המשך כזה הרוך ורק 4 תגובותתתתתתתתתתתת??
כניראה אתם אוהבים יותר פרקים קצרים ותוקעים אותכם במתח
חח אז אני יעשה את זה מחר
לאאאאאאא רק לא זה חחח תעשי אותם ארוכיםםםם כי עם יהיה קצר אני אמות 😢 😢 😢
סיפור מהמם!!
אוהבת*-*אולוש*-*
חחח אני יעשה לכם המשך יפה מחר
😊
למה רק מחר??? 😢
שימי היוםם פליז........
אוףףף למה רק מחר?? 😢
טוב נו נחכה.. אבל אל תשכחי...
אוהבת*-*אולוש*-*
אופפפפפפ
אני עצבנית...אין לי כח להמשיך תסיפור היום
אני:אוויי שירוש יפה שלי חחח היום יוצאים לקניון ??
שיר:עם זונה כמוך?? בחיים לא....חח סתם נשמתי ב9 אני אצלך
אני:טוב כפרה....
שיר:גם מור יוצא...והוא בא עם חברה שלו!
אני:חברה ??????.......הוא לא הולך לפנימיה??
שיר:ישרוטה שלי אמרתי לך שבוע שעבר שהוא לא עובר בסופ לא קיבלו אותו
[לאאאאאאאאאאאאאאאאא צעקתי בליבי למה?? יחרא אחד אני שונאת אותך ועכשיו אני יצטרך לסבול אותך
יעומלל נפש בעעעעעעעעעעע]
כל כך היתעצבניתיייייי אבל שמרתי בלב כדי שאני לא יראה את זה
שיר:לילוש?? מה קרה
אני:חשבתי על גיא [איזה שקרנית אני]
הבטחחתי לעצמי לא לאיתהב בו ושאני לא יותר מידידה שלו
היום יום ליפני תחילת הלימודים
הלכתי לבית ספר להכיר את המורה וכל הבלה בלה בלה והטקס שעושים
היה נחמד ראיתי את מור....היסתדרנו יפההההה והוא היתנהג אליי שונא לגמרי
אני: איך עם...נוו זאת שאת יוצא איתה
מור: אמ...קטי
אני:אהה...כן קטי
מור: ניפרדנו אחרי שבוא...הייתי חבר שלה כדי ליפגוע בך סליחה מאמי מבטיח לא לעשות לך את זה שוב
אני:סולחת כפרה [בלב שלי אמרתי "סליחות מבקשים רק ביום כיפור " איזה מניאקקק היקר שהוא ביקש
סליחה והבין תתעות שלו]
אחרי זה יש הלכתי לקניון עם שירוש לקנות חולצות בית ספר [אופפפפפפפפפפפ] וג'ינס חדש
כניתי ג'ינס יפה משופשפ פדלפון עם כיס מוזר כזה מדליקקקק וחולצת בית ספר מגעילההההה
שירוש קנתה ג'ינס וליפ גלוס
שיר: מה מור אמר לך
אני: עזבי סיכמתי איתו שאני והוא נישראים ידידין בלבד לא יורת מי זה ולא פחות
אני לא רוצה לריב עם א'פחד
אין לי כח לזההההההההה
שיר: פשיי גיא לימד אותך משהו בחיים אה?? רק הוא כזה חיובי רק את בחיים לא תהיא חיובית כמהו
אני: ]= כן
שיר:אויי איזה דפוקה שאני שהזכרתי לך אותו
אני:זה בסדר יפה שלי
*************************
הגענו הבית ועבר יום
כמובן
בית ספר
*************************
הפעם לא כמו כל תחילת שנה לא יודעת איך זה קמתי לבד...
רציתי לבחור תלוקר שלי........
ואיפה לשבת 😊 ישבתי במקום אחרי טוב מאחורה ובצד...
😠 שירוש לא איתי השנה בכיתה אופפפפפפפ
איזה בסה
חפיפ יש חבר'ה חדשים ותמיד יש הפסקות
מור עבר לכיתה שלי ואיפה הוא החליט לשבת
נכון נכון
לידי בסעעעעעעעעעעעעעעע
מצטערת שזה כזה קצר.....פשוט אני קצת מבועסת בזמן האחרון
חסרת מצב רוח.....
אוהבת אותכם לנצח ותודה על התגובות
לילוש לוי 😁
סיפור מדהיייייייייםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם 😂
המשך!!!
סיפור יפההההההה 😁
שימי המשך מאמי.......
מוואה ענקיתת
]]= רק 3 תגובותתתת
מצב התגובות ירד 😢 😢 😢 😢
למה אין המשך?? 😢
שימי המשך מאמי.....
מוואה ענקיתת