דלין דלין ......דלין דלין...............
צלצל משהו בדלת לא הבנתי מי זה היה השעה היתה 6:00 בבוקר יום שבת מוזרת מי כבר ער בשעה כזאת??
הלכתי לבדוק מי בדלת פתחתי את הדלת ואין שם אף אחד הבדתי בצדדים פתאום אני קולטת
ורד ומצורף אליו מכתבון ושם היה כתוב:
לילדה הכי יפה בעולם שירי
אני חולה עליך אני לא יכול בלעדייך את כמו השמש
והשם של אותו אדם לא היה כתוב אבל זה לא ממש יפריע לי רצתי מהר לטלפון ליתקשר לרותם החברה הכי טובה שלי היא כמעט הרגה אותי על המקום כי רציני היה מוקדם אבל ירגעתי אותה ויתחלתי לספר לה
על מכתב אהבה ויתחלנו לעשות רשימה מי יכול לכתוב לי את המכתב
אז ככה אביב- לא נראה לי הוא אם הכדור גל שלו לא היגיוני
גיא יש לו את ליאת
...................................
....................................
......................................
וככה ימשכנו ולא מצאנו מי זה דברנו איזה שעתיים
ליום למחרת שוב בבוקר דלין דלין פתחתי את הדלת ו............................
להמשיך פליז תגיבו..................
המשך דחוףףףףףףף,
נשמע סיפור מעניין ביותר 😁
QUOTE המשך דחוףףףףףףף,
נשמע סיפור מעניין ביותר
חחחחח תודה נשמה עכשיו אני ימשיך 😊
אין בעד מה מאמי,
ומחכה... 😉
מפרק קודם
והשם של אותו אדם לא היה כתוב אבל זה לא ממש יפריע לי רצתי מהר לטלפון ליתקשר לרותם החברה הכי טובה שלי היא כמעט הרגה אותי על המקום כי רציני היה מוקדם אבל ירגעתי אותה ויתחלתי לספר לה
על מכתב אהבה ויתחלנו לעשות רשימה מי יכול לכתוב לי את המכתב
אז ככה אביב- לא נראה לי הוא אם הכדור גל שלו לא היגיוני
גיא יש לו את ליאת
...................................
....................................
......................................
וככה ימשכנו ולא מצאנו מי זה דברנו איזה שעתיים
ליום למחרת שוב בבוקר דלין דלין פתחתי את הדלת ו............................
*****************************************************************
היה שם כבר לא ורד אחד אלא מלא זרים ופתקון ושם היה כתוב
בוקר טוב נשמתי
כשאני מסתכל על השנש אני נזכר בך את כל עולמי כשאני מריח
את הורד אני נזכר בריח שלך כשאת עוברת לידי ולא שמה לב איך שאני מסתכל עליך
מאמי אני אוהב אותך ומקווה שאהבת את הוורדים
שייייייווווווווווווווואאאאאאאאאאאווווווווווו איזה חמוד חשבתי לי בלב
היו לי מין פרפרים כאלה בבטן לא היה לי מה להגיד היתי בשוק איזה חמוד הנשמה הזה
מי זה??? למה הוא מפחד לבוא ולהגיד לי ישירות "אני אוהב אותך"
היתי כל כך סקרנית שהיתי חיבת לחקור את זה
יתקשרתי מהר שוב לרותם וספרתי לה הכל מא' ועד ת'
והיא היתה בשוק "למה כל הדברים הטבים קוראים רק לך חחחחחח" היא אנרה ושתינו צחקנו
יאאאאא מי זה יכול להיות ??איזה מסתוריות??
איך אהבתם????? לעשות המשך??
סורי שזה קצר אני יעשה את זה פעם הבאה יותר ארוך
פליז תעיבו איך לעשות עוד המשך?????
בטח שאהבנוווווווו,
המשךךךךךךךךך דחוףףףףףףףףף,
ו-ת'אמת אני בטוחה שאת כבר תדעי לבד איך להמשיך ת'סיפור...,
כי ההתחלה ממש מושלמת,
ות'התחלה לא אמרנו לך איך לכתוב...
