ללה טוף מאמי יש לך אי סי ???
אם כן תחברי
215103354
ובת כמה את??
לא אין לי אייסי נישמתי,
ואני בת 17 וחצי ואת?
פחחחחחחחחחחחחחח קטנה בהרבה 14 וחצי
איזה חמודה את מואה חולה עליך יפיופה שלי אני ימשיך בלילה את הסיפור תודה שהגבת
חולה שרופה עליך בובה
אז יהיה המשך בקרוב
חחחחחח סבבה יפתי,
ת' בובה שלי,
מתה עלייך מווווואההההההה!!!,
אין בעד מה 😉
סורי שלא כתבתי המשך היתי גמורה נשמה סורי אני יכתוב מחר
פרק קודם
ישר יתעוררתי ואמרתי חח בטח שבסדר נתתי לה נשיקה בלחי והלכתי
היא יסתכלה עלי מוזר ושאלה מה יש לך הכל בסדר??
אבל לא עניתי ימשכתי ללכת חושבת על אהובי
איזה חמוד אם הפרחים השלטים נראה לי אני מתחילה להתאהב אני לא מאמינה.........
***********************************************************
רותם חשבה שהישתגעתי אבל זה אפילו לא יזיז לי מה אהבה יכולה לעשות לאדם.
חלמתי עליו הוא בטח איזה כוסון שווה בולנדיני עם עיניים כחולות איזה שווה אחד שכל הבנות חולות עליו
יוווווואווווווווווווו אני מתה לראות את הבונבון הזה..........
וככה עבר שיעור שלישי רביעי חמישי שישי ואז היה צילצול הביתה כל היום חשבתי עליו על הנעריץ האלמוני שלי ............................
חזרץי הביתה אם רותם ורותם יתחילה לשאול מלא שאלות מה יש לך??? מה קרה ??.....
ואני עניתי לה רותמיקו נראה לי אני מתחילה להתאהב
היא יתה בשוק בדקה אם יש לי חום הינו מאוד קרובות לבית שלי אז הבאתי לה חיבוקי ונשיקה וזזתי
בבית חיכתה לי עוד הפתעה קטנה על הדלת פתקון
"אני יודע שאת מתה לפגוש אותי ולהיות איתי לנצח לפחות אני מקווה כך עוד כמה ימים תתאפקי ואנחנו נפגש
אוהב ואוהב אותך תמיד
על נחתום נמעריץ האלמוני"
שיואוו איזה חמוד הוא חשבתי לי בלב חיבקתי את הפתקון נכנסתי הביתה עליתי לחדר נשכהתי בניטה וקראתי את הפתק שוב ושוב כל פעם יתאהבתי בילד הזה מההתחלה
יתקשרתי כמו תמיד לספר הכל לרותם והיא מזה קנתה בי אבל היא גם מאוד שמחה בשבילי
אכלתי יתקלחתי והלכתי לישון אמא שלי חזרה בלילה מאוחר אז לא חיכיתי לה
בבוקר כבר אוטומטי קמתי והלכתי לראות אם יש לי עוד פתקון
פתחתי את הדלת ו.........כה היה שם את הפתקון מאוד שמחתי לקחתי את הפתקון רצתי לסלון
היתישבתי וקראתי
"אני לא יכול יותר בלעדייך אהובתי
את כל עולמי את כמו השמש שמאירה את דרכי אני אוהב אותך חולה עליך
ממערתך העלמוני"
היתי בשוק חשבתי אולי אני ישאיר לו פתק בחוץ הוא יקרא ויענה לי לקחתי דף ועט ויתחלתי לכתוב
"למעריצי העלמוני
איזה ילד נשמה אתה ילד רומטיקן של הזמנים אני מתה לראות אותך בקשה בוא ניפגש
על החתום אהובתך ואוהבת אותך תמיד"
אחרי שכתבתי רצתי למקלחת היתקלחתי יתלבשתי יסתרקתי שמתי מעט גלוס לשפתיים ויצאתי רותם כבר חיכתה לי בחוץ
נו עוד פתקון??היא שאלה חחחח חיכתי אליה כן מאמי שלי איזה שווה הוא יאאא הראתי לה את הפתק והיא היתה בשוק איזה נשמה הוא איזה מאמי למה לך דווקא המזל הזה חיכנו אחת לשניה
היום בבית צפר עבר עלי דיי מהר ואז יגעתי הביתה ואתם בטח כבר יודעים מה מצאתי שם עוד פתקון ממעריצי האלומני
"האובתי קראתי את מכתבך ומאוד יתרגשתי את מלאך אמיתי אנחנו ניפגש בקרוב מאוד קצת סבלנות
אוהב אותך תמיד מעריצך נאלמוני " כל פעם יתרדשתי מחדש מהפיתקנים שלו.....
