אני מבטיחה להמשיך תסיפור ביומים הקרובים!!
סיפור מהמם!!
תמשיכיי
ולמה אין מצב רוח נשמתי? 😢
אוהבת*-*אולוש*-*
שלך_תמיד עזבי כפרה סיפור הרוך!!!!
אחרי תקופה הרוכההההההההההההה שלא המשחתי תסיפור הינה המשך
חפיפ יש חבר'ה חדשים ותמיד יש הפסקות
מור עבר לכיתה שלי ואיפה הוא החליט לשבת
נכון נכון
לידי בסעעעעעעעעעעעעעעע
מור:מה המצב מאמי ??
אני:תאמת....בסע
מור:למה??
אני: כי אתה מגעיללללללללל אותי אני לא מתכוונת לשקר לך יותר אני שונאת אותך ואני השלמתי איתך
בגלל שאני לא רוצה להתחילתשנה בברוגז אני יכולה לסלוח לך אבל אני בחיים אבל בחיים לא אשכך
אתה שיחקתה בי פגעתה בי גרמתה לי לאהוב אותך תגיד לי למה עשיתה את כל זההההה?
מור: מאמי'לה תתחילי להירגע אני רוצה לחפר על מה שעשיתי ואני מבקש סליחה באמת סליחה ואני
לא רוצה להפריע לך יותר אני יבקש לעבור כיתה אני מתחנן אבל מתחנן שתנסי לשכוח
את זה אני חולה עלייך אני אוהב אותך בתור ידידה בגלל זה פחדתי שנעבד תידידות שלנו
אני מתה עלייך וחבל לי שאת שונאת אותי
[הוא קם למורה ]
מור:המורה אני רוצה לעבור כיתה
המורה: למה ?
מור: כי כי כי עדיפ ככה
המורה: תקישב היואצת ורכזת השיכבה נימצאות בחדרם הם בידיוק מתפלות בעברת כיתה אז
תבדוק את זה ! לך עכשיו
מור: תודה המורה
המורה: בקשה מור והיה חבל לי להפסיד תלמיד כמוך....חרוץ נאה ובלה בלה בלה
מור: תודה המורה
[איזה מורה חנפנית]
מור חזר אחרי שעה מהכיתה
מור: אני עור ל ח' 3 [כיתה עם קסריה בע מסכן]
המורה:יפהה הכיתב שליד לא תהיה רחוק מהיתנו
[עד כמה המורה הזאת חנפנית אליו רואים שהיא מתה שהוא יעופ או ההפך]
מור ניגש אליי ואמר
מור:אני יעשה הכללל כדי שנחזור להיות ידידים טובים
אני:מור אני מצטערת
מור: אני זה שצריך להיצטער
אני: סבבה מאמי
מור: אני יחקה לך ליד הלוקרים בהפסקה ניראה לי שאנחנו צריכים לדבר קצת
אני:טובוש
[אני מרגישהכ אילו סלחתיט לו ואני והוא חוסרים להיות ידידים טובים איזה מאמי מה הוא עשה כדי שאהני
יסלח לו מי היה עובר כיתה לכיתה של קסריה ועוד תלמיד של רכזת השיכבה]
הגיע ההפסקה אחרי שעור משעמם של חשיבה על זה
ואני הלכתי ללוקרים
ואני ומור דיברנו הרגשתי שאני כבר לא אוהבת אותו ואמרתי לו את זה
מור: אופפפפפ הילדה הכי מושלמת בבית ספר כבר לא אוהבת אותי
אני:חח אבל הילד שהכי חשבו לי בבית ספר הוא הידיד הכי טוב שלי
*******************************************
הגיע יום שבת ומור הזמין אותי ללכת אליו
הינו ביחד הוא סידר תאופניים הייתי שם עם עוד חברה שלי ועוד ילד אחד שאהב אותה [דן וספיר שלהם יש סיפור ארוך אחר .
*******************************************
טוה היה לו טלפון וזאת הייתה......
