מושללללללםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם המשך
סיפור פצצה...
אני מקווה שיהיה היום המשךךך!!!!
מאמי תמשיכי פליז מהמםם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה סיפורר יפה!!
בבקשה כתבי המשךך!!
מתחנננתתתת
ואל תסלחי ליוסי! סתם נודד חחחח
אוהבתת
בתאלושששש
עדידו'שש יפה שלי תמשיכי פליזז
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
דנהה הוא לא מגיב....
שלא יגיב השיבה דנה באדישות.. מה שלא יגיב אולי הוא נעלב?
שיעלב אמרה דנה שוב באותו הטון...
טוב שייהיה אמרתי.. יאללה התעצבנה דנה.. את מתכוונת לשבת כל היום ולדבר עליו?...
לא, עניתי.. אזז ?שאלה דנה.... מה יש לך להציע?.?
יאללה בואי נעשה משהו..הציעה דנה
אין לי רעיון אמרתי בפרצוף ללא חשק לכלום... יאללה מירביי נוו תני רעיון..
טוב תני לי לחשוב אמרתי.. אוקי... נצע להסתובב בגינה הצעתי רעיון מטופש..
חח בטח... שלא, אמרה דנה..
קניון בימינו? שאלתי... והצעתי עוד רעיון
רעיון טוב חייכה דנה.. במיוחד בשבילך.. יאללה תתלבשי.. אלא אם כן את רוצה ללכת
עם פיגמה לקניון התבדחה דנה...
התלבשנו שנינו בחיפזון לבושות מהודר כמו לארוע חשוב ביותר.. ויצאנו לדרכנו..
אין לי כח ללכת ברגל שוב המצאתי תרוצים להתחמק מהקניון...
חחח דנה צחקה לא נורא לפפחות נרזה כמה קילו...
כן אה צחקתי.. עכשיו נהייה לי חשק ללכת ברגל את רואה מה את עושה לי ?
הגענו לקניון.. השומר בכניסה ביקש שנפתח את תיקינו יש לנו מטען חבלה אמרתי לו בציניות..
הילדים של היום אמר השומר וניענע בראשו..
כמה כסף הבאת שאלתי את דנה.. כסף? ממ.. למעשה לא הבאתי ...
מהה עוד שנייה חנקתי את גרונה.. סתם סתם צחקה דנה..
יש לך מזל אמרתי כאילו שהרגע ניצלה דנה ממות ישיר...
עלינו במדרגות ונכנסו לחנות הראשונה שראינו כבר שם הלכו 50 שקלים...
לאחר מכן המשכנו לחרוש את הקניון קנינו המון בגדים ויצאנו מפוצצות בשקיות....
אחרי 4 וחצי שעות של בילוי בקניון... נגמר השופינג וגם הכסף במקביל...
יצאנו מאזור הבילוי המועדף ביותר .. אני ודנה נפרדנו לשלום וכל אחת פסעה לביתה..
אני שקעתי במחשבות עמוקות על יוסי הייתי בחלום נחמד עד שלא שמתי לב לאנשים
העוברים ברחוב.. ולכן נתקעתי בראשו של ילד.. נער.. כמו כולם.. בעצם לא כמו כולם
הוא היה בעל עייינים כחולות ושיער בלונדיני ארוך ,סליחה הוא אמר ... זה בסדר אמרתי
ושקעתי ביופיו המדהים.. ראיתי שגם הוא מסתכל עלי בלי להוציא הגה.. עד ששאל
אז מה ילדה יפה כמוך עושה פה לבד ברחובות ללא בן זוג? מממ אמרתי והסמקתי..
כי אין לי בן זוג.... באמת? שאל והסתכל בעיינים פעורות.. ילדה יפה כמוך ללא בן זוג?
ממ תודה אמרתי והסמקתי יותר ויותר.. בבקשה חייך אלי חיוך מתוק..
אז בא לך שאני אלווה אותך ואז ילדה יפה כמוך ,
תהייה עם ילד יפה כמוך השלמתי את משפטו..
סבבה אמרנו פה אחד והתחלנו ללכת אוחזים יד ביד..
יאאאא...מושלםםםםם..!!!
המשךךךך..!!!
איזה חמודוותת אני אמשיך שיגיבו עוד אוקי?
מתה עליכם
איזה סיפור יפההההה
מעריצה שלך!!!
בתאלוששששש 😂
סיפור יפה ברמותת!!!!!11 😁
שימי המשך מאמי.....
מוואה ענקיתת
מ-ה-מ-ם המשךךךךךךךךךךךךךךך
סבבה אמרנו פה אחד והתחלנו ללכת אוחזים יד ביד..
פסענו צעדים ראשונים ב-5 דקות הראשונות הייתה שתיקה עד שפצעתי בשאלה
אז איך קוראים לך? לי? את מדברת אלי? לא אני מדברת לעציץ צחקתי..
