|
|
|
איזה זבל!!!!!!!!!
המשךך מאמי זה מדהים
ת' נישמתי 😁 ,
המשך...
נכנסתי לחדר שלי,
והתחלתי ללכת מצד לצד,
'מה לעזאזל אני אמורה לעשות עכשיו?!?!,
מסכנה אורלי!!!!!!!!!,
למה?!?!?!,
הריי היא הבנאדם הכי מתוק ומושלם שיש!!!!!,
שבחיים לא פגע באף אחד/ת...,
אפילו בזבוב היא לא מסוגלת לפגוע!!!!!!!!,
אז למה לעזאזל הוא עשה את זה?!?!,
אין אני חייבת לספר לה את זה,
אם היא תישמע את זה ממישהו אחר/ת היא תפגע יותר!!!!!',
התקשרתי לאורלי,
"הלאו"
"אורלי?"
"אולגהההה את לא תאמיני מה קרה!!!!!!"
"מה?"
"הואאאאא!!!!!!!!!,
אני שונאת אותו!!!!!!!!"
"את מי?!"
"את עומר!!!!!!,
הוא בגד בי!!!!!!"
מה?!?!,
מי הספיק לספר לה שהוא נישק אותי?!?!,
מי הספיק לספר לה שהוא בגד בה איתי?!?!,
שיחקתי אותה לא מבינה על מה היא מדברת...
"מה?!?!,
איך?!?!,
מתיי?!?!,
עם מי?!?!"
"איתךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!!!!,
לפניי כמה דקותתתתתתתתתתתתתת!!!!!!!!!"
"אני מצטערת...
הוא נישק אותי בעצמו!!!!!!!!!,
אני נשבעת לך שלא נתתי לו!!!!!!!!!,
העפתי אותו ממני והחטפתי לו סטירהההההה!!!!!!!!!"
"אני יודעת..."
נשארתי המומה...
מזאת נהייתה לי עכשיו?!?!,
מאיפה היא יודעת מה בדיוק קרה?!?!,
על זה שהעפתי אותו ממני ונתתי לו סטירה?!?!
***************************************************************
תנו תגובות...
וואי נשמתי איזה סיפור יפההההה!! פשוט מהמם!!!
חיחיח וקוראים לה אולגה כמו לי חחחחח איזה כיף לי 😛
שימי המשך נשמתי
אוהבת*-*אולוש*-*
אולה:
חחחח לקחתי ת'שמות של האחים שלי...
לאחים התאומים שלי קוראים עומר ואושר,
ולאחותי הקטנה בת ה-10 קוראים אולגה,
חחחח אחלה שם יש לך יפתי 😁 ,
עוד מעת יהיה המשך...
********************************
שלי:
עוד מעת יהיה המשך...
ווואייי איזה כיףףף יש לנו אותו שם חחחח ..
ותודה גם לך יש שם יפה...
ואני מחכה להמשך כן?! 🙄
אוהבת*-*אולוש*-*
ת' חיים שלי,
וכן 😁 ,
שם צ'ווה ביותר יש לך ולאחותי הקטנה,
והנה ההמשך...
"מאיפה?!?!"
"הייתי שם!!!!!!!"
"אז איך לא ראיתי אותך?!?!"
"כי לא נכנסתי לבלוק..."
"אני מצטערת"
"את לא צריכה להצטער!!,
ראיתי שלא את נישקת אותו ראשונה..
את יכולה לבוא עלי ב'?!,
אני חייבת לשפוך ת'לב,
אני הרוסה...
בא לי למות!!!!!!!!!"
"אני כבר באה,
ואל דברי שטויות!!!!!!!"
ניתקתי לקחתי ת'פ"ל הלכתי לסלון אמרתי לאמא שלי שאני הולכת לאורלי ויצאתי מהבית,
יצאתי מהבלוק ופתאום ניתקלתי באחותו התאומה של אושר,
היא הייתה כולה שיכורה,
"מה שלום החבר שלך?!"
הופתעתי,
הסתכלתי עלייה ושאלתי אותה,
"על איזה חבר את מדברת?!?!"
"אושר...
אחי התאום...
מה אתם לא חברים?!?!"
"ממש לא"
"רואים שאתם מאוהבים...,
למה שלא תיהיו ותורידי לי אותו מהראש?!?!"
"הוא דואג לך!!!,
את אחותו התאומה!!"
