|
|
|
חחחח גם אני חושבת שהוא מתכוון עליה... 🙄
סיפור ממש מהמם!! שימי המשך נשמתי..
אוהבת*-*אולוש*-*
המשך...
"כי לא עניתי לה..."
התחלתי להבין כבר שהוא מדבר עלי...
ושעלי הוא שם עין,
אבל רציתי לראות איך הוא ממשיך לתת לי רמזים...
הסתכלתי עליו בעיניים חולמניות,
אז הוא התקרב עלי לאט לאט ונתן לי נשיקה רכה על השפתיים,
זאת הייתה הנשיקה הכי מתוקה שרק יכולה להיות...
אני פשוט אוהבת ת'בנאדם הזה...
הוא כזה מתוק,
אחר כך התנתקנו,
הוא הסתכל לי בעיניים וחייך,
אחחחח...
הוא פשוט מושלם, מדהים ומה לא...
המשכתי להסתכל אליו,
פתאום שמעתי מישהו מרחוק צועק לו,
"אושר...
מי זאת הכוסית הזאת?!,
יש מצב שאתה עושה בינינו הכרות?!"
ואז שמעתי קול של מישהי אשר ציחקקה קצת ואז היא אמרה,
"נו זאת היא...
הידידה הוירטואלית שלו"
אז אושר ענה להם/ן,
"תלכו תעשו סיבוב..."
וקרץ להם/ן עין,
אני הסתובבתי לאחורה בשביל לראות מי אלו היו...
וראיתי בן ובת,
הבת נראתה יותר קטנה מהבן,
והייתה ממש דומה לאושר,
שתיי טיפות מים,
והבן היה נראה יותר מבוגר,
ולא היה נראה בכלל מי יודע מה...
הסתכלתי על אושר ושאלתי אותו,
"מי אלו?!"
"אחותי התאומה והחבר שלה..."
"וואלה"
*******************************************************************
תנו תגובות
חחחחח....זאת את כאילו..חחח...
בובה מקקסים!..המשך... 😊
סיפור פשוט מהמם!! אין לי מילים!!
שימי המשך מאמי...
אוהבת*-*אולוש*-*
חחחח ת' על התגובות נשמות מושלמות שלי,
אין עלייכן,
מתה עלייכן מוווואההההההההה!!!,
הנה ההמשך...
"אז איפה היינו?"
"אמממ...
בנשיקה"
הוא חייך וקירב ת'שפתיים שלו עוד פעם לשפתיים שלי,
אחחחח...
איזה נשיקה,
רק הוא יכול לנשק כך...
בטח יש לו שיטות משלו או משהו...
פתאום בא לי אפצ'י ולא יכולתי להתאפק,
התעטשתי,
והוא כזה מהר התרחק ממני,
והתחיל לצחוק,
בין ציחקוק לציחקוק הוא אמר לי,
"פששש...
אחלה זמן מצאת להתעטש בו...
לבריאות שיהיה לך מושלמת שכמותך"
גם אני צחקתי ואמרתי לו ת',
הוא קם לאט לאט,
הושיט ת'יד שלו ועזר לי לקום,
קמנו שתיינו והלכנו לחפש את אחותו התאומה והחבר שלה,
"מה החבר של אחותך כך מתחיל עם כולן?..."
"לא זה היה בצחוק...
אחותי תחרוט לו ת'ראש עם הוא רק יעז להתחיל עם מישהי...
ואני לא ישאר חייב"
חייכתי עליו,
והלכנו יד ביד לחפש אותם...
נכנסנו לטיילת,
וראינו את אחותו התאומה מתנשקת עם החבר שלה,
פתאום ראיתי את אושר מתעצבן,
הוא ביקש ממני שאני אחכה לו בזמן שהוא ילך להפריד בינהם...
"אבל למה?!,
זה נורמלי שהם יתנשקו...
הריי הם חברים...
גם אנחנו התנשקנו ואנחנו לא חברים...."
"כן אבל אנחנו זה משהו מיוחד...
להם אסור!!"
"למה?..."
"זה סיפור ארוך..."
