|
|
|
המשך...
"היית רוצה שניהיה חברים?"
"אמממ...
אני חושבת שכן"
הוא חייך והתקרב עלי,
השכיב אותי על המיטה שלי והתחיל לנשק אותי בפה ואחר כך בצוואר...
ואז לאט לאט התחיל לרדת למטה,
אני הפסקתי אותו וקמתי מהמיטה,
"זה עדיין מוקדם מדיי לזה..."
"אל תגידי לי שרצית להיות באמת חברים...
ולא ליום אחד בשביל לשכב וזהו..."
"אתה טועה ובענק!!!,
אני באמת אוהבת אותך...
ורוצה שניהיה חברים ולא רק בשביל לשכב וזהו...
טעית ובענק לגביי!!,
כשאמרת שאתה רציני האמנתי לך...
לא חשבתי שזה הדבר היחיד שאתה רוצהה!!"
"אני מצטער"
הוא השפיל ת'עיניים שלו,
ואחר כך קם והלך לכיוון הדלת,
"את יכולה לפתוח ת'דלת?!"
"כן רגע"
פתחתי לו ת'דלת עם המפתח והוא יצא מהחדר שלי...
אחריי כמה דקות שמעתי ת'דלת היציאה ניסגרת,
נישכבתי על המיטה והרגשתי איך דמעות חמות לאט לאט מתחילות לרדת מתוך העיניים שלי,
'איך טעיתי כך?,
הוא כמו כול הבנים!!,
הראש שלהם נמצא רק בדבר אחד...
רק על דבר אחד הם חושבים!!!,
למה?!?!,
הריי אני אוהבת אותו באמת...
והוא?!?!,
הציא לי חברות רק בשביל לשכב איתי ולזרוק אותי!!!!!,
למה הכול נופל עלי?!?!,
אחותי למחצה התאבדה,
ועכשיו הוא!!!!'
קמתי מהמיטה,
הלכתי לאמבטייה,
שטפתי ת'פנים וחזרתי לחדר שלי...
********************************************************************
תנו תגובות...
איזה מנייאקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
יאאאא קראתי עכשיו את כל הפרקים מקסיםםםם ועצוב 😢
תמשיכייייי!!!
המשך...
פתחתי ת'חלון והסתכלתי החוצה,
פתאום ראיתי את אחותו התאומה של אושר איתו,
שיפשפתי ת'עיניים בשביל להיות בטוחה במה שאני רואה...
כי לא האמנתי,
כן ראיתי טוב,
אושר ואחותו התאומה מתנשקיםםםםםםםםם!!!!!!!!!!,
ועוד מתחת לחלון של הבית שלי!!!!!!!!!,
מזה אמור להיות?!?!,
בשביל שאני אקנא?!?!?!,
ווואיייייייי!!!!!!!!!,
סגרתי ת'חלון,
לקחתי ת'פ"ל...
ושיחקתי אותה יורדת החוצה בשביל לעשות הליכה,
ועברתי ליידם,
אושר הסתכל עלי וקרא לי,
אני לא התייחסתי עליו,
אבל בכול זאת הראש שלי היה בעננים,
פתאום נתקלתי במישהו ונפלתי על הריצפה,
ראבק ארס מה הוא עיוור או מה?!?!?!?!,
הסתכלתי למעלה בשביל לראות מי זה היה,
וראיתי שגם הוא נפל,
והיה שווה להיתקל בו כי הוא שווה רצחחחחחחח!!!!!!!,
עיניים ירוקות,
שער בלונדיני,
הוא היה עם גופייה לבנה ומכנס ג'ינס,
ודרך הגופיה ראו ת'שרירים ההורסים שלו,
ועוד עם הפנים המתוקות שלו,
פנים של ילד קטן,
ראבק פששש...
סחטיין עלי,
ניתקלתי במלאך!!!!,
"מצטער"
פתאום הוא אמר לי והוריד אותי מהענן שהייתי עליו,
"את בסדר?"
"כן...,
אתה נראה טוב"
הוא ציחקק ואמר לי,
"וואלה ת',
גם את נראת מאוד טוב"
הוא קם והושיט לי ת'יד בשביל לעזור לי גם לקום,
קמנו,
התיישבנו על הספסל שהיה קרוב למקום שנפלנו בו,
הוא הסתכל לי בעיניים כמו מהופנט ואז אמר לי,
"תגידי עם עיניים כאלו את בטח רגילה כבר להפנט את כול הבנים רק מלהסתכל עלייהם"
ציחקקתי ואמרתי לו,
"וואלה ת'...
יש מצב"
"חופשי מאמי,
אז מי המלאכית שיושבת מולי?"
"מלאכית לא בדיוק...
אבל ת' בכול זאת,
שמי אולגה,
ומי אתה?"
"דורון,
נעים מאוד"
"גם לי,
תאמין לי שגם לי"
הוא חייך
********************************************************************
תנו תגובות...
