עזבנו את הנהר.. הלכנו כל אחת לביתה.. לא רציתי להכנס הבייתה רק לחשוב על הדבר
הזה מה הולכים לעשות לי...
הגעתי הבייתה אמא שלי תקפה אותי צעקות.. אבא שלי נתן לה עוד ועוד רעיונות לעונשים..
אחותי גיחגחה לה בשקט.. הקטנטנה הזו נהנת מכל דבר רע..
אחי למעשה היה היחיד שהגן עלי.. אבל זה לא עזר.. אני מקורקעת...
אין בעיה בלוואכי מה יש לי לעשות בחוץ אני לא אצא מהבית מי אמר שאחרים לא יכולים לבוא אלי
אמא לא אמרה את זה.. אז הזמנתי את יוסי... צלצלו באינטרקום הלכתי לפתוח..
אמא שאלה מי זה אמרתי לה ידיד שלי.. ידיד שלך?? היא הסתכלה עלי בעיינים חדות ומפחידות
ידיד שלך?????????? את מקורקעת גברת מירב!! האם שכחת זאת?????
לאאאאא אמאאא לא שכחתיי!! את ואבא לא אמרתם שהעונש לא כולל חברים..
היא התחילה לצעוק עליייי לא אמרנוו את אמורה להבין לבדד התחלתי להסמיק מתוך בושה
טוב-- זה נפלט לי.. נשבעת שנפלט לי.. אמא תסתמיי כברר תסתמיי הוא תכףף עולה!!
לא תיארתי לעצמי בחיים שזה מה שיקרה אמא שלי תרים עלי יד? אמא שלי בחיים לא הרימה עלי
ייד טוב במקרה הזה היא צדקה.. היא לא רק נתנה לי כאפה היא גם אמרה לי להגיד לו ללכת
כי אם אני לא אגיד לו את זה היא תדאג להגיד לו את זה בצורה הכי מגעילה שאפשר..
נאלצתי לעשות את זה.. כן.. ממש ככה.. במילים האלה.. יוסי תראה.. אני לא יכולה
שתבוא אלי עכשיו אני הולכת.. גם שיקרתי וגם הייתי נראת כמו מלחמת העולם השנייה!!
נכנסתי לחדר טרקתית תדלת.. איזה יופי עד שחשבתי שהדברים מתחילים להסתדר..
פתאום קורה משהו והכל נהרס ולא רק זה גם האחות המעצבנת שליי
כל היום מתגרה בי מה יש לקרציה הזו איך מוציאים ממנה תבטריות אוףף למה יש אחיות קטנות?
. ובנוסף לא היה לי נעים מיוסיי הוא היה נראה כועס..טוב אויל זה יכול להיות גם מבחן אם הוא באמת יאהב אותי הוא לא יכעס..אהה ועוד משהו נוסף זה עוד לא נגמר
הם לא נותנים לי לדבר בטלפון כל מי שמתקשר הם אומרים שאני לא בבית וגם הם לא נותנים לי להתקשר..
כל היום הייתי בבית הלכתי רק לבית ספר.. ככה זה היה במשך שבוע
למה ההורים שלי כל כך חריפים בעונשים.. אמא שלי אמרה שאם אני לא אבקש סליחה
הם לא יבטלו לי את העונש..
יאאא אמאא איזה עצובב
מזל שאין לי הורים כאלה כפרה עליהם!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😢אפחד לא מגיב הסיפור עד כדי כך דוחה?
יוו איזה רעים אתםםם אל תענו! 😠
מה פתאום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הסיפור שלך מממש יפה!!!!!
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייי!!!!!
איזה מאמיי
אבל אני מחכה לעוד תגובות אפחד לא מגיב
מאמי הסיפור מהמם למה מגעיל?!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
סיפור יפה שביפים!!!
תמישכייי
סיפור יפה מאמי
תמשיכיי ! ! !
נועווווש