MAMZera אווולייי😊 חחח... אני לא מגלה את ההמשך אףףף פעם!
sWeEt_GaL חח בובה זאת לימור לא את מה כואב לך?? חחח סתם בובה חח הרגת אותי עם התגובה שלך.. חחח😊 מואה!!
אנונימית מסכימה איתך... לגמרי! מואה!! תודה על התגובות שלך מתוקה!!
DarK AnGeL 88 סורי בובה... אני כותבת עד המתח ומפסיקה, מצטערת אם זה קצר מידי, אני אמרתי לך כבר שניסיתי לכתוב את הפרקים הבאים יותר ארוכים! ניסיתי, יש ככה ויש ככה!
שלך_תמיד תודה בובה!!! תמשיכי להגיב לי!! ואני ממש ממש ממממממש שמחה שאת אוהבת את הסיפור שלי😊!!!
מואההההההה חולה עליכן! מחר המשך!!!!
מאמי אל תדאגי אני אמשיך להגיב חח...
ואיך אפשר לא לאהוב את הסיפור שלך??
הוא מהמם!! ואת מוכשרת ברמות קשות חחח
אוהבת*-*אולוש*-*
חח אני לא מוכשרת בכלל, כל אחד יכול לכתוב סיפור כזה!
😊
אבל תודה מתוקה מואההההההה!!!!!
יאווו אבא בנזוננה..!! זה לא אבא....!!! בעע שימותתת
המשך דחוףףףף
אבל אין שום מתח בסוף של הפרק הזה.....
מבאס כזה.. דקה ואני מסיימת לקרוא.. :-\
אבל יפה!!
שלי, צודקת! אני מסכימה איתך לגמרי!!
לודה, חיחחי.. את המורה שלי ליפור הסיפורים שלי! חחח מואה!!
אני מקווה שתהני מהפרקים בהמשך, אני אעשה מתח רציני כל פעם שאני אוכל!!
חח "מורה".. חחחח כן בטח... 😊
אבל אם אני עוזרת לך אני שמחה.. 😊
ואני נהנהת כל פעם מכל פרק ורוצה שהוא ימשיך וזה נעצר לי, בגלל זה אני מתלוננת שזה קצר.. 😊
הבנת? 😉
😊 חחח... כן אבל אני באמת עושה אותם קצרים יחסית!
מואה!!!!
נווווו המששששששך !
אני רוצה המשששששך ! ועכשיו !
אני דורשת המשששך !
חחחח סתם ניסחפתי קצת !
QUOTE (קוצוניתת @ 02/02/2005) נווווו המששששששך !
אני רוצה המשששששך ! ועכשיו !
אני דורשת המשששך !
חחחח סתם ניסחפתי קצת !
חחח חמודה... 😁 😛
הנה המשך...😊
לוב יו אולללללל!!!! מואה!!!!
פרק 8
פתאום התעוררתי! הרגשתי ליטו של מישהו כנראה נירדמתי
הסתכלתי לראות מי זה, זה היה אבא!
מה פתאום הוא עכשיו מלטף אותי? מה?
הייתי מבולבלת.. לגמרי!
אבא:" בוקר טוב מתוקה!!"
אני:" כואב לי...."
אבא: "לימורי שלי... אני מצטערת, זה בגללי... פשוט רציתי אתמול לממות כשראיתי שאת איננה במיטה! פחדתי שקרה לך משהו והשתגעתי!! מה שאת מרגישה עכשיו אני הייתי מרגיש אם לא הייתי מוצא אותך! את מבינה? את הנסיכה הקטנה שלי! הבת שאני הכי אוהב!! אני כל כך מצטער שזה איך שהגבתי אלייך...... אני אבין אם לא תסלחי לי! יגיע לי למען האמת שלא תסלחי לי! בכל מקרה אני רוצה לבקש ממך סליחה! המון סליה!! אני מקווה באמת שתסלחי לי!"
זה היה אבא אחר מאתמול... זה היה האבא הרגיל, הטוב, החם.. האוהב!! של תמיד חות מאתמול...!
כעסתי... כעסתי עליו ועל עצמי!
בכל זאת כל זה קרה בגלל שלא הודעתי להם, לא התחשבתי......
אני:"אבא זה לא יקרה שוב, אני יודעת שזה בגללי, אבל זה לא היה במקום שככה היכית אותי!"
אבא: "ובגלל זה אני לא ממשיך, אני מבקש סליחה, אני יודע שזה לא הדרך שתביני! תסליחי לי?"
לא יכולתי שלא! רציתי את האבא הזה!! הייתי חייבת לסלוח!!! אחרת מה שהייתי זוכרת זה את האבא המכה, השונא, השנוא.. המכאיב! לא רציתי את זה...
אני: "ברור!!! בבקשה תחבק אותי אבא..."
אבא חיבק אותי.. בעדינות בעדינות! שלא יכאב...!!
אבא:"רק... דבר אחדף אני מבקש ממך מאוד, כי אני לא רוצה להיפרד ולעשות רע לך ולמשפחה... אני מבקש שלא תספרי על זה אף פעם לאף אחד! ושנשכח שזה בכלל קרה!! בסדר??"
