חח איזה מאמיי
ההמשך הזה לא יצא לי ממש יפה 😢
יצא מהממםם..!!
ושימי עוד המשךך..!!
עדידו'שש תמשיכי פליז בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
טוף.. אמנם אין הרבה תגובות אבל אני אמשיך..
עברו כבר 10 דקות.. 20 דקות.. עד שהתעצבנתי.. כמה אני יכולה לחכות???
יוסי אני הולכת אמרתי.. אבל הוא המשיך לדבר כאילו לא שמע אותי.. חחח איזה חמודה את
הוא אמר לבחורה שהייתה מצידו השני של הקו..
יוסיי אני הולכתתת אמרתי שוב.. שוב יוסי התנהג כאילו לא שמע.. חחחח אני לא יכול להפגש היום
אני עסוק.. הוא אמר שוב לבחורה שמצידו השני של הקו... שמעתי אותה עושה קולות של מבואסת..
לא הוא אמר לה.. מתי שבא לך.. אל תתבאסי רק לא היום..
יוסיי אני הולכתת חזרתי על זה שוב בקול חזק שאין מצב שהוא לא שמע ושוב הוא צחק
בטלפון כאילו מי אני?
זהוו נהייתי אדומה.. לקחתי את רגליי והלכתי... רק אז הוא נזכר בי..
תפס את ידי ואמר לבחורה שפלאפון חכי שנייה..
מירב מה יש לך מה את עצבנית אמר בקול מגכחך.. מי עצבניי עניתי לו ופסעתי עוד כמה צעדים..
איך אני אוהב שאת מקנאה לקח את ידי ונישק אותי ...
חשבתי שאתה שונה אמרתי בטון כועס ואז ממש הלכתי.. ולקינוח נתתי לו כאפה קטנה..
שכחת את החברה שלך בפלאפון.. מה קרה לא יכולת לנתק איתה את השיחה? יוסי הסתכל עלי
וחזר לחזרו..
הספקתי לשמוע אותו אומר לה "לא זו סתם הייתה ידידה שלי שבאה לקחת משהו" אהה כן..
אז אני ידידה שלו שבאה לקחת משהו נחמד לדעת..
ככה הלכתי ברחוב בשעה 4 וחצי לפנות בוקר הכל חשוך..
ואת יוסי זה לא מעניין שאני לבדי.. הוא אם הבחורה שלו.. חשבתי ונהייתי
אדומה רק מעצם המחשבה של התנהגותו של ה"אביר על הסוס הלבן שלי" ..
המשכתי ללכת הרחוב היה חשוך וקר בחנתי את האנשים הנמצאים בחוץ.. אמנם היו בודדים..
אבל הסתכלתי לראות מה באמת אנשים עושים בחוץ בשעות כאלה.. לפתע שמעתי צעקה.. מירב ??
איזה מגעיל מאמי תמשיכי פליזז מעניין מאודד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מה נסגר איתוו חוצפן!!
המשךךך
יווו איזה מניאק הוא... אני בשוק!!!
שימות... חיחי
טוב מתוקה... המשך...
סיפור מעלף!!!
QUOTE (L-I-T-A-L @ 06/02/2005) יווו איזה מניאק הוא... אני בשוק!!!
שימות... חיחי
טוב מתוקה... המשך...
סיפור מעלף!!!
=)
בעעעעע על היוסייי הזההההה 😠 !!!!!!!!!!
יואוו סיפור יפהההההההה ביותררררר
שימי המשך מאמי...
הסתובבתי בבהלה..
הסתכלתי מרוב החושך אפילו לא זיהיתי מי זה.. והמשכתי ללכת לכיוון ביתי..
שוב נשמעה צעקה.. ואז קלטתי את דנה ורונן(חבר שלי לשעבר)
רצים לכיווני...
דנה?רונן? אמרתי בקול מוזר.. מה את עושה פה בשעה כזאת הם שאלו........
כלום השבתי ושלחתי לדנה מבטים.. היא כבר הבינה את המסר של-האחר כך אני אספר לך..
מה אתם עושים פה שאלתי באותו הטון..
מממממ השיבו שניהם... מממ המשיכו להגיד... מממ... העבירו מבטים אחד בין השני...
אנחנו חברים .. מה ממתייייי השבתי.....
מהיום.. איך מה מו מי כמה ולמה ואיך הצפתי בשאלות....
תכננו לראות סרט ואז זה פשוט קרה... התנשקנו והחלטנו החלטה משותפת שאנחנו זוג..
וזהו.. עכשיו הוא מלווה אותי לביתי.. לפחות אותך יש מי שילווה אמרתי בטון מאוכזב..
למה? חסר מי שילווה אותך? יוסי דהה..
לא יוסי.. ממש מעניין אותו מה יקרה לי .. דנה הסתכלה עלי והרימה גבה.. זהו!! אני באה לישון אצלך
היום קבעה עובדה..
הנדתי בראשי לחיוב.. דנה התקשרה לאמה.. הודיעה לה..
וזהו פסענו לכיוון ביתי.. הוא ליווה אותנו עד הדלת.. ואז נפרד מדנה בנשיקה חמה ולוהטת..
1.. 2..3...4...5...6...7...8....9..10
לפחות 10 דקות הם התנשקו ואני.. משום מה לא יכולתי להסתכל על הנשיקה..
הרגשתי שאני לא יכולה...
זהו אמרתי להם.. רונן.. יאללה דנה צריכה לבוא אלי חחח..
כן צודקת אמרה דנה.. ונישקה את רונן נשיקה קטנה בפה.. וכך הם נפרדו לשלום..
נכנסו לביתי לבשתי פיגמה הלוותי גם לדנה.. עוד לא הספקתי לשבת ולנוח כבר דנה הציפה
אותי בשאלות.. מירב? אני מכירה אותך!! אל תשחקי איתי משחקים אני לא מטומטמת מה קרה?
טוב אמרתי בקול רועד שעוד רגע עומד להתפרץ בבכי.. אז.. אמרתי והתאנחתי בנשימות כבדות...
יאווו סיפור פ33ה..!!!!!!!
המשך דחוףףף..!!
דייי אני צריכה המשך...דחוווף!
אני במתח!!!!
תודה על הפרגון 😁
אוהבתתת אתכםם
אבל תגידו את האמת אם זה לא יפה וכאלה. שאני אדע..