מ=ו=ש=ל=ם......!! 😁
שימי המצ'ךך....
מוואה ענקיתת
QUOTE מ=ו=ש=ל=ם......!!
שימי המצ'ךך....
מוואה ענקיתת
תודה נשמה אני יכתוב עוד מעט חולה עליך מואהההההההה
QUOTE מ=ו=ש=ל=ם......!!
שימי המצ'ךך....
מוואה ענקיתת
QUOTE תודה נשמה אני יכתוב עוד מעט חולה עליך מואהההההההה
חחחח סבבה מאמי.... מוואה מתה עלייךך
יווווווו אני במתח!!!!
המשךךךךךךך
סיפור מדהים!!!
נוווווווו המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח בטח בסוף הוא כלב מכוער שדומה לצ'יוווה...חחחחחחחחחח 😁
זה כזה סיפור יפה!! תמשיכי
QUOTE (Dont_Know @ 13/02/2005) זה כזה סיפור יפה!! תמשיכי
המשךךךךךךךך..............=)
חחחחחחחחחחחח תודה נשמות שלי שמחה שאהבתם עכשיו אני יכתוב המשך......מואהההההה
פרק קודם
אחרי שכתבתי רצתי למקלחת היתקלחתי יתלבשתי יסתרקתי שמתי מעט גלוס לשפתיים ויצאתי רותם כבר חיכתה לי בחוץ
נו עוד פתקון??היא שאלה חחחח חיכתי אליה כן מאמי שלי איזה שווה הוא יאאא הראתי לה את הפתק והיא היתה בשוק איזה נשמה הוא איזה מאמי למה לך דווקא המזל הזה חיכנו אחת לשניה
היום בבית צפר עבר עלי דיי מהר ואז יגעתי הביתה ואתם בטח כבר יודעים מה מצאתי שם עוד פתקון ממעריצי האלומני
"אהובתי קראתי את מכתבך ומאוד יתרגשתי את מלאך אמיתי אנחנו ניפגש בקרוב מאוד קצת סבלנות
אוהב אותך תמיד מעריצך נאלמוני " כל פעם יתרגשתי מחדש מהפיתקונים שלו.....
*****************************************************
הוא כזה נשמה ככה עסרו כמה ימים כל יום קבלתי פתקונים מתנות עד שיום אחד
עברתי ליד הלוקר שלי ו................לא תאמינו היה שם ורד אדום וכתוב היה פתחי את הלוקר שלך
מהר פתחתי והלוקר היה מפוצץ בלבבות הכל נפל על הרצפה יתחלתי לאסוף את הלבבות פתאום איזה אחד עבר ועזר לי לאסוף הוא שאך מה זה וספרתי לו הכל קיצר הודתי לו על העזרה שלו הוא היה כזה בונבון אבל אסור היה לי לחשוב עליו כי יש לי את המעריץ לי לא חחחחחחחחחחחחחח
הוא ביקש ממני את מספר הפאלפון הבאתי לו ואז הוא ביקש ללות אותי הביתה כי זה כבר סוף היום אז אספתי את כל הלססות וסגרתי את הלוקר .......ויתחלנו ללכת שנינו איזה חמוד הוא ואיזה מצחיק
היגענו כבר אלי הביתה נעצרנו העברנו מבטים והוא בא ונישק אותי על שפתיי ישר זזתי לאחור
"סליחה" הוא אמר לי והלך רצתי אחריו עצרתי אותו ואמרתי לו זה בסדר וסיפרתי לו הכל על המעריץ האלמוני שלי הוא יתחיל לצחוק ולא הבנתי מה מצחיק בזה לא משנה הוא ענה והוא יזמין אותי לדייט
לא ידעתי מה חענות מצד אחד הוא ילד מאמי של החיים מצד שני מה אם המעריץ שלי היתי נורא מבולבלת
לא ידעתי מה לעשות היתי מאוד מבולבלת אני רציתי מאוד את הבונבון הוא כזה שווה ואיזה שפתיים שוות יש לו
לא ידעתי מה לענות ...................
נו איך יפה???? מה אתם חושבים ששווה לה להסכים או לא?????
נראה לי שהוא זה המעריץ שלך..חי..
ו...לא יודעת אם לאהסכים או לא..שאלה קשה..
סיפור מושלם בובה..!!
המשך דחוףףףף!!
QUOTE נראה לי שהוא זה המעריץ שלך..חי..
ו...לא יודעת אם לאהסכים או לא..שאלה קשה..
סיפור מושלם בובה..!!
המשך דחוףףףף!!
אם זה המעריץ שלה אני לא יודעת נחכה לפרק הבא
ותודה לך נשמה חולה עליך יפיופה שלי 😊
גם אני עלייך מאמי..
ואין בעד מה..!! =)