התחלתי לחשוב ולחשוב... חיכיתי שתעבור השעה הזאת.. אבל הזמן לא זז!!
לרגע תפסתי את עצמי עומדת להרדם בחלום ששמו יוסי.. עד שהצלצול כרגיל קטע את הכל...
נכנסתי לכיתה ישבתי לי על השולחן...
יוסי תפס לי בגב מאחור ונשק קלות על צווארי...
בום נפתחה דלת הכיתה וקטעה את כל ההנאה של המופרעים בכיתתנו.....
ושוב... צעקו עלינו... חטפנו עונש.. הגעתי למסקנה שאותו הסיפור חוזר על עצמו..
ישבתי עם השעון ספרתי שניות וחיכיתי שהשיעור יגמר..
שוב מצאתי את עצמי כמעט נרדמת על ענן ששמו יוסי.. פתאום קלטתי שהמורה מולי
שאלה אותי שאלה.. ואני אפילו לא יודעת איזה?
אה? עניתי ? את יכולה לחזור? מה קורה לך בזמן האחרון המורה עיקמה את עינייה
על מה את חולמת?? את לא ישנה בלילות??? מה יש לך? אני אתקשר לאמא שלך .. גמרה
את הנאום ישרה עיניה עשתה פרצוף עקום ורשמה את אחד מהדברים המטומטים
של המורות ביומן...
הפעם לא חלמתי יותר.. הגעתי למסקנה שאני אחלום בבית.. ישבתי זקופה ואיכשהו הקשבתי לשיעור
בלי להרדם.. שוב התגלגל אלי פתק מיוסי שעשה אותי שמחה מתמיד..
אז?? על מה את חולמת? באמת? את לא ישנה בלילה? יש איזה משהו שאני צריך לדעת?
אולי את חולמת על מישהו אחר? חח סתם אוהב אותך יוסי היום אצלי
מבטיח לך שווה - תהיהי מופתעת אם לא את חייבת לי 20 נשיקות סבבה? הרמתי את ראשי מהפתק
לכיוונו של יוסי ראיתי אותו בוהה בי ומחייך החזרתי לו חיוך העברנו חיוכים עד הצלצול לפחות הזמן
עבר מהר...
דנה צחקה עלינו ככל השיעור ואני בין כל מבט למבט קירצצתי לה על מה שהיא הייתה צריכה להגיד לי..
בהפסקה היא אמרה.. נוו תגידי.. בהפסקה היא חזרה על זה..
הפעם המורה לראשונה לא הוציאה אותי אלא את דנה.. מצאתי את עצמי משועממת..
רק שולחת מבטים וחיוכים ליוסי ואין לי למי לקרץ...
זהו בשעה טובה הגיע הצלצולל הנחמד שבישר על סוף היום..
על השנייה שהגעתי הבייתה השטחתי על המיטה ונרדמתי הייתי גמורה מעייפות..
שקמתי קלטתי שהשעה היא כבר 5 בערב וואי הייתי כל כך עייפה אמרתי לעצמי..
מהר מהר עפתי להתקלח עשיתי פן התאפרתי קלות...
התלבשתי בחולצה שמבליטה את החזה ומכנס גינס צמוד שרשום עליו lee cooper
מהר מהר ארגנתי תיק..ועד שתגיע השעה ישבתי לי וצפיתי בטלויזיה..
עד שהשעון המעורר בישר את בואו של הרגע הגדול..
ירדתי מססודרת מאופרת נראית יפה חבל על הזמן אפילו שמעתי כמה שריקות מבנים ...
אבל זה לא עניין אותי אפילו לא הסתבובבתי אליהם עד שהגעתי לביתו של יוסי..
דפקתי נקישות קטנות על דלת ביתו ליבי פעם בחוזקה ...
הוא פתח את הדלת הכל היה חשוך הוא שם לי מטפחת על ייני חיבק אותי ופתח את דלת חדרו
נכנסתי הרגשתי איך רגללי רועדות זהו ..
הוא הסיר לי את המטפחתת פתחתי את העיינים ...
החדר היה מלא בנרות והיה מלא ציורים של לבבות על הקיר..
בחנתי את החדר.. התבוננתי לפחות 5 דקות בחדר בפה פעור בלי להוציא הגה..
נו? הוא אמר מה את אומרת? חיבקתיי אותוו ישבנו שנינו אם הנרות..
אני אוהבת אותך אמרתיי אני אוהב אותך הוא אמר
אני אוהבב אותךךך חזר על זה שובב נשק קלות על אפי צחקנו שנינו התגלגלנו מצחוק
שכבתי על המיטה הוא עלה עלי... התחלנו להתנשק..
לא אמרתי עצרתי את ההתלהבות..
אני יודעת שהחדר מיוחד הכל מיוחד אבל אני לא אוהבת אותך..
הוא הסתכל עלי בשוק..
לא אני צוחקתת חחח פשוט תראה החדר ממש מסודר יפה.. כמו שחלמתי אבל בוא נשקיע עוד
אני רוצה שזה יהיה ממש מיוחד- הפעם הראשונה כל הפעמים עמדנו..
אבל הפעם שזה יהיה מיוחד...
תלינו בלונים על החדר כל החדר קישטנו בשלטי אהבה מירב+יוסי
ואז באמת הרגגשתי מוכנה..
זה לא בא בפתאומיות זה היה מתוכנן.. היינו מאוהבים.. עד הגג...
היה את האווירה הכי רומנטית שיכולה להיות כמו שחלמתי..
פתאום צלצל הפלאפון.. יוסי התסכל על המספר שעל הצג בהלם.. הוא התחיל להלחץ וענה
מה את רוצה? התחלתי להלחץ.. קמתי מהמיטה.. לבשתי את החולצה והמכנס..
וחיכיתי שהוא יגמור את השיחה..עברו כבר 10 דקות.. 20 דקות.. עד שהתעצבנתי.. כמה אני יכולה לחכות???
יאאאא איזה חמוד היוסי הזה תמשיכי מאמי פליזז
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאא אני במתח!!!
איזה סיפור יפה!
סיפור מהמם!!
שימי המשך..
אוהבת*-*אולוש*-*
עדידו'שש תמשיכי מאמי פליזז
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מדהייםםם..
תמשיכי בובה...
עדידו'ששששש למה אין המשך??
שימי המשך מאמי.......
עשיתי המשךך הוא בהודעה הקודמת..
ההמשך הקצר שעשיתי בגלל שבדיוק הייתי צככה ללכת..
יאוו..מתח מתח מתח!!!
המשך דחוףף!!!