחר מהר היכין לה תה והיתישבנו בסלון "אולי תירגעי ותספרי לנו מה קרה??" אמרתי לה "ה ה ה הור רי ם שלי רבו והם מתכוונים להיתגרש אני לא יסבול את זה אני יכולה להישאר אצלך היום ??" היא שאלה "בטח ואת עוד שואלת בשביל מה יש חברות??" ישר עניתי וחיבקתי אותה "הכל יהיה בסדר" לחשתי לה "תודה לך את חברה אמיתית" היא יחזירה אליי תגובה ישבנו ככה איזה חמש דקות ואז היא נרגע ושאלה "אני לא הפרעתי לכם נכון כי נראה לי שכן ??" היבטנו אני ושחר אחד בשני ויתחלנו להסמיק " ל-א כלום לא היה " ענה שחר וקולו רעד וישר היביט בי וחייך "בטוח כי נראה לי שכן טוב אתם מוזרים" הישיבה רותם .
"אני לא יפריע לכם אני כבר ילך הביתה" אמר שחר וקם מהספא "בטוח אולי שאר עוד קצת??" שאלתי מהר
"לא לא אני כבר יילך אתם עוד צריכות לדבר לא ??" אמר , ליוויתי אותו עד למטה ונפרדנו אחד מהשני
"מזה לא היה כלום" לחש לי שחר וחייך צחקתי ואז שפתיו שוב יתקרבו לשפתי וניבחפנו לעוד נשיקה לוהטת
"טוב יאללה בי לא יפה רותם שם לבד" אמרתי לשחר "כן אני אוהב אותך בי" נתן לי עוד נשיקה חטופה והלך היבטץי בו עד שנהלם ועליתי הביתה
רותם ישבה שם ליד החלון "בטוח לא היה כלום כי אתם נראים לי מוזרים??" וחיכה לאות רמז "טוב, בואי אני יספר לך וסיפרתי לה הכל על זה שנכנסתי למקלחת ואז הוא הופיע והכל"
אחר כך היא ספרה לי על ההורים שלה שהם מזמן רבים בבית ואמא שלה יחליטה להיתגרש כי כבר נמאס לה מהחיים האלה אני יקשבתי לה בעיון רב.....
אחרי השיחת בנות שלנו יצאתי לה להיתקשר לאמא שלה שבטח דואגת לה בבית היא היסכימה יתקשרה הביתה אמרה שהכל בסדר אצלה ושהיא תשאר אצלי........
פתאום בטני יתחילה לעשות רעשים "את רעבה??" שאלה רותם "כן, קצת ואת??" עניתי לה "כה אז בואי נכין משהו??" סבבה נגשנו למטבח ויתחלנו לבשל היכנו צ'יפס אם מקרוני עשינו לנו ארוחה כמו במסעדה היתישבנו לאכול דיברנו צחקנו ואז סידרו הכל מהשולחן היה די נחמד רותם הזאת בחיים לא תשתעממו איתה
היא כזאת נשמה
נו איך לעשות המשך???
נו איך אהבתם לעשות המשך??
כןןןןןןןןןןןןןןןןן
את לא צריכה לשאול
זו שאלה רטורית!
תמשיכי כבר!!!!
😊 😊
בטח שאהבנו... תכתבי המשךךך ומהרררר
איזה חמוד שחר חח :]]
המשךךך :]]
בובה מה קורה?? את לא ממשיכה??
חחחחחחחחחחחח תודה נשמות שאלה רטורית חחחח הרגת אותי הנה עכשיו אני יכתוב במיוחד בשבילך נשמה המשך מואה חולה עליך 😁
פרק קודם
רותם ישבה שם ליד החלון "בטוח לא היה כלום כי אתם נראים לי מוזרים??" וחיכה לאות רמז "טוב, בואי אני יספר לך וסיפרתי לה הכל על זה שנכנסתי למקלחת ואז הוא הופיע והכל"
אחר כך היא ספרה לי על ההורים שלה שהם מזמן רבים בבית ואמא שלה יחליטה להיתגרש כי כבר נמאס לה מהחיים האלה אני יקשבתי לה בעיון רב.....