נו איך אהבתם כתבו תגובות פליזזזז???.
אהבתי תסיפור :]]
המשךך :]]
QUOTE אהבתי תסיפור :]]
המשךך :]]
תודה מאמי שמחה שאהבת מואה חולה עליך
ניראה סיפור יפההההה !!! 😁
שימי המשך נשמה.....
מוואה ענקיתת
סיפור מדהים,
המשך יפתייייי
סיפור יפה...!!!
המשךךךךךך
תודה נשמות שמחה שאהבתם אני עכשיו יכתוב המשך
😛 😊
מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם אין זה מדהיםם המשךך דחוף
הפרק הקודם
אחרי שכתבתי רצתי למקלחת היתקלחתי יתלבשתי יסתרקתי שמתי מעט גלוס לשפתיים ויצאתי רותם כבר חיכתה לי בחוץ
נו עוד פתקון??היא שאלה חחחח חיכתי אליה כן מאמי שלי איזה שווה הוא יאאא הראתי לה את הפתק והיא היתה בשוק איזה נשמה הוא איזה מאמי למה לך דווקא המזל הזה חיכנו אחת לשניה
היום בבית צפר עבר עלי דיי מהר ואז יגעתי הביתה ואתם בטח כבר יודעים מה מצאתי שם עוד פתקון ממעריצי האלומני
"האובתי קראתי את מכתבך ומאוד יתרגשתי את מלאך אמיתי אנחנו ניפגש בקרוב מאוד קצת סבלנות
אוהב אותך תמיד מעריצך נאלמוני " כל פעם יתרגשתי מחדש מהפיתקנים שלו.....
************************************************************
נכנסתי אם הפתקון הביתה ינחתי את התיק הוצאתי את השיעורים וישבתי להכין אותם לא היתי מרוגזת צירתי רק לבבות וכתבתי בכל המחברת
שיר
+
מעריצי האלמוני
=========
אהבה חברות חתונה מיליון ילדים
היתי בחלומות שלי
יחלטתי לכתוב לו עוד פתקון ורשמתי
מאמי אני לא יודעת מי אתה אבל אתה נשמה מאוד מאוד חמוד אני מתה להכיר אותך
אני רוצה לנשק אותך לחבק אותך לפנק אותך כי נראה לי אתה שווה את זה נראה לי שאני מתחילה
להתאהב בך אפילו שאני לא מכירה אותך בקשה הוא נכיר אני רוצה לראות אותך
על החתום אהובתך
מרחתי אודם אדום של אמא שלי ונשקתי את המכתב ראיתי את זה
בסרטים ותמיד חלמתי לעשות את זה....והלכתי לשים את המכתב למטה ליד הדלת.......
מהר יתקלחתי יתלבשתי יבשתי את השער ונשכבתי לישון היתי נוראעיפה ותוך מספר דקות נרדמתי
בבוקר כמו שאתם מתארים לעצמכם היה צלצול בפעמון ו.............עמד בחוץ שליח
פתחתי לו את הדלת "את שיר ??" שאל כן עניתי בשמחה
יש לך משלוח השיב השליח ממי שאלתי הוא ענה יש גם פתקון ובקשו ממני לא לספר ממי החבילה
החבילה היתה עמקית יכנסתי אותה הביתה בקושי ויתחלתי לפתוח אותה
בפנים היה דובון ענק עם לב בין ידיו ועל הלב כתוב
"I LOVE YOU!!!!"
והיה עוד פתקון
נוו איך המתנה שלי נשמה?? מקווה שאהבת
אההההה קראתי את הפתק שלך ואנחנו ניפגש בקרוב סבלנות נשמה
אני אוהב אותך מאוד מאוד מואה גם אני חולם לצרפת אותך לחבק אותך לפנק אותך אני רוצה שתיהיה בין זרועותיי עכשיו חולם עליך כל לילה יפיופה שלי אוהב ואוהב אותך לנצח
מעריתך האלמוני"
נו איךךך??????