מושלםםםםם
שימי המשךךך
האושר הזה ב-ן ז-ו-נהההההה
דורוןן חמודדדד =))
המשךךךךךךך
בתאלוששששש
ת' חיים מושלמים שלי,
אני בודקת משהו רגע,
ועושה המשך...
אוהבת מווואההההההה!! 😁
המשך...
"תגידי למלאכיות יש פלאפונים?"
"וואלה יש"
חייכתי עליו,
"אה...
זה הגיע כבר לגן-עדן?"
"הגיע.."
"אז אפשר לבקש מ"ס פ"ל של אחת המלאכיות שם?"
וואייייייי איזה מתוקקקקקקקק אין לאכול אותווווווווווווו,
"בטח שאפשר,
ולמתוקים יש פלאפונים?"
"אכן יש"
החלפנו מספריי פ"ל,
והמשכנו לפטפט קצת...
הוא אמר לי שהוא לבד,
הוא ניפרד מחברה שלו לפניי שבוע,
ואני סיפרתי לו על אושר,
הוא אמר לי שהוא בשימחה היה הורג אותו למרות שהוא לא רוצח,
אבל הבנאדם הזה פשוט דוחה עם הוא עשה דבר כזה,
אמרתי לו שהוא צודק,
אבל אנשים כמו אושר לא שווים את זה...
הוא הנהנן לי והחלטנו שהוא יתקשר עלי בערב,
הוא נתן לי נשיקה בלחי והלך,
אני המשכתי לשבת על הספסל,
וחשבתי לי,
'לפחות משהו טוב קרה לי...
רואים שהוא פשוט מושלם,
אני בטוחה שלא יקרה לי מה שקרה לי עם אושר...
בקלות אפשר להתאהב בדורון הזה,
הוא כזה מתוק'
קמתי מהספסל והתחלתי ללכת לבית שלי,
אושר ואחותו התאומה כבר לא היו מתחת לחלון של הבית שלי,
איזה מזל,
לא היה לי כוח לראות אותם,
עליתי לבית שלי,
נכנסתי לחדר שלי...
נישכבתי על המיטה,
ונרדמתי...
בערב קמתי עם צילצול של הפ"ל שלי,
"הלאו"
"האם הגעתי למ"ס של אולגה?"
"אכן כן,
עם מי הריספקט?"
"דורון מוכר לך?,
ניתקלנו אחד בשני היום..."
"וואלה כן,
מה קורה?"
"הכול מצוין,
מה איתך מלאכית?"
"וואלה"
"מה עושה?"
"עכשיו פתחתי ת'עיניים"
"אז אני מבין שהערתי אותך?"
"לא זה בסדר...
גם כך התכוונתי להתעורר עכשיו...
אתה עזרת לי"
********************************************************************
תנו תגובות...
המשך...
"אפשר להזמין ת'נסיכה לפאב?,
או שזה לא מתאים לנסיכות ולמלאכיות..."
ציחקקתי ואחריי כמה שניות עניתי לו,
"בטח שמותר,
אני חייבת לציין שאתה הבנאדם הכי מתוק שהכרתי אי פעם בחיים שלי"
"וואלה?,
ת' מתוקה,
גם לך לא חסר"
"ת' מאמי,
אז אמממ...
למתיי בדיוק ההזמנה?"
"להיום...
בשעה 20:00 אני אאסוף אותך ונינסע לפאב..
מתאים לך?"
"וואלה אוקי,
תגיד לי...
שחכתי לשאול אותך דבר אחד.."
"ומהו?!"
"בן כמה אתה?"
"19 יפתי,
ואת?"
"18"
"וואלה,
גם בזה אנחנו מתאימים"
ציחקקתי ואמרתי לו,
"כן אה?"
"אוקי מושלמת,
אני אצפור לך בדיוק ב:20:00,
אני אצא מהמכונית כשאראה אותך יוצאת מהבלוק בשביל שתידעי לאיזה מכונית לכנס...
אני לא רוצה שיחטפו לי אותך"
צחקתי ואמרתי לו,
"אני הסמקתי כהוגן פה...
אתה עושה את זה לכול הבנות?"
"אממממ...
אלו שמעניינות אותי כן"
"אוקי יפיוף אז ניפגש?"
"סבבה נסיכה,
ביי"
"ביי"
ניתקתי,
הסתכלתי על השעון וראיתי שהשעה כבר 19:30,
אהההההההה,
חצי שעה נשארה לי להתארגן!!!!
********************************************************************
תנו תגובות...
אולי תנו עוד תגובות...
תגובה 1 וזהו?!?!,
מה אתם מתקמצנים להגיב?!?!,
זה לא כל כך קשה...
אתם/ן יודעים... 😕
בובבהה פשוט פצצצצה !
משגעעע הסיפור הזהה !
ליפעמייים יוצא קטעים עצובים
ולפעמיים שמחיים
הפרק האחרון היה מוצלח !
כי פגשת מלאך ! חחחח
אווהבת מלאא נועושש
אנא תאר את הבעיה בהודעה זו:
|
|
|
|
|