אחרי השיחת בנות שלנו יצאתי לה להיתקשר לאמא שלה שבטח דואגת לה בבית היא היסכימה יתקשרה הביתה אמרה שהכל בסדר אצלה ושהיא תשאר אצלי........
פתאום בטני יתחילה לעשות רעשים "את רעבה??" שאלה רותם "כן, קצת ואת??" עניתי לה "כה אז בואי נכין משהו??" סבבה נגשנו למטבח ויתחלנו לבשל היכנו צ'יפס אם מקרוני עשינו לנו ארוחה כמו במסעדה היתישבנו לאכול דיברנו צחקנו ואז סידרו הכל מהשולחן היה די נחמד רותם הזאת בחיים לא תשתעממו איתה
היא כזאת נשמה
********************************************************************
בזמן שסדרנו מהשולחן שמעתי צלצול בדלת דלין דלין דלין דלין
"אני יפתח " אמרה רותם "סבבה" עניתי לה והימשכתי לסדר
לא היה שם אף אחד רותם ראתה פתקון היא היכניסה אותו הביתה וסגרה את הדלת
"מה זה??" שאלתי את רותם " לא יודעת קחי " ענתה והעבירה לי את הפתקון זה היה מהמעריץ שלי
והוא כתב לי ככה:
"אהובתי את כמו השמש שלי אני לא חיי בלעדייך אני רוצה לראות אותך שוב ולנשק את שפתייך
ולחבק אותך קרוב קרוב לליבי הקרשאת מחממת אותו את כל חיי יתגעגעתי אלייך "
ולא היה רשום ממי המכתב נבהלתי מאוד הראתי ת'מכתב לרותם היא קראה אותו "הופה יש מעריץ
חדש אם מי כבר יתנשקת??" ראשי היה מלא בשאלות מי זה זה לא יכו להיות המעריץ כי לא יתנשקנו
אז מי זה יכול להיות אחרי שתי דקות שחר יתקשר "הלו יפה שלי??" הוא שאל "כן מאמי " עניתי
"קבלת ת'פתק שלי ??" הוא שאל "אתה שלחת לי??" כה, למה רצית לקבל מהמעריץ שלך??"
וצחק תחקתי איתו "איזה מגעיל אתה!! " עניתי בתוקפנות "אני למה מה אני אשם שהיתאהבתי בך??"
צחקתי "אני אוהבת אותך אולי בוא אלי ותשאר גם אצלי ??" "מה זאת אומרת גם יאנו נישן את באמצא אני בצד והמעריץ בצד השני??" צחקתי שוב "לא טיפשון שלי אתה תישן איתי ורותם תישן לידינו"
"אה, נכון שכחתי כבר ממנה טוב יאללה אני בא" "בי" "בי"
נתקנו ת'טלפון וסיפרתי הכל לרותם היא חיכה "הוא מת עלייך " היא אמרה
"אני יודעת גם אני חולה כל הבונבון הזה.
אחרי חצי שעה היה צלצול בדלת זה היה שחר אני הלכתי לפתוח ורותם ישבה במטבח פגשתי אותו קפצתי עליו ויתנשקנו שוב זה היה כזה כיף וואיי אתם לא מתארים לעצמכם איזה סבבה זה אחרי כמה דקות רותם באה והישמיעה קול כזה "אני מצטארת להפריע אבל אמא שלך בטלפון " אמרה "זה בסדר תביאי " אמרתי ולקחתי ממנה ת'טלפון "הלו אמא ??" " כה מאמי אני יחזור היום מאוחר " סבבה אמא שחר ורותם ישארו היום איתי אפשר??" "כה בטח למה לא??!?!? תהנו יאללה בי" "חחחח תודה אמא אני אוהבת אותך ביי" אין אין על אמא שלי היא האמא הכי טובה בעולם "יששששששששששש יששששששששש " צרחתי על כל הבית וישר רצנו לשים מוזיקה על כל הווליום ............
נו יפה??