"אוקי"
הוא הלך עליהם וראיתי פתאום איך אחותו ואושר התחילו לריב,
החבר שלה התחיל להתרחק ממנה לאט לאט ואחריי כמה דקות הוא נעלם,
אושר משך את אחותו התאומה ביד,
כשהם התקרבו עלי שמעתי שהם ממשיכים לריב,
"תגידי את נורמלית?!?!?!?!,
מה לעזאזל את עושה?!?!?"
"אוי שחכתי לשאול אותך...
הריי אתה המפקד שלי..."
********************************************************************
תנו תגובות...
סיפור יפההההה
שימי המשך מאמי....
חחחח באמת מצאה זמן להתעטש חחח
סיפור פשוט מושלם!!
שימי המשך נשמתי..
אוהבת*-*אולוש*-*
המשך...
"את יודעת מה אמא חושבת על זה..."
"אבל אמא לא פה..."
"אני כן!!"
אחותו התאומה הסתכלה עלי ואחר כך על אושר ואז אמרה לי,
"אז מה?!?!,
ניהייתם חברים?!?!,
רואים שאתם מאוהבים..."
אושר לא התאפק והחטיף לאחותו סטירה,
"מתיי תתחילי לחשוב לפני שתפתחי ת'פה הגדול שלך?!?!"
היא התעצבנה וברחה משם,
אני לא רציתי להתערב בשביל לא לעצבן אותו עוד יותר,
אז אושר הסתובב עלי וביקש ממני סליחה,
"לא משנה...,
אני אלך הבייתה כבר...
מאוחר...
נדבר כבר,
סבבה?"
"כן...
ביי נישמתי מת עלייך"
"ת' מאמי,
גם אני אליך"
הסתובבתי והתחלתי ללכת לבית שלי,
כול הדרך חשבתי על הנשיקות שהיו...
ועל הרגע שבו התעטשתי...
צודק הבנאדם...
אחלה זמן מצאתי להתעטש בו...
איזה פדיחות...
הגעתי לבית שלי,
הדלת הייתה פתוחה ואמא שלי הייתה בסלון,
"איפה היית?!?!"
"בים...
מצטערת אמא"
"מזה מצטערת?!?!,
כמעת לא קיבלתי בגללך התקף לב!!!!!!!!,
את צריכה להודיע לי לאן בדיוק את הולכת!!!!!!!!!"
"טוב אמא...
פעם אחרת כשאני אצא אני אתן לך דין וחשבון"
הלכתי לכיוון החדר שלי,
נכנסתי וסגרתי ת'דלת אחריי,
התקשרתי לאורלי מה-פ"ל שלי,
היא ענתה,
"הלאו"
"אורלי"
"יפתי מה קורה?!"
"הכול מצוין מה איתך?!"
"וואלה כנ"ל"
"מוזר לשמוע..."
היא ציחקקה,
ושמעתי ת'קול של עומר ברקע,
"מי זאת?!"
אורלי ענתה לו...
"אחותי למחצה"
"וואלה סבבה תמסרי לה ד"ש"
היא מסרה לי ד"ש ממנו,
ואני אמרתי לה למסור לו ד"ש בחזרה ממני...
הוא אמר ת'
****************************************************
תנו תגובות...
חחח מה הקטע של אושר ואחותו??
סיפור מהמם!! שימי המשך..
אוהבת*-*אולוש*-*
וואיי מדהיםם,מהמם,מושחםם וכו' וכו'..
המשךךךךךך
סיפווור יפפפה מאווד !
סורי שלא הגבתי עליו הרבה זמן ! לא הייה לי כל כך זמן !
סיפווור ממש יפפפה
תמשיכייי !
אווהבת נועוווש
המשך...
"נחשי מה?!?!"
"מה יפתי?!?!"
"התנשקנווווווו!!!!!!,
ואני התעטשתי ברגע הכי לא נכון שיש!!!!!!!"
"עם מי התנשקת?!?!,
על מה מדברת יפתי?!?!,
מה את כבר מסתירה ממני?!?!,
יאללה לדבר!!"
צחקתי ואמרתי לה,
"מתה עלייךךךך,
התנשקתי עם אושרררררררר!!!!!!!,
והתעטשתי בנשיקה השנייה שלנו"
"וואלה?!?,
כייף לך...
