לא יודעת למה צר, עכשיו שמתי לב...!
הפרקים הבאים יותר ארוכים!!
מואהההההה!!!!
המשך יהיה מחר😊
יאווו..
מהממםםם..
המשך דחוףף!!!
יוו פשוטט מהמםםם
תמשיכיייייי 😊
לאביוו אולל מואהה:]
איזה סיפור יפההההההההההההההההההההה
סבה מקווה שיהיה יותר ארוך.. 😊
סיפור יפההההההההה 😂
\שימי המשך מאמי....
איפה ההמשך????????? תכתבי המשךךךך דחוף!!! אני במתח!!!!
את חייבתת לפצות אותנווו בהמשך ארוךךךך ארוך!!
יומיים לא כתבת את הסיפורררר המושלם שלך..=((
אני כבר מתה פההה
נוווו
תמשיכי!!
אוהבתתת
בתאלוששש
רומיייייי מה נסגר?!1111
תמשיכיי כבררררר
בתאלושששש
רומי....................................????
הלוווווווו..
יש מישהו בבית.....???
אוווווווףףףףף כמה זמן עוד נחכה להמשך????
תכתבי המשך מהר!!!
למה אין המשך?? 😢
שימי המשך מאמי....
אני מצטערת מתוקות!!!!
אני לא יכולתי לכתוב את הסיפור הזה בימים האחרונים מסיבות נפשיות שהכבידו עלי... אני מקווה להמשיך את הסיפור או היום או מחר!!
ושוב, המון סליחה!
אוהבת אותכם