נשמתייייייייי
מלכת על.....את תמיד גורמת לי להשאר במתח!!!!!!!!!!
את כישרווון...
איי לאב יו סו מאץץץץץץץ' דארלינג..
מווווווווווואאאהההההההה 😁 😁 😁 😁
אנונימית😊 חיחחי... מחר המשך!😊
שירלי אהובתי!!!! מואההה חחח שתקי עכשיו קיבלת 3 פרקים ממה שהיית צריכהההה...
שלך_תמיד תאמיני לי, אני פשוט יום אחד החלטתי לכתוב סיפור והנה לך לתוצאות! חחח..😊
לודה, כן... על זה הסיפור.. על קשר בריא, מהו?!
😊
רומיייי
מה?!?!? אני בחיים שלי לא הייתי סולחת לאבא שלי ככה!! ועוד כל-כך מהר..!!!
מ'זההה הוא יכול להיות שוב עצבני ושוב להכות אותה..!! מפגרתתת!!!!
יווו.. עוד אלירן גיל והמורה קלטו את הפצעים..!!! יאוווו איזה מתחחח...!!!
אחלה פרקקק...!! חחחחח
יאלללה רומי עוד היום פרק חדש.. חחח פליזז מאמי
לאב יו...
גל!ש
ודרך אגב שכתבתי לך אז את התגובה הזאותי המצחיקה... זה באמת כואב.. מה תחשבי על זה... אוץ' כבר כואב לי!
יאוו..
אבל שיגלו את זה..!!
אין דבר כזה טעיות כאלה.!!! האבא עדיין דפווקק..!! בעע עליוו!!
מהממםםם המשך דחוףףף!
QUOTE (romami @ 03/02/2005)לודה, כן... על זה הסיפור.. על קשר בריא, מהו?!
לא הבנתי... 😊
מה הקשר..?
QUOTE מה?!?!? אני בחיים שלי לא הייתי סולחת לאבא שלי ככה!! ועוד כל-כך מהר..!!!
מ'זההה הוא יכול להיות שוב עצבני ושוב להכות אותה..!! מפגרתתת!!!!
יווו.. עוד אלירן גיל והמורה קלטו את הפצעים..!!! יאוווו איזה מתחחח...!!!
אחלה פרקקק...!! חחחחח
יאלללה רומי עוד היום פרק חדש.. חחח פליזז מאמי
לאב יו...
גל!ש
ודרך אגב שכתבתי לך אז את התגובה הזאותי המצחיקה... זה באמת כואב.. מה תחשבי אל זה... אוץ' כבר כואב לי!
חח חמודה... 😊
ומסכימה איתך!
איזה מתח!!!!!!!
סיפור אדיר!!!!!!!!!!!!
😊 😊
המששששך !
סיפור מהמםםם !
אני רוצה ה-מ-ש-ך !
נווועווש
מתוקותתתתתתתתת!!!
הנה המשך!!
סליחה שלא שמתי אתמול המשך!
בדר"כ בימי שישי אני לא בבית...
מואה!!!
😊
פרק 9
פתאום הדלת של הכיתה נפתחה...
זו היה גלית!! המחנכת שלי!!!
גלית הסתכלה עלי ועל הידיים שלי....
גלית: "לימור... שימי עלייך משהו ובואי לחדר של המנהלת!"
'אוי שיטטטט מה אני עושה?? אכלתי אותה המחנכת ראתה אותי עם הסימנים!!!
אלוהים מה אני עושה מה אני עושה!! לימור מה עושים? מה עושים?!?!'
הייתי כל כך לחוצה!!!! פחדתי!! לא ידעתי איך הם יגיבו, מה גיל ואלירן יגידו? הם יספרו לכולם?? מה ההורים יגידו? מה אבא יעשה?!
נכנסתי לחדר המנהלת... לאט לאט... רועדת כולי. מפחד.
גלית המחנכת: "לימור, תשבי כאן" הורתה לי גלית, ופינתה לי כיסא וסימנה לי לשבת עליו.
'מה לשבת איזה לשבת אני לחוצה.....!!'
אני: "כן.. תודה..." אמרתי בחוסר חשק!
הייתי לחוצה.. לא ידעתי בכלל מה לחשוב!
המנהלת: "כן גלית? למה הבאת את לימור המקסימה אלי לחדר?"
גלית המחנכת:"אני רוצה להראות לך משהו..."
היא הסתכלה עליי, ליטפה לי את הראש, בצורה מרגיעה כזו... שגרמה לי להרגיש בטוחה... מזמן לא הרגשתי ככה ליד המורה שלי!!
התחלתי פתאום להתפרץ בבכי! הוא יצא בלי אישור בלי הודעה מראש!! גלית התקרבה אליי וחיבקה אותי חזק חזק! בכיתי למחנכת שלי, מחובקת איתה, רגועה לידה...!
'מוזר...' חשבתי
המנהלת: "גלית אני חושבת שהבאת אותה אלי מוקדם מידי, אני מציעה שתדברו שתיכן ותחזרו אלי כשלימור תרגיש בנוח לידי יותר!
גלית המחנכת: "אוקי, תודה!"
גלית לקחה אותי לחדר מורים, בפינה מבודדת כזו... והסתכלה עליי...
גלית המחנכת: "לימורי.." 'היא קראה לי לימורי??' "תראי מתוקה.. אני שמעתי בערך מה שקרה עם החבר שלך, שהיה... אולי שמעתי שמועות או משהו אבל שמעתי דברים"
אני:"נו..?" שאלתי לא מבינה, עדיין קצת בוכה...
גלית המחנכת: "לא משנה כמה את פגועה, וכמה קשה לך... הדבר האחרון שאת צריכה לעשות זה לפגוע בעצמך!!"
לא ידעתי מה להגיד לה!!! זה בגללי או בגלל אבא?? או אולי בגלל אמיר..?? להגיד שאמיר הרביץ לי ובגלל זה אני ככה?? כי ככה אני אוכל להחזיר לו על מה שהיה!!'
אני: "......."
המשך יבוא!!!
וואי זה יצא פרק ממש קצר... לא שמתי לב!
😢
מצטערת!!
כה באמת למה הוא כזה קצר?? 😢
סיפור מהמם!!! שימי המשך ארוך ארוך.. חח
אוהבת*-*אולוש*-*
ווואיייי זה פשוט מ=ה=מ=ם=!!!!!!
אני חייבת המשךך רומיייייייייייי
אוהבתתתתתתתתת
דניאלווש 😊
יואווו איזה סיפור יפהההההההההה 😛
שימי המשך מאמי.......
המשךך אני רוצה המששךךך !
באמת הוא קצר !
פרק הבא את עושה א-ר-ו-ך !
נועווווש