חברה ממש סליחה שלא כתבתי המשך לסיפור הרבה אבל הרבה זמן אבל הינה קיבלתם אחד לא קצר
אוהבת אותכם לנצח מואהההההה
יפהה..!!!!!!
המשךךךךךך...!!
סיפור יפהההההההה
שימי המשךך
מוואה ענקיתת
סיפור מהמם!! תמשיכייי דחופוששש 😁
מאמי אני מקווה שהכל הסתדר...
אוהבת*-*אולוש*-*
אנונימית S-H-E-L-L-Y וחן תודה כפרות מואהההההה
שלך_תמיד כן מאמי זה לעט לעט עובר [[= ואני מתאהבת בילד אחר
תודה על התגובות נשמות
והינה היום אני נותת לכם המשך שני כי אני יודעת שמגיע לכן וגם לא רשמתי לכם המשך
הרבה אבל הרבה זמןןןןןןןןןןןןןןן
הגיע יום שבת ומור הזמין אותי ללכת אליו
הינו ביחד הוא סידר תאופניים הייתי שם עם עוד חברה שלי ועוד ילד אחד שאהב אותה [דן וספיר שלהם יש סיפור ארוך אחר .
*******************************************
טוב היה לו טלפון וזאת הייתה......
לירון, בהתחלה מור לא ידע שזאת לירון מהכיתה שלו שני ולירון הן חברות טובות אבל הן מקסריה
לירון[ילדה שבחיים לא הייתי מנחשת שהיא מקסריה יש לה אוי מיוחד]:"מורר יום שישי עושים מסיבת הפתעה לשני
מור: טוב כפרה לילוש גם מוזמנת
לירון:זאתי שהיתי בהקבצה בחשבון
מור שאל אותי עם כן אז הוא אמר לה שכן
אז היא אמרה לו שאני יבוא
אחרי זה הם דיברו איזה חצי שעה לדבר איתה בטלפון
בנתיים דיברתי עם ספיר ודן
ומור אמר שהוא יבוא עם שי [הם לומדים ביחד בכיתה אבל גם הוא לומד בכיתה עם קסריה]
ואולי יוסי את תבואי נכון??
אני:אמ....יכול להיות אני לא מבטיחה
מור: לא אולי בטוח
אני:חחח סבבה כפרה 😊
טוב עבר השבוע ושמתי לב שמור מתקרב ללירון
ואני לא יודעת למה כיניתי מאודדדדדדדדדדד
אבל הישתדלתי לא להרות את זה
שני אהבה אותו גם ולירון הקחישה
את זה הישתדלתי לאמין שהם לא מתאהבים
יום שישי הגיע והיתרגנתי ליום הולדת
מור עבר דרקי והלכנו ביחד עם שי ליום הולדת בבאולינג
היה סבבה באמת שהיה
אפילו בת דודה שלי לישי [אנחנו קוראות לה קציצי בגלל שהיא שמנמנה באה איתנו]
היא כיפפ שיחקנו וניצחתי והיה כיפ פתאום ראיתי אל מור מחבק את לירון ולוחש לה משהו באוזן אחרי היום הולדת
ישבנו לאכול ואז כולם יצאו ללבות אותי
נתתי לכולם נשיקה בלכי וחזרתי הבית
היתחברתי לאיי סיי קיו והיתה לי הודעה מי ספיר
היא אמרה לי שהיא עושה מסיבה
בגלל שההורים שלה לא בבית
אז ביום שלישי להיות אצלה והיא אמרה לי להגיד לכל החבר'ה שהיו ביום הולדת
*****************************************
יום שלישי הגיע ואז.....
ואז...?
סיפור פשוט מהמם!! תמשיכיי
אני שמחה שהכל הסתדר... ושיהיה לך בהצלחה במי שאת מתאהבת... ותקראי לי אולה טוב?!
