חח איזוו מתוקה בובה אפילו שרק ההתחלה נכונה עלייך
תלחמי על האהבה שלך יפתי
תודה על הכל מאמי וכן קוראים לי מורן 😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
סיפור יפהההה 😊
שימי המשך נשמה
יאאא יפה רצחחחח
שימי המשך בובהה!
אוקי אני ממשיכה סורי שלקח לי קצת זמן אבל הייתי בעונש... חיחיחיחחיחיח
אוקי אז
הרגשתי שגרוני נחנק כך שזה כבר כואב... לבסוף זה קרה התנשקנו נשיקה מלאה באהבה זה היה איזה 2 דקות זה היה יכול להמשך נצחח אלמלא הייתי עוצרת אותו ועצרתי אותו בגלל דנה....
הוא הסתכל עלי ורק אמר אני מקווה שמהנשיקה הזו הסקת כבר מה אני מרגיש כלפייך הסתכלתי עליו בהלם טוטאלי ולא עניתי אמרתי לו תראה יוסי.. אני אוהבת אותך באמת שאני אוהבת אותך ואתה לא יודע כמה אבל יש בעיה שאנחנו לא יכולים להיות ביחד הוא הסתכל עלי במבט כועס ואמר מה הבעיה אם היית אוהבת אותי באמת זה היה בלי בעיות פשוט היינו יחד אמרתי לו יווסייי אתה לא מבין אותיי אני באמת אוהבת אותך הוא רק הסתכל עלי ואמר שתהייהי באמת מוכנה וקצת טיפה יותר בוגרת אז תפני עלי ואני מקווה בשבילך שזה לא יהיה מאוחר מדי אמרתי לו יוסיי אבל חכה תן לי להסביררר הוא הסתכל עלי במבט כועס של כבר לא אהבה של שנאה יותר ורק אמר אני הולך פגעת בי מספיק להיום תפסתי לו את היד ואמרתי לו חכה שנייה יוסי באמתת תן לי להסבירר והוא רק צעק תעזבי לי את היד אבל לא עזבתי את היד דחפתי אותו בחזרה לחדר ונעלתי את הדלת הוא צעק עלי לפתוח את הדלתת אבל לא פתחתי אותה הוא ניסה לקחת ממני את המפתח בכוח אבל לא הבאתי לו כאשר הוא ממש התרגז הוא רדף אחרי ונפל עלי ואז שוב התנשקנו והפעם זאת לא הייתה רק נשיקה... 😊
יאאא מהמםםם מאמיי תמשיכי פליזז בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
את כותבת נורא נורא נורא
מהמם!
ואני בטוחה שכבר מיליון אמרו לך את זה!
אבל את חייבת לכתוב את ההמשך של הסיפור אני במתח של החיים!
את פשוט 😊
תמשיכיייייייייייייייי
וקצת יותר ארוכים!!!!!!!
יאלללה אני במתח!
😊 😊
איזה חמודותתת
והפעם זאת לא הייתה רק נשיקה... הפעם זה היה כבר יותר קרוב לאתם יודעים מה.. אבל אני עצרתי באמצע הוא הסמיק והתבייש אני רק אמרתי לו עכשיו אני מקווה שאתה יותר רגוע אבל מממ זה בדיוק הקטע הוא לא היה יותר רגוע הוא היה בהרבה יותר עצבני...
הוא אמר לי אני לא רגוע את טועה בהחלטט!! מה הקטע שלך עכשיו את מנסה לשחק לי ברגשות?? יוסיי...מממ...מממ.. אמרתי בגמוגמים רק תקשיבב שניה זה לא עולה כסף להקשיב עד ששכנעתי אותו להקשיב לי ה' ישמור אוקי אז הוא ישב ואמר דבריי נוו דבריי מה כל כך חשובב !!!!!!!
נאלצתי לספר לו הוא היה בהלם כמה דקות עד שהוציא מהפה את המילה מה???????? אני אמרתי אני יודעת לא הייתי צריכה לספר לך אבל הייתי מוכרחה הוא אמר לא זה בסדר הוא הצטער שלא נתן לי להסביר לו מה קרה ורק אמר תראי... את באמת לא רוצה איתי קשר בבגלל זה?? אמרתי לו תראה יוסי דנה היא החברה הכי טובה שלי עוד מהגן ולא משנה מה אני לא ארצה להפסיד אותה כולי היה רועד ואז ירדו לי דמעות הוא חיבק אותי ואמר אוקי תקחי את הזמן שלך... זוהי הסיבה שהתאהבתי בך.. שאת כל כך אכפתית יש לך אופי הכי נהדר בעולם הוא חיבק אותי ניגב לי את הדמעות ואמר אני אחכה לך כמה זמן שתרצי אני רק מקווה שזה לא יהיה מאוחר מדי אני באמת אוהב אותך הוא אמר לי שאם האהבה שלנו באמת חשובה לי אז שאני אדבר אם דנה ... הסכמתי אמרתי לו שזה יהיה קשה ושאני מקווה שהכל יהיה בסדר לאחר מכן סתם ישבנו ודיברנו עלינו כמובן וזה היה הרגשה כל כך נהדרת שנינו היינו אדומים כמו 2 עגבניות חמודים שמדברים חחח אז דיברנו ואמרתי לו לפחות 100 פעם כמה שאני אוהבת אותו וכך גם הוא לאחר מכן הוא הלך הבייתה כל היום הרהרתי איך אני אגיד את זה לדנה ... דנה אני ויוסי מאוהבים או שאולי דנה יוסי אוהב אותי.. או שאולי דנהה אני ויוסי התנשקנו איך?? מה לעשות?? אוףף למה האהבה כל כך נהדרת ולפעמים כל כך אכזרית.. לא הצלחתי להרדם כל הלילה המחשבה שהכי רדפה אותי הייתה איך אני אסתכל לדנה בעיינים איך?? בבוקר כמו כתמיד קראתי לדנה והלכנו ביחד לבית ספר היא ראתה שיש לי הבעת פנים מוזרה כזו... שאין לי שמחת חיים ואת השריטות שבראש שלי כמו כתמיד... אמרתי לה את צודקת וואי חשבתי לעצמי איך שהיא מכירה אותי טוב זה מדהיםם אז פשוט עניתי לה דנה את כבר תדעי למה אני ככה אבל תשבעי לי שנמשיך להיות חברות לנצח נצחים ושאם לא נוח לך אם זה או שאת לא רוצה פשוט תגידי לי ואני יעשה מה שתרצי כלומר הכל כדי לא לפגוע בך... ואז פתחתי בשיחה.. בהתחלה אמרתי לה תראי.. דנה זה לא פשוט
יאאא עדידו'שש מהמם מאמי תמשיכי פליזז
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
פששששששששששששש!!!!!!!!!!!