אני: "ברור! אני לא רוצה שיהיה לך רע אבא...!"
אבא: "אני אוהב אותך בת שלי! בואי אני אטפל לך בפצעים, נתקן את הטעוות הארורה שלי!!"
אבא הביא מגבונים נעימים, מגבות חמימות, תיונים של תה לעניים ולפצעים!
אחרי שהוא הרגיע את הכל הרגשתי כבר הרבה יותר טוב! אבל עדיין לא הצלחתי לקום...."
אמא בינתיים הייתה בטוחה שאני בדיכאון מאמיר... מה שהיה גם נכון! אבל לא בגלל זה נשארתי במיטה!
למרות.. שבזמן היותי במיטה חשבתי על אמיר.. לא חשבתי על זה יומיים בגלל מה שקרה.. הגעתי למסקנה שכבר בחודשים האחרונים לא אהבתי אותו.. פשוט פחדתי לפגוע בו! הוא נורא פגיע וקנאי כמו שאמרתי לכם כבר.. וגם נורא רכושני כלפיי.... טוב שנגמר. רק.. חבל שככה!
מה יש לנטע הזאתי?! לעשות לי רע....? היא לא יכולה לראות שטוב לי?
טוב לפחות עכשיו אני יודעת שהם לא חברים אמיתיים שלי!
ביום למחרת הרגשתי יותר טוב, והפנס עבר לי קצת.. בקושי ראו אותו! אבל על המותן והרגליים היו סימנם ממש בולטים... אדומים ונפוחים!
אמא בבוקר הלכה מוקדם ולא ראתה אותי, רק אבא היה בבית, מה שהיה בשבילנו מעולה כדי שלא תראה אותי עם הסימנים!!
קמתי מהמיטה התקלחתי צחצחתי שיניים, וחזרתי לחדר לבחור בגדים...
'חם בחוץ, אבל אני לא יכטלה לשים חולצה קצרה כי יראו את הסימנים!! שיט מה אני אעשה??!!'
החלטתי, למרות שזה יראה מוזר טיפה, ללבוש ג'קט מעלי וזהו!!
ושמתי עלי גם מכנס טרנינג וזהו! לא היה לי מצברוח כמו שאתם שמים לב..
הגעתי לביצפר ונכנסתי לכיתה!
כולם הסתכלו עליי מוזר.. כאילו רצחתי מישהו...
החלטתי להתעלם מהם וזהו!
התחיל השיעור הראשון.. המשיך לשני.. שלישי רביעי.... לא הייתי מרוכזת אפילו ב1! הרגשתי איך כולם מדברים עליי! אלה ואלי דיברו בינהם ופתאום הסתכלנו עליי... גיל ואלירן לא הורידו ממני את העניים שלהם...
'טולולולולולוו'
הפסקה!
פתאום גיל ואלירן התקרבו אליי...
גיל: "תגידי יא שרוטה מה יש לך? למה לא החלפת בגדים מהלילה??"
אני:"מה הקשר לא היה לי כוח!"
גיל:"לא חם לך?!"
אלירן הסתכל עליי מסוקרן!
"אלירן:"שמעתי שאת ואמיר ניפרדתם!"
אני:"מה נפלתם עליי עכשיו??"
גיל:"אם הוא פגע בך תגידי לנו אנחנו נפרק אותו!!"
אלירן:"בדיוק!"
אני:"הואלא עשה לי כלום" זרקתי להם וניסיתי להתחמק..
גיל:"אני מכיר אותך! ואני יודע שהוא פגע בך!!"
אני:"איך הגעת לזה בדיוק?!?!"
אלירן וגיל פתאום הסתכלו אחד על השני
גיל:"שלוש.. ארבע.. ו..!!"
שניהם קפצו עליי, אלירן תפס אותי וגיל הוריד של את הג'קט!!
אני:"מה אתם עושיםםםם??"
הם הצליחו להוריד ממני את הג'קט, ולעניהם הופיעו כל המכות.........
הייתי המומה..
והם עוד יותר!!
אלירן:"לימור, אני וגיל נהרוג אותו אל תדאגי! תסמכי עלינו את בידיים טובות!!"
גיל:"איזה מניאק... איך הוא עשה לך א זה?!?!"
הייתי מבולבלת לגמרייייי!! מה אני עושה?? הם חושבים שהמכות מאמיר!!! והם לאאא!!!
פתאום הדלת של הכיתה נפתחה...
זו היה גלית!! המחנכת שלי!!!
גלית הסתכלה עלי ועל הידיים שלי....
גלית: "לימור... שימי עלייך משהו ובואי לחדר של המנהלת!"
המשך יבוא.......!!
תגובות אנשים תגובות😊!!!
מטומטמת!
מה היא סולחת ככה לאבא שלה?!
דפוקה!! 😠
חח מעניין איך היא יוצאת מזה עכישו...
סיפור מהמם!! < ולא כל אחד יכול לכתוב כזה סיפורועובדה שאני לא יכולה חח>
אוהבת*-*אולוש*-*