שמחה בשבילך,
ו...חחחחח אחלה זמן את מוצאת לעצמך..."
"כן אה?!"
"אכן כן"
אורלי שלחה לי נשיקה ואמרה לי שהיא לא יכולה לדבר יותר,
ושהיא תתקשר עלי כשתחזור הבייתה,
אמרתי לה סבבה וניתקנו,
אני מתה על האחות הזאתתתתתת!!!!!,
נכנסתי לאתר הכי מושלם שיש שבו אני ואושר תמיד מתכתבים,
וראיתי שהוא שלח לי תגובה בתמונה שלי,
"פצצה מהלכת על שתיים שלי,
אני עוד פעם מצטער שלא הגבתי לך,
ואהבתי את הנשיקות שלך,
מצטער על אחותי התאומה..
היא תמיד עושה לי את זה!!!!!!"
"אבל למה זה הפריע לך שהיא התנשקה עם החבר שלה?!?!,
ולא משנה מאמי,
גם אני אהבתי ת'נשיקות שהיו לנו"
"כי 'החבר' הזה צוחק עלייה!!!!,
אני מכיר ת'בנאדם הזה!!!,
והוא התערב עלייה!!!!!,
הוא לא מהאנשים הרציניים האלה...,
אל תדאגי אני רציני"
צחקקתי לעצמי ועניתי לו,
"ובגלל זה אני מתה אליך..."
*************************************************************
תנו תגובות... 😁
נ.ב. ת' לאלו שמגיבות לי,
חולה עלייכן מוווואההההההה!!
המשך...
הוא ענה לי...
"את יודעת את זה כבר...
אבל אגיד עוד פעם שגם אני מת עלייך"
"בכייף יפה שלי...
תגיד את זה כמה פעמים שרק תירצה..
דברים כאלה כייף לשמוע ולקרוא"
"צודקת יפתי,
אני זזתי,
יש לי בעיות..."
"איזה?"
"נכון ראית שאחותי התאומה ברחה לי?!,
אז היא לא חזרה הבייתה!!,
נראה לי שהיא הלכה ל'חבר שלה',
אני אלך אליו..
לבדוק עם היא באמת אצלו,
עם כן הלך עלייה!!!"
"טוב נישמתי...
ביי"
"ביי"
התנתקתי מהאתר,
הלכתי למטבח,
פתחתי ת'מקרר ובדקתי עם יש משהו טעים לאכול...
גררר...
אין כלום!!,
איזה עצבים זה!!!,
חזרתי לחדר ונישכבתי על המיטה,
הסתכלתי על התיקרה ופתאום שמעתי ת'פ"ל שלי מצלצל,
קפצתי לכיוון ה-פ"ל,
"הלאו"
"אולגה?"
"כן מי מדבר?"
"זה עומר...
החבר של אורלי,
מה המצב?"
"הכול מצוין מה איתך?"
"וואלה גם...,
את שומעת רציתי לדבר איתך על אורלי פנים מול פנים..."
"אמממ...
קרה משהו?!,
רבתם או משהו?!"
"לא...
אבל בכול זאת רציתי לדבר איתך עלייה...
את יכולה לרדת עוד כמה דקות למטה?!"
"כן למה לא..."
לא הבנתי על מה בדיוק הוא רוצה לדבר איתי על אורלי...
אבל ירדתי למטה,
ראיתי את עומר יושב על הספסל בבלוק שלי,
התיישבתי ליידו ושאלתי אותו,
"כן על מה בדיוק רצית לדבר איתי על אורלי?!,
פנים מול פנים..."
"על זה"
פתאום הוא נישק אותי בפה,
העפתי אותו ממני והחטפתי לו סטירה,
עליתי לביית שלי,
ולא ידעתי מה לעשות...
למה הוא עשה את זה?!?!?!,
איך אני אספר את זה לאורלי?!?!,
הריי אני יודעת כמה היא אוהבת אותו...
יותר מידי!!!!!!!!!
****************************************************
תנו תגובות...
אנא תאר את הבעיה בהודעה זו:
|
|
|
|
|