יפההההההההההההההההההההההההההההה אהבתי מותקקקקקקקק
תמשיכיי! אבל אפשר לבקש משו
את יכולה לרדת קצת בשורות? כדי שזה לא ימתח ת'דף
כי זה משגע אותי כול שניה לזוז עם העכבר ימינה שמלאה ימינה שמאלה
חחחחחחחיחיחיחיחייי לאב יו!
חחחח סבבה מאמו'ש צודקת גם אותי זה מטמטם.........
ואז פתחתי בשיחה ואמרתי תראי דנה זה לא פשוט.... התחלתי לגמגמם
דנה הסתכלה עלי במבט
שוק מירבב זה עד כדי כך חמור?כן השבתי חמור מאוד ואז
כבר נרגעתי טיפה זה לקח כמה דקות..
סיפרתי לה סיפרתי לה הכל.. תרא...י...ד...נ...ה...אני... מממ ..
לא יודעת איך להגיד לך את זה.. אבל יוסי..
יוסיי שאת אוהבת.. יוסי שאני אוהבת.. אוהב אותי.. היא באה
להוציא הגה מפיה אך אמרתי לה אל תגידי ביינתים כלום תני לי לסיםם...
המשכתי.. דנה תראי לא התכוונתי שזה יצא ככה רע לי עם זה זה יושב לי
על הלב את החברה הכי הכי טובה שלי באמת שלא התכונתי שזה מה שיהיה
פשוט זה קרה איך אני אסביר לך.. יוסי בא אלי והייתה צרפתית.. זו הייתה
נשיקה בלתי צפויה.. עצרתי אותו באמצע בגלל.. בגללך.. בגלל שאני
אוהבת אותך בתור חברה.. בגלל שהדבר האחרון שאני רוצה זה
שתפגעי.. המשכתי.. ואז התנשקנו כמה דקות עד שעצרתי אותו
הוא לא הבין למה אמרתי לו שיש סיבה מסוימת שאני והוא לא יכולים
להיות יחד הוא כעס.. הוא לא רצה אבל.. הוא לא רצה תראה..
הוא רצה שפשוט נהייה חברים בלי אבלים.. הוא כעס מאוד.. הוא בא
ללכת ואז נעלתי אותו בחדר.. כדי שיקשיב לי.. הוא ניסה
לצאת ולא נתתי לו הוא רדף אחרי שהייתי עם המפתח ואז אנחנו ממ אפשר להגיד לא שכבנו.. אבל היינו בתהליכים הייתי עם
חזיה.. עד שעצרתי אותו.. גם בשביל לא לפגוע בך.. ועכשיו הוא יודע...
הוא יודע שאת אוהבת אותו.. אמרתי לו את האמת את הסיבה למה אייננו יכולים להיות יחד ..
הוא אמר לי לספר לך .. אז סיפרתי לך לא בגלל שהוא אמר לי להגיד לך אלא
בגלל שרציתי להגיד לך את האמת .. תראי דנה אם את לא רוצה
שיהיה קשר ביני לבינו אם זה יפגע בך אני מבטיחה לך לא יהיה כלום
הדבר האחרון שאני רוצה זה לפגוע בך.. דנה אמרה לי גמרת??
השבתי לה בחיוב פתאום ראיתי שיש לה דמעות בעיינים הרהרתי
לעצמי האם אמרתי את זה בצורה כל כך חריפה?? היא לא ענתה
היו לה רק דמעות אמרתי לה דנה באמת לא רציתי לפגוע בך
עכשיו אני מבטיחה לך שלא יהיה כלום דיי אל תבכי אבל היא לקחה את
רגליה ותפסה ריצה.. ישבתי לי מתחת לעץ לא ידעתי מה לעשות עם עצמי הרגשתי כל כך מגעיל..
יאא עדידו'שש בובהה אהבתי מאודד
מקסיםם תמשיכי פליז
אני לא חושבת שהיא עשתה טעות או שהיא מגעילה
היא אחלה ילדה וכל הכבוד שהיא סיפרה לה 😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח חולה עלייך אני אחכה לעוד תגובות ואמשיך