בגלל שילד אחד גרם לי לאהוב אותי לא יודעת איך
הוא כל הזמן מחמי לי ואנחנו ידידים טובים עכשיו יש לו חברה
ואני מקנה אני הבנתי שאני אוהבת אותו
וואי מאמי.. אולי תספרי לו מה את מרגישה?!
ת'אמת אין לי מושג מה להגיד לך... אני מקווה שהכל יסתדר... 😁
אוהבת*-*אולוש*-*
לדעתי את צריכה לדבר איתו ולהגיד לו כ-ל מה שאת מרגישה.......
אם את רוצה לדבר על זה כנסי לאיי סיי שלי 326032179
אהה ושימי המשך.......חח
מוואה ענקיתת
תודה נשמות אני ישים המשך מחר חולה עליכןן
ליהי סבבה נשמה
מוואה ענקיתת
חבריההההה היום המשך
יש לי הכי מצברוך שבעולם
אני: אויי ביג דיל איתך
מור: תעלי על הגב שלי אני יקח אותך הבית
אני: אויי טוב עם אתה מתקש
[אני והוא הגענו לבית של ספיר]
ואז היא צעקה לי שהיא ושי חברים
אני הייתי בשוק של החיים
אני: יופי היום זה לא יום אהבה פתאום כולם נזכרו שהם מאוהבים
ספיר: את מקנה אה ??
אני: מה יש לי לקנות?
ספיר: באהוב שלי
אני: ספירוש מאמי את יודעת שאין לי מה לקנות בך פשוט מוזר לי את יודעת שאני ושי
כמו אחים אנחנו לא רוצים שהיה פה גילוי אריות
[שי קרץ לי וצחק ולקח את ספיר ]
היה סבבה צחקנו ורקדנו אבל 😢 היתי עצובה
לירון ומור חברים אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
אסור לי לשכוח שהבטחתי למור שאני והיא חיבות להיסתדר
*********************************
יום למחרת בבית ספר
********************************
שני: [היא רצה אלי כולה בוכה] 😢 מההההההההההההההה לירון ומור חבריםםםםם
תגידי לי שזה רק שמעות אין מצב שהחברה הכי טובה שלי עשתה לי את זה לא אין מצבבבבב
עם זה נכון אני לא היתקרב אליה בחיים שלי
[הרג אותי איך שהיא ניפגע]
אני:לריב?? בגלל בנים?? בנינו שני לירון אמרה לי שעם היה לך סיכוי עם מור היא היתה יורדת מהקטע שלו
איתה
שני: אזזזזזזזזז? זה ניקרה חברה היום ?? שאני ביןןןןןן!!!
[פתאום לירון נכנסה]
לירון: הייי שנינוששששש הי לילושששש
אני: היי מאמי
שני: יזונההההה אל תקרבי אליי את החברה של הילד שאני אוהבת ואת ידעת את זה
אני שונאת אותך ישרלילה איך עשית לי את זהההההההה??
לירון:אני מצטערת שני אבל אני אוהבת אותו והוא אותי ואני אותו אני יודעת שאני לא היתי בסדר
ואני מקווה שתסלחי לי הזה
[שני הלכה עצבנית היא קיוותה שלירון ומור היפרדו]
אני: את לא חושבת שהיית קצת רעה אליה?
לירון:באהבה אין חוקים אני גם אוהבת אותו הואו אותי ואני לא מתקוונת לבטר אל אהבה שלי אני יודעת
שהיא תסלח לי אני לא היתי כלכך בסדר אבל בכל זאת אני ניסתי לשמור בסתר את זה אבל זה היה שקוף עליי
אני בחיים לא אהבתי מישהו כמו שאני אוהבת אותו את לא תביני אותי עד שתעברי את זה
אני:טוב מאמי עם את אומרת
********************************
.מאז אני ושני הינו חברות טובות הינו חבר
מור שי גל אני קציצי[סוזי] וכמובן לירון הינו תמיד ביחד
הינו כל הזמן אחד אצל השני לירון ושני היו בקסח יום אחד הלכנו ישר אחרי בית הספר למור
לירון סיפרה לי שהוא ניסה לגעת לה והיא סירבה אני לא יודעת מה בדיוק קרה אבל היסתדרנו והכל
זה
מחר אנחנו הולכים לקניון עם חברים של מור מי זכרון הוא מכיר לנו אותם וגם ספיר תבוא
שי וספיר ניפרדו שי לא אוהב אותה הם היתחרמנו הוא אמר שהיא מסריחה עם אופי חרא ולא בא לו עליה
בנים=>לכו תבינו
טוב אז מחר הולכים עם החבר'ה מי זכרון איזה סבבההההההההה
טוב הגיע הערב קבענו כולם
הגענו לבית ספר היה רגיל
חזרתי הבית החלתתי מה לילבןש וקבעתי עם לירון
ב9 יצאנו לקניון היה צחוקים וילד אחד מצה חן בעייני
המנתי אותם ליום הולדת שלי שהיא תהיה שבוע הבא
לא רציתי לעשות מסיבה גדולה אז הזמנתי רק את מי שהיה באותו יום בקניון
שבוע הבא יום הולדת איזה כיףףףףףףףףףףףףףףףף
**********************************
הגיע היום הולדת כולם באו היה צחוקים סבבה וקטעים פתאום
פיתאום?????