"קיצר נמאס לי שתמיד קוראים לי 'אחותו התאומה של אושר',
יש לי שם!!!!!!,
וקוראים לי ניב"
"נעים מאוד,
ומצטערת לא ידעתי איך קוראים לך..."
"אוקי..."
"את יודעת שמחפשים אותך?!?!"
"כן..."
"ו?!?!,
תלכי הבייתה..
הריי דואגים לך!!!!!!!!!,
את לא ילדה חסרת בית...
שאין לה אף אחד/ת שידאג לה!!!!!"
"לא צריכה ת'דאגה שלהם/ן!!!!!!!,
ובטח שלא שלך"
"קיצר תראי...
חבל לי על אושר,
שיש לו אחות תאומה כזאת שאפילו לא אכפת לה ממנו!!!,
אני זזתי מחכים לי ביי לך"
המשכתי ללכת לאורלי וניב אחותו התאומה של אושר נשארה עומדת באותו מקום,
הגעתי לאורלי,
היא הייתה לבד בבית,
איך שהיא ראתה אותי היא ישר חיבקה אותי,
כול הפנים שלה היו אדומות וגם העיניים,
ראו שהדבר היחיד שהיא עשתה זה בכתה!!!,
ובאותו רגע רציתי להרוג את עומר!!!!!!!!!
******************************************************************
תנו תגובות...
כן גם אני רוצה להרוג אותו.. חח
סיפור מהמם!! שימי המשך נשמתי..
אוהבת*-*אולוש*-*
המשך...
התיישבתי עם אורלי על הספה בסלון שלהם/ן והיא התחילה לשפוך ת'לב...
"תמיד ידעתי שהוא בוגד בי,
אבל אף פעם לא האמנתי שהוא עושה את זה עם אחותי למחצה...
לא האמנתי שהוא יגיע כול כך רחוק...
אני כול כך אוהבת אותו,
בא לי למות!!!,
אני לא יכולה יותר,
מה אני אעשה?!?!,
תעזרי לי מתחננת בפנייך"
"זאת פעם ראשונה שהוא נישק אותי או בכלל התקרב עלי!!,
נשבעת לך עם הוא היה פה הייתי חונקת אותו!!!!,
אני פה תמיד איתך,
ואל דברי שטויותתתת!!!!,
את צריכה לחיות בשביל להראות לו שאותך הוא לא ישבור כול כך בקלות!!!!,
אל תשכחי שהמון אנשים אוהבים אותך ודואגים לך ואני בינהם"
היא חיבקה אותי עוד יותר חזק ואמרה לי,
"מה הייתי עושה בלעדייך?!?!"
"בלעדי?!?!,
כלום!!!,
אבל אני בלעדייך הייתי שמה קץ לחיי!!!"
"אני אוהבת אותך אולגה"
היא התרחקה ממני קמה והלכה למטבח,
ולפניי שהספקתי להגיב ראיתי אותה מוציאה סכין גדולה מאחד המגירות וחותכת לעצמה ת'וורידים,
הסתכלתי עלייה המומה לא ידעתי מה לעשות,
אחר כך רצתי עלייה הרמתי אותה על הידיים והשכבתי אותה על הספה,
התקשרתי לאמבולנס שיבואו דחוף,
ובנתיים עד שהאמבולנס הגיע ישבתי לייד אורלי,
אחר כך האמבולנס הגיע מהר לקחו אותה,
ואני נסעתי איתם,
לא יכולתי לעזוב אותה לבד...
הגענו לבית-החולים הכי קרוב שיש,
והרופאים שם הכניסו אותה לאחד החדרים...
אחריי כמה דקות אחד הרופאים יצא ואמר לי...
********************************************************************
תנו תגובות...
יאוווו...עברה בי צמרמורתתת.....!!!
המשךךךךךךךך
בואנה מה היא משוגעת??? 😠
סיפור מהמם!! תמשיכיי
אוהבת*-*אולוש*-*
המשך...
"היא...
היא..."
"מה?!?!?!?!,
תגיד לי?!?!,
ב' שהצלחתם/ן להציל אותהההההה"
"אני מצטער אבל לא...
החתח היה יותר מידי עמוק...
לא הצלחנו לעזור לה...
היא...
