נו...יש תגובות למה את לא ממשיכה?!?!?!?!?!!?!?!?
כי לא הייתי מחוברת..
נאלצתי לבקש מהם סליחה.. על מה אני לא יודעת...
הם סלחו לי... ושוב הכל חזר להיות ורדרד
אני ויוסי היינו חברים.. ואהבנו אחד את השני מאוד מאוד.. הבעיה היא
שדנה אהבה אותו.. היא ניסתה להסתיר את זה.. אבל כמובן ששמתי לב..
לא הערתי לה על זה.. המשכתי בחיי.. ציפיתי שמתישהו זה כבר יגמר.. אז לא כדאי להגיד
לה כלום..
לבסוף הכל התפרץ לה.. בבית ספר הוא שר לכבודי שיר ודנה רצה מהמקום..
ידעתי שזה בגללי אבל עזבתי אותה.. אנני מכריה אותה היא צריכה זמן לבד.....
חזרתי הבייתה אחרי הבית ספר אמא עשתה פרצוף מודאג... לא הבנתי למה..
איך שנכנסתי לחדר היא כאילו עקבה אחרי היא נכנסה בדיוק
אחרי ורק אמרה לי שהיא צריכה לדבר איתי מחר על הבוקר...
מחר על הבוקר?? למה לא עכשיו הרהרתי לעצמי.. אני במתח..
זה משהו חשוב?? על מה זהה יוו על פי העבעה שהייתה לה בבדאי שזה משהו נורא.....
כל הערב קריצצתי לה אמאאאאאאא נוו מה רצית להגיד ליי
אחר כך עברתי לאבא אבא נוו תגיד לי משום מה הם לא רצו.. זה ממש מוזר אני מכירה את האופי שלהם
קל לשכנע אותם ...
אחותי גם אינה ידעה על מה אמא רוצה לדבר איתה
למעשה היא רצתה לדבר עם שנינו ...
לאחר מכן אני ואחותי ישבנו בחדר פעם ראשונה שאני ואחותי דיברנו שנינו בלי לריב ולצעוק ...
דיברנו על מה כבר אמא הולכת לדבר איתנו.. אולי קרה משהו לאבא?
עלו מחשבות בראשינו כבר לא ידענו מה לחשוב...
וואי סיפור ממש יפה...
ואת גם כותבת יפה...!
יאאא אמאאא מה קרהה?! תמשיכי פליזז מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ה-מ-ש-ך דחוווף ! !
נועוווווש
איזה סיפור יפה !! תמשכייי
סורי שלא הגבתי היה לי וירוס במחשב!!
אמא קראה לנו.. וידעה כמובן מה תהייה התגובה שלנו..
היא הודיעה לנו.. שאנחנו עוברים דירה.. מה באיזה זכות?????? בלי לשאול אותנוו על דעת עצמה?
הכי חשובב איך אני אפגש עם יוסיי ומה אני לא אראה את דנה יותר????
שמע ישראל מה אני אעשה בלי יוסי?????...
הייתי באמצע שתיית השוקו בבוקר כאשר אמא הודיעה לי את ההודעה לקחתי את הספל
ושברתי אותו על הרצפה אמא לא כעסה.. אין לה על מה היא יודעת שאני צודקת..
לעומת זאת אחותי שמחה עד מאוד..
ועוד לאן עובריםם לירושליםם שזה שעה נסיעהה באמת היא התחרפנה??? אני לא עוברת נקודה!
שבוע שאני מקרצצת לאמא שלי לעבור למקום קרוב יותר הסברתי להה את המצב אבל לא אכפת לה..
אוקי זה התגובה שלה.. היא עדיין לא מכירה אותי..!!
טוב התקשרתי כמובן על השנייה הראשונה ליוסי ידעתי שזה יהיה לו קשה.. ידעתי שהוא לא יקח את זה
בקלות.. קראתי לו אלי.. הסברתי לו את המצב ניצלנו כל שנייה ביחד כל שנייה שעברה התנשקנו
היה כל כך כיף לא רצייתי להרפות את גופי ממנו אפילו לא לרגע קט.