QUOTE בטח שאהבנוווווווו,
המשךךךךךךךךך דחוףףףףףףףףף,
ו-ת'אמת אני בטוחה שאת כבר תדעי לבד איך להמשיך ת'סיפור...,
כי ההתחלה ממש מושלמת,
ות'התחלה לא אמרנו לך איך לכתוב...
תודה נשמה יאאא רק את מגיבה אז אני ימשיך בשבילך את הסיפור
תודה מאמי שלי 😊
אין בעד מה נישמתי,
ו-ת' ואני בטוחה שגם האחרים יגיבו בהמשך,
כי הסיפור שלך נשמע ממש מושלם 😁
בפרק הקודם
יתקשרתי מהר שוב לרותם וספרתי לה הכל מא' ועד ת'
והיא היתה בשוק "למה כל הדברים הטבים קוראים רק לך חחחחחח" היא אנרה ושתינו צחקנו
יאאאאא מי זה יכול להיות ??איזה מסתוריות??
***********************************************************
היתארגנתי מהר נכנסתי להתקלח יתלבשתי לקחתי סנויץ' ורותם כבר צעקה לי מלמטה
שיררררררררררר שיררררררררררררררררר שיררררררררררררר
"אני שומעת שומעת שניה יתפקה אחת" חחח נעלתי מהר את הבית וירדתי
אז היא יתחילה מי תפקה אני ואני ענית לה אז ללא המשיח וככה רבנו עד שנכנסנו לבית צפר
כשנכנסנו כולם הביטו בי נבט מוזר לא הבנתי מה יש להם פתאום אני רואה שלט ענק
ענק שיר אני חולה עליך יפיופה שלי נו אהבת את הוורדים??
היתי בשוק נכנסתי לכיתה וראיתי מלא בלונים ושחטים שיר הפ33ה שיר השווה אני חולה עליך
ואז היה מונח לי על השולחן פתק "מחכה לך ליד הלוקר שלך בהפסקה אוהב מעריץ אלמוני"
היתי מזה בשוק ישש אני הולכת להיפגש איתו תודה לאל אם הילד הרומנטי הזה
עבר שיעור ראשון שיעור שני ואז הלכתי יותר נכון טסתי ללוקר ו.......
ולא היה שם איש רק ורד אדום ופתק
"מה חשבת שאני כבר יגלה לך מי זה חחחחחחח
חולה עליך יפיופה שלי אני לא יכול בלעדיך"
איזה נשמה נשענתי ללוקר והיתישבתי על הרצפה חבקתי את הפתק וחשבתי מי זה כבר יכול להיות
רותם עברה לידי ויתחילה לקרוא לי איזה שעתיים ולא שמעתי כי היתי במחשבותי על אהובי
היא יתחילה להזיז אותי שיר שיר שיר את בסדר יתחילה לצעוק
ישר יתעוררתי ואמרתי חה בטח שבסדר נתתי לה נשיקה בלחי והלכתי
היא יסתכלה עלי מוזר ושאלה מה יש לך הכל בסדר??
אבל לא עניתי ימשכתי ללכת חושבת על אהובי
איזה חמוד אם הפרחים השלטים נראה לי אני מתחילה להתאהב אני לא מאמינה.........
נוווו יפה???
QUOTE אין בעד מה נישמתי,
ו-ת' ואני בטוחה שגם האחרים יגיבו בהמשך,
כי הסיפור שלך נשמע ממש מושלם
תודה יפיופה איזה נשמה את יאאאאאאא חולה עליך בובה שלי מואהההההה
מאודדדדדדדדד,
המשךךךךךךך דחוףףףףףףףףף
QUOTE (jela @ 13/02/2005) QUOTE אין בעד מה נישמתי,
ו-ת' ואני בטוחה שגם האחרים יגיבו בהמשך,
כי הסיפור שלך נשמע ממש מושלם
תודה יפיופה איזה נשמה את יאאאאאאא חולה עליך בובה שלי מואהההההה
[B][COLOR=red][SIZE=7]ת' נישמתי,
שרופה עלייך מווווואההההההה!!!!,
ואין בעד מה מאמי 😉
אין לי כוח הום נשמה מבטיחה מחר את קמה בבוקר ויש המשך תודה לך חולה עליך יפיופה שלי
עפתי לישון ללה טוף לכןלם כתבו עוד תגובות