מתה"
"לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
הרגליים רעדו לי,
לא יכולתי לעמוד אז התיישבתי על הריצפה לייד הקיר,
איך?!?!?!?!?!,
היא עזבה אותי לבדדדדדדדדדדדדדדדד!!!!!!!!!!!!!!!,
איך היא יכלה לעשות לי את זה?!?!?!?!,
היא הייתי האחות היחידה שלייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!,
אין לי יותר אחים ואחיותתתתתתתתת!!!!!!!!!,
חוץ ממנה היא הייתה האחות למחצה שלי,
אבל בכול זאת היא הייתה היחידהההההההה שסמכתי עלייהההההההההה,
אני בת יחידה עכשיוווווווווו!!!!!!!!,
אין לי לא אחים ואחיות אמיתיים וגם לא אחים ואחיות למחצההההההההההה!!!!!!!!!!!!,
איך היא העזה לעשות לי את זה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,
קמתי והתחלתי לרוץץץץ!!!!!,
לא ידעתי לאן אבל הדבר היחיד שידעתי שאני רוצה לצאת דחוף מהבית-חולים הזה!!!!!!!!!,
למה?!?!?!?!,
אני מפחדתתתתתתתת!!!!!!!!!,
רצתי מהר לבית שלי,
נכנסתי לחדר שלי,
נזרקתי על המיטה הסתכלתי על התיקרה והתחלתי לבכות,
'למה היא עשתה את זה?!?!,
למה היא לא הקשיבה לי?!?!,
הריי היא הייתה הבנאדם שהכי חשוב לי בחיים האלו!!!!!!!!!!!!,
למה?!?!?!?!'
שמעתי ת'פ"ל שלי מצלצל אבל לא רציתי לענות,
לא יכולתי!!!!!,
אחריי חצי שעה קמתי והתחברתי לאתר שבו אני ואושר הכרנו,
ראיתי תגובה שלו בתמונה שלי...
עוד אחת...
"תקשיבי אני חייב לדבר איתך דחוף!!!"
"על?.."
"אחותי התאומה!!!!!!!"
התעצבנתי,
התנתקתי מהאתר,
רק על אחותו התאומה הוא חושבבבבבבבבב!!!!!!!!!!!!,
ומה איתי?!?!?!?!,
קשה לשאול אותי איך אני מרגישה?!?!?!,
מה אני מבקשת יותר מידי?!?!?!?!,
נמאס לי ממנווווווו!!!!!!!!!!!
********************************************************************
תנו תגובות...
המשךך בובה !
תמשיכייי !
סיפור מהמם ומתחיל להיות עצוב !
מוווואה
נועווווש
ת' יפתי,
הנה ההמשך...
"אולגה בתי בואי,
מחכים לך בסלון"
"מי אמא?!?!"
"איזה בן אחד...
איך שהוא אומר אתם ידידים..."
"איך קוראים לו"
אמא שלי שאלה אותו ואז אמרה לי,
"אושר"
הופתעתי והלכתי לסלון,
"אושר?!,
הריי לפניי כמה דקות התכתבנו באתר...,
איך אתה יודע איפה אני גרה?!,
ואיך הספקת כבר לבוא עלי?!"
"עומר אמר לי איפה את גרה...
ו...וואלה אני גר קרוב עלייך"
"בוא לחדר שלי יש לי כמה דברים לספר לך..."
"בקשר עליינו?..."
"לא..."
הלכתי לחדר שלי והוא אחריי,
נכנסנו ואני נעלתי ת'דלת,
אמרתי לו להתיישב על המיטה שלי והוא התיישב,
"כן אני מקשיב לך,
מה קרה?!?!"
"אחותי למחצה..."
"מה איתה?!,
את מתכוונת לחברה של עומר?!"
"כן...
לשעבר..."
"למה?!"
"כי המניאק נישק אותי!!!,
והיא התאבדה..."
"וואיייייי!!!!!!!!!!,
אני אהרוג ת'בנאדם הזה!!!!!!!!!"
"על מה רצית לדבר איתי בקשר לאחותך התאומה?!?!"
"היא חזרה וסיפרה לי שהיא דיברה איתך...
ואמרה...
אמממממ...
שאני ואת חברים...
מה אמרת לה שכן?"
הייתי המומה ועניתי לו,
"לא..."
********************************************************************
תנו תגובות...
אנא תאר את הבעיה בהודעה זו:
|
|
|
|
|