זהו הבנתי סופית מהפגישה הזו שלמקום בו אני ננמצאת אני שייכת שאני אלחם להשאר כאן!!
שיוסי הוא החייםם שלי שבלעדיו אין.. אין.. לי חיים.. ודנה היא החברה הכי הכי שאין כמוהה
אני לא יכולה לעזוב כאלה חברים.. שלא נדבר על שאר החברים שהם שולים.. אבל עדיין...
נפרדנו כמובן בנשיקה של איזה 10 דקות יוו זה כזה כף לאהוב..
ישנתי אצלו אתם יודעים מה היה.. אמא שלי כמובן שלא הסכימה לי לישון אצלו..
אבל תאמת לא שאלתי אותה מאז שהיא ביסרה לי את הבשורה לא אכפת לי מכלום.. רק ממנו..
אני כל כך מאושרת וכל כך עצובה בו זמנית.. סיפרתי על זה גם לדנה.. אפשר להגיד שהיא
לקחה את זה יותר קשה ממני..
ואאיי שלא תעבור דירה...גררר...😢
המשך דחוףף..!!
אוףף עכשיו הם יצטרכו להיפרד.
המשךךך
וואי מעניין מה יהיה איתם בהמשך..
סיפור מהמם! תמשיכיי
יאאא איזה עצובב תמשיכי מאמי פליז
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נו המשךך.... מהיר!!!
פליז!
סיפרתי על זה גם לדנה.. אפשר להגיד שהיא
לקחה את זה יותר קשה ממני.. ישבתי לי במיטה בחנתי את הקיר מלמעלה למטה שמתי
שני רגליים על המעקה של המיטה והרהרתי לעצמי מחשבות... אך תמיד אמא נכנסת וקוטעת הכל..
כן אמא מה את רוצה אמרתי בעצבנות הדבר היחידי שהיא רצתה... זה לחבק אותי
זה היה כל כך מרגש הרבה זמן לא קיבלתי חיבוק כל כך חם מאמא..
למרות הכל אני אוהבת את החיבוקים שלה אין כמו חיבוק מאמא.
. היא פפתחה את פיה הסתכלה עלי בעיינים כאילו היא נחושה להגיד בדעתה את מה
שהיא רוצה להגיד .. היא ראתה שעיני אדומות כאילו צבעו אותם בצבע מרקר
אדום ומסביע פתחה את פיה ואמרה את הבשורה הכי משמחת שיכולתי
לשמוע ואני מצטטת " מירבי מתוקה שלי אני רוצה שיהיה לך רק טוב
לכןן אנחנו אכן נעבור דירה אבל את תישארי בבית הספר אנחנו נשאר
באותה עיר רק נעבור דירה אני מבינה את אהבתך כלפי יוסי ואני רואה כמה אתם
אוהבים ואני לא יכולה לנתק אותך בתקופה הזו של חייך מהחברים שלך
ומכל הדברים שחשובים לך" אויי באותו רגע אמא שלי הייתה כל כך
מתחשבת כל כך למדתי להעריך אותה
מרגע זה כמו מטורפת חיבקתי אותה וצרחתי בבית ראיתי כמובן את אחותי - רוני
המעצבנת מציצה דרך הפתח הקטן של הדלת ומסתכלת עלינו בעיינים מלאות קנאה
הסתכלתי עליה ועשיתי לה סימן של זין זה היה מצחיק היא הלכה עצבנית..
מסתבר שהחיים לא כאלה גרועים.. עכשיו באמת הכל מושלם.. לפחות הלכתי ללישון
בהרגשה הכי טובה בעולם.. הייתי מתקשרת ליוסי באותו רגע אבל לא יכולתי היה מאוחר
לא רציתי להעיר את הבובי שלי מהשינה