יאאא איזה קולות!?!? תמשיכי מאמי פליזז אני במתחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מושללללללללללללםםםםם
המשךך דחוףף!!
בתאלושששש 😂
נשמותץ אני אמשיך עוד מעט אני צכה טיפול נמרץ חח אני חולה רצחח
יאא תרגישי טובב מאמי מתה עלייך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אווי בובה....תרגישי טוב 😊
מאמי תרגישי טוב..!!
סיפור מושלם.!!
המשך דחוף!!
מורניי תודה מתה עלייך בובה!!
בסטר תודה גם אוהבת אותךך
שלי מתה עלייך תודה רבה רבה
ואני אמשיך..
מה זה הקולות האלה שאלתי את גלית ואת ליעד..
לא יודעים ענו מפוחדים.. טוב אמרתי נעזוב את זה בטח זה סתם..
המשכנו לספר בדיחות ולצחוק לבסוף שמענו שוב את אותם הקולות..
עמדנו בטור אחד אחרי השני בזמן שאני הראשונה בטור ..
אחזתי במקל גדול ושמנמנן.. והרגשתי כמו גיבורת היום..
אז נהפכת אמיצה אה? שאל אותי ליעד.. מתנבת לפתוח את הדלת אוחזת במקל.. פשש..
כן אמרתי בחיוך רחב.. נו את מתכוונת לפתוח את הדלת לראות מי זה שאלה גלית?
כןן שנייה.. היא משתפנת צחק עלי ליעדד.. לא אני לאא סתמתי את פיו בכמה קללות..
נו אז תפתחי צעקו שניהם ביחד..
בסדר בסדר אמרתי מבוהלת משניהם.. שלוש ארבע ו.. פתחתי את הדלת.. ודפקתי את המקל
בראשו של הגנב.. המסדרון של הקומה היה חשוך לגמרי.. לא ראיתי בברור מי זה.. עד
שגלית וליעד הדליקו את האור במסדרון הקומה.. מצאתי את עצמי שוכבת על גופו של הגנב..
ו"הגנב" הוא רועי.. מממ.. אופס אמרתי.. לא התכוונתי לדפוק בך את המקל..
כן.. תודה ענה מבוהל עדיין.. באתי לביקור קצרצר ואמ... סליחה אמרתי ולא נתתי לו להשלים את המשפט..
זה בסדר אמר מרוח בדם על שפתיו..
סליחה אמרתי מתביישת.. זה בסדר אמר והרים אותי מגופו תכף ומיד..
אז? שאל.. אהה הבנתי את הרמז.. אתה רוצה להכנס.. סורי שלא הצעתי לך.. צחקתי..
מאיפה את מכירים שאלו בחשד גלית וליעד?
מכירים אמרנו והסתכלנו אחד על השני.. טוב אמרה גלית לליעד אני חושבת שכדאי שנלך ונשאיר אותם לבד.. רעיון טוב אמר ליעד ... נפרדנו לשלום וכל אחד מהם לפני יציאתו מביתי עשה סין של good ביד..
אז... שאלתי... לא תרצה שאני אנקה ממך את הדם.. אני עשיתי נזק לא כדאי שאני גם אתקן אותו?
אם אפשר אמר בנימוס.. אני אשמח אמרתי.. חכה שנייה אני אלך להביא צמר גפן..
נכנסתי לאמבטיה חיפשתי בחיפזון את הצמר גפן.. ועד שמצאתי לקחו כמה דקות..
מצאתי אמרתי וחזרתי לסלון.. תודה אמר.. אולי נלך לחדר שלי הצעתי?
אם אפשר אמר שוב באותו קול מנומס ואצילי..
כן כן אפשר.. מר נימוסי..
אז איפה כואב לך ילדון? פה אמר.. שמתי את הצמר גפן על אותו המקום .. ופה טען שוב.. שמתי את הצמר גם על אותו המקום.. אז ספרי לי קצת על חייך.. פתח בשיחה.. איך זה שאין לך חבר?
טוב מממ יש לי בערך.. אנחנו לא בקשר טוב אני הולכת להפרד ממנו.. אהה אמר רגוע יותר.. למה מה הוא עשה לך? עזוב סיפור ארוך אמרתי אני רק מחכה שהוא ישלח את ההודעה שלו ואז אני כבר אפרד ממנו.. אמרתי ובאותו הרגע הודעה חדשה
שיואווו איזה סיפור יפההההההה
רועייי חמודדדד =]]
יוסי בן זו=נה
המשךךךך
בתאלוששששש 😛
בקשה מאמי!!
שימי המשךך פליז!
קראתי עכשיו את כל הסיפור!!! הוא מדהים!!!
המשך....
חח איזה חמוד הרועי הזה
והיוסי הזה סתם מגעיל תמשיכי פליזז מאמי
חולה עלייך יפתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
סיפור מושלםםם..!!!
אחחח מסכן רועי..!! חחח...
המשך דחוףף..!!1
עדידו'שש תמשיכי יפתי פליזז
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*