לא יפה---->מהמם!!!
יאלה שימי המשך מהררר
אוהבת*-*אולוש*-*
תודה אולוש חולה עליך מואה כאפרונה
עוד תכובות פליזזזזזזזזזז
סיפור מושלםםםםםםםםםםםםםם 😂
שימי המשך נשמה
מוואה ענקיתתת
פשוט מושלםםםםםםםםםםם...!!!!
מתה על הסיפור הזהה...!!
המשך דחוףף..!!!
אוהבת המונים שלי!!
חחחחחחח תודה לכם נשמות הנה המשך
פרק קודם
אז מי זה יכול להיות אחרי שתי דקות שחר יתקשר "הלו יפה שלי??" הוא שאל "כן מאמי " עניתי
"קבלת ת'פתק שלי ??" הוא שאל "אתה שלחת לי??" כה, למה רצית לקבל מהמעריץ שלך??"
וצחק תחקתי איתו "איזה מגעיל אתה!! " עניתי בתוקפנות "אני למה מה אני אשם שהיתאהבתי בך??"
צחקתי "אני אוהבת אותך אולי בוא אלי ותשאר גם אצלי ??" "מה זאת אומרת גם יאנו נישן את באמצא אני בצד והמעריץ בצד השני??" צחקתי שוב "לא טיפשון שלי אתה תישן איתי ורותם תישן לידינו"
"אה, נכון שכחתי כבר ממנה טוב יאללה אני בא" "בי" "בי"
נתקנו ת'טלפון וסיפרתי הכל לרותם היא חיכה "הוא מת עלייך " היא אמרה
"אני יודעת גם אני חולה כל הבונבון הזה.
אחרי חצי שעה היה צלצול בדלת זה היה שחר אני הלכתי לפתוח ורותם ישבה במטבח פגשתי אותו קפצתי עליו ויתנשקנו שוב זה היה כזה כיף וואיי אתם לא מתארים לעצמכם איזה סבבה זה אחרי כמה דקות רותם באה והישמיעה קול כזה "אני מצטארת להפריע אבל אמא שלך בטלפון " אמרה "זה בסדר תביאי " אמרתי ולקחתי ממנה ת'טלפון "הלו אמא ??" " כה מאמי אני יחזור היום מאוחר " סבבה אמא שחר ורותם ישארו היום איתי אפשר??" "כה בטח למה לא??!?!? תהנו יאללה בי" "חחחח תודה אמא אני אוהבת אותך ביי" אין אין על אמא שלי היא האמא הכי טובה בעולם "יששששששששששש יששששששששש " צרחתי על כל הבית וישר רצנו לשים מוזיקה על כל הווליום ............
********************************************************************
שחר רץ מהר לקנות חטיפים רותם מהר יתקשר לכמה חברים יאנו שתיים שלושה ואני מהר סידרתי תספות שיהיה לנו מקום לרקוד ואחרי חצי שעה הכל היה מוכן והחברות שלי והידידים באו היה מזה סבבה רקדנו נהננו כמובן שיתנשקתי המון המון אם שחרון שלי (חחחח יאנו שחר) ורקדנו יחד מלא ו
אחר כך בערך ב-11 כולם יתפזרו כי אמא שלי עמדה לחזור מהר סדרנו ת'בית אני שחר ורותם
ונישכבנו לישון אני ישנתי על הרצפה אם שחר ורותם ישנה על המיטה שלי אני ושחר יתחבקנו בממיטה ואז כשכבר הרגשנו שרותם נרדמה יתחלנו להיתנשק ניסחפנו לנשיקה מאוד לוהטת כמעט לא בלענו אחד ת'שני ואז שחר יתחיל להכניס את היד שלו לחולצה שלי ויתחיל להוריד לי אותה ישר יפסקתי ת'נשיקה שלנו
"שחר אני עדיין לא מוכנה דבר שני רותם פה זב לא יפה?!?!" אמרתי לו
"זה בסדר אני מצטער פשוט אני חושק בך ממזמן את הילדה הכי יפה ומתוקה שאני מכיר אני אוהב אותך את כל חיי " הוא ענה לי "זה בסדר לחשתי לו"
