אני ת'מלאך שלי פגשתי לפניי חודש וארבע ימים,
שיהיה לי רק בריא,
היא פגשה לפניי כמה זמן... 😊 ,
ת' על התגובה...
ואני רואה שאין מצב שאני מקבלת עוד תגובות...
אז עוד מעת יהיה המשך
המשך...
קפצתי מהמיטה ורצתי למקלחת,
פתחתי מים קפואים,
עמדתי כמה דקות מתחת למים הקפואים,
אחר כך יצאתי רצתי לבשתי חלוק והלכתי לחדר שלי,
'מה לעזאזל אני אלבש!!!!!!'
רוקנתי את כול הארון שלי על המיטה שלי,
הנה מצאתי,
חצאית מיני עם קיפולים בצבעים שחור ואדום,
כמו של תלמידת בית-ספר,
וגופיה מתחרה בצבע שחור,
עם מגף שחור עם שפיצים,
זהו!!!,
עכשיו רק חסר החלק של האיפור והבושם,
ונשארו לי בדיוק 15 דקות,
התאפרתי מהר,
איפור עדין כזה שבקושי רואים...
והתבשמתי,
אחר כך הלכתי לסלון,
לקחתי ת'תיק השחור הקטן שלי שמתי בו ת'פ"ל,
ת'צללית והליפסטיק,
ועיפרון שחור,
בשביל שאני אוכל לתקן ת'איפור שם,
אחריי כמה שניות בדיוק ב:20:00,
שמעתי שצופרים בחוץ,
הייתי בטוחה שזה דורון...
דייקן יפה יפה,
קמתי והלכתי לכיוון הדלת,
אחריי כמה שניות הייתי כבר מחוץ לבלוק,
ראיתי את דורון עומד לייד מכונית בצבע כסוף,
עם גג פתוח,
הוא היה עם חולצה שחורה מכופתרת ומכנס ג'ינס,
איזה חתיךךךךךך!!!!!!!,
רק לאכול אותו,
הלכתי עליו,
הוא נתן לי נשיקה בלחי ושרק לי,
אחר כך הוא אמר לי,
"איזה כוסית,
לאכול אותך"
"טוב יפיוף..
לך גם לא חסר,
חתיך"
"ת' אני כולי מסמיק פה,
נו נסיכה שלי מוכנה?"
"אכן כן"
הוא פתח לי ת'דלת הקדמית מהצד השני של הנהג,
ואני נכנסתי,
הוא סגר ת'דלת והלך לצד של הנהג,
פתח ת'דלת ונכנס,
"זזים?"
"כן"
חייכתי עליו...
********************************************************************
תנו תגובות...
המשך בובה !
המשךך מהררר !
המשך...
הוא התניע ת'מכונית והתחלנו לנסוע לפאב,
פתאום הוא שאל אותי...,
"תגידי את שותה משקעות חריפים?"
"לא ממש"
"מזאת אומרת 'לא ממש'"
"אני שותה..
אבל רק כשאני ממש מרגישה על הפנים..."
"אוקי"
"ואתה?"
"פעם בה.."
"סבבה,
אתה מעשן?"
"לא,
ואת?"
"גם לא.."
"לפי מייטב ידיעתי בפאבים רק שותים משקעות חריפים וזהו...
או שאני טועה?"
"כן..
אבל אנחנו ניהיה יוצאים מין הכלל..
כי לא בא לי לשתות היום...
עוד אני נוהג..
זה סבתוכה...
ואת?"
"גם לא בא לי לשתות היום משקעות חריפים..."
"אז מה...
בא לך ללכת למקום אחר?"
"לאיזה?"
"אמממ..
לא יודע סתם לשבת על החוף..,
אני מאוד אוהב לשבת על החוף ולהקשיב לגלים המתנפצים ולהריח ת'ריח של הים...
זה מאוד מרגיע אותי...
ושם גם יהיה לנו שקט ונוכל להכיר אחד ת'שני יותר טוב..
אבל לא בקטע המיני אל תדאגי"
"אנחנו ממש דומים אתה יודע?"
"וואלה?,
ב?..."
"בקטע של הים..."
"בכייף מאמי"
"אוקי"
"אז נוסעים לים?"
"כן"
אחריי כמה דקות הגענו לים...
אחחח...
אני מתה על המקום הזה...
תמיד אפשר למצוא פה מרגוע...
ירדנו מהמכונית,
והלכנו יד ביד לכיוון הים...
********************************************************************
תנו תגובות...
אוי זה כזה רומנטי..=]]]...חחחח...
תמשיכי מאמי...
המשך...
התיישבנו על החוף,
"את יודעת..."
הסתכלתי לו בעיניים ושאלתי אותו,
"מה?"
"אתמול בלי הפסקה חשבתי עלייך..
ועל הפגישה הראשונה והמוזרה שלנו"
הוא חייך,
והסתכל לי גם בעיניים,
"גם אני חשבתי אתמול בלי הפסקה אליך..."
"מי יודע,
אולי זה התחלה של משהו חדש ויפה?"
"הלוואי.."
"כן אה?,
תגידי איך אני?,
מוצא חן בעינייך בתור חבר?...,
היית רוצה אותי בתור חבר?..."
"ת'אמת..."
"כן"
"כן...,
ואני מוצאת חן בעינייך בתור חברה?...
היית רוצה אותי בתור חברה?..."
"ת'אמת שמאוד...,
אני לא בנאדם כזה שמתאהב בקלות...
ועד עכשיו אף פעם לא הייתי מאוהב באף אחת..
היו לי הרבה חברות...
אבל הם היו בשבילי סתם בשביל קיום יחסיי המין"
"וואלה..."
"היית מאוהבת פעם במישהו?"
"כן...
באושר...
זה שסיפרתי לך עליו...
ות'אמת..
נראה לי שזאת לא הייתה אהבה אמיתית...
ואף פעם לא ידעתי מזאת אהבה אמיתית...
עד עכשיו"
********************************************************************
תנו תגובות... 🙄
איזה יפפפפההההה
שימי שוב פעם בסמל האישי את חבר שלך!!!
אני לא ראיתי איך הוא ניראההההה...=((
תמשיכי דחוףףףףף
סיפור משגעעעע
אוהבת פוללללל
בתאלוששששש 😊 🙄
יפתי תיראי שמתי כבר,
בפורום פנאי,
איפה שיש ת'תמונות, פלאשים וסירטונים,
כתבתי שם "תמונת הפספורט של המושלם שלי",
אם אני לא טועה...
אבל זה לא בעייה...
אני בטוחה שתמצאי אותו,
ואני האחרונה שהגבתי שם...
והמשך יהיה עוד מעת,
ת'
איזה חמודיםםםם !
נישמע בחוור טווב הדורון הזה !
חחחח המשךךךך !