קוראים לי רועי ,שם יפה אמרתי וחייכתי.. ואיך קוראים לילדה הכי יפה בגן ? שאל..
מירב אמרתי וחייכתי.. שם יפה אמר...
המשכנו ללכת ושוב שתיקה ארוכה ... לרגע קלטתי את רועי מעלה את ידו לאט לאט הישר לכתפי..
מה אפשר לעשות ברגע כזה שאלתי את עצמי?? לבסוף אחרי מחשבות קצרצרות העליתי גם את ידי
הישר לכתפיו וכך הלכנו מחובקים ידי על כתפו וידו על כתפי..
אז איפה את גרה ? שאל רועי וקטע את השתיקה .. מממ אתה רואה את הבית האדום הקטן עם הגבעה?
כן.. הנהנן בראשו.. שם.. אמרתי.. אהה אמר וחייך חיוך גדול על שפתיו..
ואתה ? שאלתי את אותה שאלה..
שם.. הצביע על בית אדמדמם משורת הבתים האדומים כמו הבית שלי.. אהה חייכתי
אתה גר ממש קרוב אלי.. איך זה שלא הכרתי אותך לפני?
אני די חדש פה אמר וחייך את אותו החיוך המקסים.. אהה עכשיו הכל ברור לי אמרתי ושלחתי קריצה..
טוב.. אז ממ זהו ליוויתי אותך לבית.. נתראה אמר ונפרד ממני בנשיקה קטנה בלחי..
וכך התחלנו ללכת כל אחד לכיוון הבית שלו..
מירבב שמעתי צעקה והסתובבתי במהרה.. ככה את הולכת? הוא שאל.. ממממ איך ?שאלתי ..
איך בדיוק נתראה? טלפון ,שם משפחה, אולי אני אפתיע אותך באיזה ביקור קצרצר מי יודע..?
כך החלפנו טלפונים+פלאפונים שמות משפחה..
אז מממ ביי אמרתי ושוב נשקנו אחד על לחיו של השני..
שם משפחה נחמד הרהרתי לעצמי.. מירב כהן נשמע טוב? לא? לא..
נכנסתי הבייתה עם חיוך גדול מרוח על פני.. אמא הציפה בשאלות מה את כל כך מאושרת?
סתם השבתי.. טוב אמרה אמא וקרצה לי עין....
מירבוש היום אני ואבא יוצאים בערב.... אחותך הקטנה הולכת לישון אצל חברה ואחיך עובר את הלילה
בצבא.. אוקי אמרתי.. זאת אומרת שאני נותנת לך אפשרות להזמין לך כמה חברים הבייתה לסרט או משהו
בכדי שלא תהיהי לבד.. ממ טוב תודה אמרתי לאמא ונתתי לה נשיקה על הלחי..
כמה חברים ולא כל הכיתה הוסיף אבא.. אוקי בסדר בסדר אמרתי והלכתי לכיוון החדר שלי..
בראש ובראשונה צלצלתי לדנה ושאלתי אותה אם בא לה לבוא אלי בערב סתם לפטפט ולספר חוויות ..
אבל לא דנה לא יכלה..
לכן העברתי את אצבעתי על דף הקשר הכיתתי עד שאצבעתי עצרה על גלית..
טוב מממ חייגתי את המספר..
גלית אמרתי כן נשמע קולה של גלית מצידו השני של הקו.. בא לך לבוא אלי בערב סתם לפטפט ולהעביר חיוויות אם עוד כמה חברים.. ממ חשבה גלית.. ולבסוף ענתה לחיוב.. אז סבבה קבענו.
. לאחר מכן המשכתי להעביר את אצבעתי על דף הקשר הכיתתי ועצרתי ביוסי
מיד העברתי את אצבעתי לשם אחר.. ליעד? ילד חמוד.. למה שלא יבוא.. צלצלתי גם אליו..
וקבעתי גם איתו.. אז גלית וליעד יבואו אלי היום בערב ...
לאחר מספר הטלפונים המצומצם יחסית.. שכבתי לי לנוח.. ונרדמתי.. לבסוף קמתי בדיוק בשעה
שקבעתי להפגש אם גלית וליעד.. מצאתי את עצמי לבד בבית, והבית ריק ואני עם פיגמה..
לפתע נשמע צלצול בדלת.. ממ פתחתי את הדלת לבושה מהודרת עם כותונת הפסים..
ואמרתי שלום לכל אחד מהם...
מכנס יפה החמיא לי ליעד תודה אמרתי יש כאלה בחנויות הפיגמות...
טוב ממ אכפת לכם לחכות שנייה שאני אחליף את המכנס היפה הזה.. לא אמרו וישבו על הספה..
החלפתי את המכנס למכנס גינס יפה וחולצה מדהימה.. והלכתי לכיוון הסלון..
ישבנו כולם על הספה אכלנו חטיפים והעברנו בדיחות וחוויות.. לפתע שמענו קולות מוזרים....
סיפוור מטמטםם!
המשךךךךךךךךךךךךךך