ואז שוב ספתיו נגעו בשפתיי הפעם זאת לא היתה נשיקה לוהטת נשיקונת קטנטונת של לילה טוב ואז הוא חיבק אותי ונרדמתי בחיקו ...............ססוקר רותם קמה ראשונה כי חצי לילה לא ישנו אתם כבר מבינים למה לא?!? 😊
היא קמה צחצחה שיניים והיכינה לנו ארוחת בוקר אחריה קם שחר הוא גם מהר עזר לה להכין ארוחת בוקר
וכשקמתי הם עמדו מולי מחכים שחר לקח אותי סגר לי את העיניים בבית היו מפוזרים פרחים ורותם כבר לא היתה בבית היא הישאירה פתר
"מאמי הלכתי הביתה אמא שלי אמרה לי לחזור תהני אם שחר הוא ילד נשמה מואה חולה עליך "
אחר כך שחר הוביל אותי בבית היה חשוך כי שחר סגר את הווילונות ובבית היו מפוזרים עלי הכותרת של הוורדים ונרות בכל הבית בכל הצבעים זה היה מהמם ואז היגענו למטבח היתה שם ארוחה שחר ורותם שמו אותה מזה יפה יאאאאאא זה היה כל כך רומנטי ווווואייי והשחר הזה כזה נשמה הוא יכין לי ספגטי אם רוטב
"רציתי פשוט לאכול איתך ארוחה כמו בסרט המצוייר הזה אם השתי הכלבים האלה שאחת מהבית עשיר והוא גר ברחוב ושתיהם אכלו מקרוני ואז היתנשקו אפשר לאכול איתך ארוחה כזאת גבירתי??" הוא שאל בצניעות כזאת "בטח שאפשר אדני רק תן לגיברת לצחצח שיניים ולהחליף בגדים בכל זאת זה ערב רומנטי ל??!!1" אמרתי לו ושתינו צחקנו "אני אוהב אותך ואני יחכה לך כל חיי אם תצתרכי " הוא נישק אותי ורצתי מהר למעלה להחליף בגדים מצאתי בארון שלי שמלה לבנה מהממת ונעליים משגעות וטוב אל תתפלאו אבל היא היתה שימלה לבנה מיני חחחחח ארוכה זה מתקופת האבן חחח רואים שלילד הזה יש טעם יתלבשתי מהר נעלתי נעליים יתאפרתי מעט וירדתי שחר בנתיים שם ברקע שיר איטי והיחליף גם בגדיםהוא שם חליפה יאנו אם עניבה הכל כמו שצריך רק מה שלא היתה לו זאת החולצה מתחת ואם הגוף שלו זה נראה פ33ה "מזה ??" שאלתי אותו וצחקתי "ווואאאאאאאוווווו איזה משגעת את וואי השמלה עלייך בול " הוא ענה לי וכולו מביט בי חחחחח צחקתי והיתחלתי להסמיק "משהי פה מסמיקה ??" שחר שאל "לא יאללה הולכים לארוחה או לא??" "בטח שהולכים אבל לפני זה אפשר להזמין אותך??" לריקוד ברקע היה שיר סלואו האהוב עליי
בלי לדבר הרבה היתקרבתי אליו ניצמדנו אחד לשני ויתחלמו לירקוד "אני אוהב אותף" לחש לי שחר באוזן "ואני אותך יותר" החזרתי לו תשובה שפתיו יתקרבו לשפתיי הוא בא לנשק אותי אבל זזתי אחורה "מה קרה??" שאל בתוקפנות כלום אבל הארוחה עדיין לא יתחילה ואתה רוצה שכבר ניתנשק אז זה לא יהיה כיף אם המקרוני !!" צחקנו שתינו "הכל את זוכרת יאללה בואי גבירתי" הלכנו לכיוון השולחן .............
נו איך לכתוב המשך??
הסיפור עוד מעט נגמר לעשות אותו ארוך או לגמור אותו כבר??