גמני חולה עלייך יפה שלי וס22וש אני מחכה 😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וווואאאיי הסיפור הזה
+*+100מם+*+*
תמשיכי תמשיכי !!!!
טנקס אבל אין כמעט תגובות😢
מאמי אני בטוחה שהרבה אוהבים את הסיפור שלך כי באמת שהוא מהמם
גם אם הם לא מגיבים נשמהה
מתה עלייך יפתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ישבתי מתחת לעץ ולא ידעתי מה לעשות עם עצמי הרגשתי כל כך מגעיל...
לא התכוונתי לפגוע בה למה למה הכל יוצא לי ככה?😢
ישבתי לי שם בערך כחצי שעה המחשבות רדפו אותי ושכחתי את עצמי שם..
שכחתי שיש בית ספר.... איחרתי לכיתה .. הגעתי בשעה השנייה קיבלתי איחור
אך היה משהו שעוד יותר הדאיג אותי.. דנה!!!!!!! דנה!!!!!!!!1 דנה!!!!!!!!!!!! דנה לא הייתה בכיתהה מה אני אעשהה????? הייתי לחוצה אששש יוו אם יקרה לה משהו בגללי
אני אמותתת איפה דנההההה מה המורה לא שמה לב שהיא לא בכיתה???..
אמרתי מיד למורה אך מה המורה ענתה " היא תטופל בהתאם".. אמרתי לה..
תראי המורהה היא לא הבריזה אבל הדבר היחידי שהמורה אמרה לי מירב אני מתפלאה עלייך!!
דנה ילדה בוגרת והיא לא צריכה סנגורים!!!
איזה מורה מטומטמתת עזבתי את הכיתה בפתאומיות המורה צעקה כרגיל..
דנה תחזרי לכיתה.. זה יעלה לך ביוקר.. דנה עוד יש לך הזדמנות לחזור..
אבל לא הקשבתי להה לפתע ראיתי
את המנהלת במסדרון היא תפסה אותי חזק ביד לא האמנתי שזה מה שאני אעשה-
אניי אניי הבאתי למנהלת מכה חזקה ביד ורצתי..... ועוד משהו ששמתי לב בדרך...
זה שיוסי יצא אחרי בריצה אבל אפילו זה לא עניין אותי..
זהו יצאתי מהביית ספרר תודה לאלל עכשיו מה שנשאר לעשות הוא לחפש את דנה.
. חיפשתי אותה בכל מקום אפשרי.. יששבתי על הנהר והתאכזבתי.. איפה היא????
. לפתע נזכרתי במקום שדנה הולכת אליו כשהיא עצובה ...
הלכתי למקום הזה חיכיתי שם שעה שעתיים ראיתי אותהההההההה
ראיתי את דנההה רצתי אליהה וחיבקתי אותה היא אמרה לי מירב תראי אני מצטערת.
. את באמת לא אשמה.. את חברה אמיתית.. מצטערת שהתפרצתי עלייך ככה .
.. אמרתי לה שזה בסדר ... דנההה למה לא הגעת לכיתה???? פשוט רציתי זמן קצת לבד.
. היא אמרה.. ראיתי שהיא בכתה.. ראיתי את זה... שאלתי אותה.. דנה בכית????.
היא אמרה מה פתאום אבל ראיתי ראיתי שהיא בכתה היא ביקשה לפחות 10 פעמים סליחה
ואמרה שזה בסדר שאני ויוסי נהייה ביחד.. אבל אני התנגדתי.. התנגדתי.. דנה...
אני לא יהיה איתו.. אני יודעת שבכית.. אני לא רוצה לפגוע בך.. היא אמרה אם את רוצה לעשות אותי מאושרת.. תהיו ביחד.. בבקשה מירביי .. זוכרת את השבועה שנשבענו שבחיים
לא נריב בגלל בן?? אז הנה אני לא רבה איתך באמת תהיו ביחד..
אני רוצה שיהיה לך רק טוב.. אני אשכח אותו אל תדאגי לי..
מהמממממממםםםםםםם!!!
המשךך דחווףףף מאמיי!!!
דניאלווש 😊
איזו חמודה דנה הן באמת חברות אמיתיות אהבתי
תמשיכי מאמי פליזיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
באמת חברות אמיתיות..
מה שלי אין..
בא לי למותת שונאת תחברות המסריחותץ שליי שיחנקוו אמן!!! 😠
יואוו למה מאמי?! מה קרה?!
תכירי בנות אחרות יפתי אני בטוחה
שלא חסרות בנות שירצו ורוצות להיות חברות שלך!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*