שימי המשך נשמה...
מוואה ענקיתת
פתאום?...
אני שמחה שיש לך מצב רוח מאמי 😁
סיפור מהמם!! תמשיכייי
אוהבת*-*אולוש*-*
חברה קבלו המשךך למרות שהוא היה קצת משעמם
ב9 יצאנו לקניון היה צחוקים וילד אחד מצה חן בעייני
המנתי אותם ליום הולדת שלי שהיא תהיה שבוע הבא
לא רציתי לעשות מסיבה גדולה אז הזמנתי רק את מי שהיה באותו יום בקניון
שבוע הבא יום הולדת איזה כיףףףףףףףףףףףףףףףף
**********************************
הגיע היום הולדת כולם באו היה צחוקים סבבה וקטעים
היה סבבהצחוקים ואוווו בחיים לא נענתי ככה
פתאום לישי בא אליי ושאל אותי עם אני רוצה להיות חברה שלו
מה זה לא היה נכיים לי להגיד לו לא
אבל מה לעשות אני ידעתי שעשיתי טעות
והינה גיא היתקשר
גיא:לילוש'קהההההה יפה שלי מזל טוב
אני:תודה כפרה
גיא :יוו אני מתגעדע אלייך אהובתיי
אני: גם אני אלייך
[פתאום הרגשתי ילדה צבוע שקרנית ומגעילה ביותר מה אני אחת שמשחקת בבנים ]
היה סבבה ביום הולדת אבל הייתי מבפנים עצובה אני יודעת שאסור לי כזה היום הולדת שלי אבל מה לעשות
ככה עבר שבוע והגיע חנוכה היה חופש ויצאנו הלכנו כולם לספורלנד ובמסיבות
עדיין אני וליאל הינו חברים אני יודעת שאני לא יכולה להמשיך עם השקר הזה
אבל מחר יש לנו חודש אני לא יכולה להיםרד מימנו אני הוא הלכנו לסרט היה צחוקים
ראינו סרט מצחיק
שחזרתי הבית שכבתי על המיטה וניזקרתי בגיא ומור ושמחר החופש מסתיים
וששי שיחק בספיר וזה לא יפה אני לא מבינה כבר כלום
החלתתי שמחר בטוח אני ניפרדת מי ליאל כבר לא נעים אני משחקת מימנו ומושכת תזמן אסור לי לעשות את זה
למה כזה קצרצר 😢
סיפור יפהה תמשיכייי
אוהבת*-*אולוש*-*
שחזרתי הבית שכבתי על המיטה וניזקרתי בגיא ומור ושמחר החופש מסתיים
וששי שיחק בספיר וזה לא יפה אני לא מבינה כבר כלום
החלתתי שמחר בטוח אני ניפרדת מי לישי כבר לא נעים אני משחקת מימנו ומושכת תזמן אסור לי לעשות את זה
בבוקר היתחברץי לאיי סיי קיו וישר שלחתי הודעה לליאל
אני:ליאל מה המצב כפרה?
לישי:הכל טוב מאמי מה איתך?
אני:סבבה, תקשיב שניה...
[במקביל הוא שלח לי הודעה]
לישי:יוווו את לא יודעת כמה אני אוהב אותך אני ימות עם ציפרדי מימני את החיים שלי
אין לי חיים בלעדייך ימושלמת את עכשית לי תחופשה
[נכון...כבר אולי הבנתם אני לא מסוגלת להיפרד מימנו]
אבל החלתתי לקחת תצמי בידים ולהגיד לו בכל מיקרה
לישי:מה נישתקת תגידי מה שבאת להגיד??
אני: אני לא חושבת שהמרחק הזה יצליח לנו אנחנו בקושי ניפגשים את מבין?
לישי: אז את לא מעמינה בקשר הזה.??
אני: תאמת...לא
בגלל שעל הפרק הקודם שסמתי אותו ממש מזמן היתה רק תגובה אחת זה פרק 'צרצר!!!