אוהבת*-*אולוש*-*
יאללה היום יש לי חשק לכתוב המשך שלישי
חח אני פשוט חולה ומשעמם לי בבית
היא אמרה לי שהיא עושה מסיבה
בגלל שההורים שלה לא בבית
אז ביום שלישי להיות אצלה והיא אמרה לי להגיד לכל החבר'ה שהיו ביום הולדת
*****************************************
יום שלישי הגיע ואז.....
ואז קבענו עם כולם אצל ספיר הגענו אליה כולם היה קטעים ישבנו בחדר שלה וראינו סרט היה צחוקים
מה זה הייתי מאושרת פתאום אני קולתת את לירון ומור מתנשקים
ועדי[חברה שלי] יצא מהחדר
וספיר רצה אחריה
ואז היא קרה לי
עדי:לילושש אני יממותתתתתתתתתתתתת [
אני:מה קרה יפיופה שלי?
עדי:אני אוהבת אותווווווווווווווווו
אני:עזבי הוא לא שווה תבכי שלך בואי לראות את המשך הסרט בסבבה שלנו כדי שהוא לא יחשוב שקרה בגללו משהו
עדי:טוב מאמי אבל שתדיעי שזה מאוד קשה לייייי
ספיר:חחפיפ בננות
[נכנסנו לחדר ואז אריק {ידיד שלי מהשיכבה} שאל את מור
אריק[זה כימעט שקופ שהוא אוהב את לירון וראו עליו שהוא שאל את זה בבסה: אתם חברים ??????????.....
מור היסתובב ללירון ושאל אנחנו חברים
לירון בהתחלה חששה בגלל שניה וההיא היתה מבולבלת אבל אני ידעתי שהיא אוהבת אותו
ושהיא לא תבתר עליועד שיש לה היזדמנות
היא יודעת שלו ולשני אין סיכוי ביחד ולכן היא הסכימה
[שני לא באה למסיבה]
לירון ומור לא הפסיקו להיתנשק ועדי לא היתחסה אליו היא שחקה אותה ובגדול אויייייי עדידוש שלי
שחקנית היא!!!!!
אחרי זה אני ומור ליבינו את לירון לתחנה שאבא שלה יבוא לקחת אותה
מור נתן לה נשיקה בלכי וגם אני
ואמרנו לה ביי
ואז מור: אמ......אני לא ידעתי שאני יצעה לה חברות זה היה בגלל הקטע לא יודע
אני: אתה אוהב אותה?
מור:כןן בטחחח
אני:אז סבבה לך [עניתי בקיררות
מור:למה אתה קרה אליי
אני: סתם אני יודעת שלא נהיה כמו שהינו ידידים טובים כי יש לך עכשיו חברה
מור: לירון היא ילדה משהו בנזונע אני בטוח שתתחברי אליה מהר
אני: ממש ממש [עניתי בליגלוג]
מור:את לא סומכת עליי?
אני:יש לי ברירה איתך
מור: יפוסטמההההה
אני: מה קרה??? מה עשיתי?? את מי רצחתי??
מור:את בלי נעליים
אני: אויי ביג דיל איתך
מור: תעלי על הגב שלי אני יקח אותך הבית
אני: אויי טוב עם אתה מתקש 😉
[אני והוא הגענו לבית של ספיר]
ואז היא צעקה לי שהיא ושי חברים
אני הייתי בשוק של החיים
אני: יופי היום זה לא יום אהבה פתאום כולם נזכרו שהם מאוהבים
ספיר: את מקנה אה ??
אני: מה יש לי לקנות?
ספיר: באהוב שלי
סיפור מ-ה-מ-ם !!! 🙄
תיהיי בריאה מאמי.....
ושימי המשךך.....
מוואה ענקיתת
חוצפנית הספיר הזאת... חחחח
סיפור מהמם!! שימי המשך....
ואיזה כיףףף קיבלנו היום 3 פרקים!! יהווווווו 😯
אוהבת*-*אולוש*-*
😢 אני עצובה רצח אני לא ימשיך תסיפור היום