נשמה בקשה תמשיכי אני מחכה המון זמן...
באהבה ענקית!!
מאיוש 😊
מתוקה שלי!!
מהמממם!!
תמשיכיייי.... 😊
באנו להדליק תאור ופתאום כולם קפצווו אליו וחיבקו אותו.....
הוא בא לבוא אלי וכולם לא נתנו לו...
שמעתי אפילו את גילת אומרת: עכשיו אתה לא חייב לה כלום אתם כבר לא חשברים והוא אמר לה לשתוק
ואז......
בכיתי קצת...ישבתי על המדרגות [הבית שלו זה קומותים] וכל כך היצטערתי שזה ככה...
כולם צרחיקים אותו מימני תיום האחרון שאני והוא יכלנו להיות ככה.......למה זה קורה לי......
ושיר...צוחקת ורוקדת עם כולם.......היא בכלל שמה לב שאני לא שם...וגיא...בטח נימס לו לרדופ אחרי...
חשבתי על הכל ניזקרתי איך הקרנו יצאנו תנשיקות שלנו חיבוקים איך הינו ביחד...ונירדמתי...!
השעה היתה 1 בלילה וכולם הלכו גיא בא לעלות למעלה וראה אותי ישנה.....
גיא: יפה שלי מה קרה נשמה מושלמת מתוקה שלי?
אני: כלום....
גיא:מחר אני נוסע..
אני: ]= אני יודעת אמרתי {עומדת ליבכות}
גיא:אני אוהב אותך
אני:מה זה משנה עכשיו? אתה עוזב...כמו שגילת אמרה...אתה כבר לא חייב לי כלום
גיא: אני מצטער על היחס שלי כלפייך במסיבה..
אני:זה בסדר
[פתאום היתחיל לרדת מבול]
גיא: את לא הולכת בגשם הזה....אפשר ליראות אצלי סרט ואת ישנהאצלי לכי תקשר להורים שלך
אני:כן המפקד חחח
גיא: אוייי מושלמת שלי
[הלכתי להיתקשר להורים וגיא סידר תסרט]
יישבנו ראינו תסרט....ואז גיא היסתכל עליי ואני עליו
הוא:את כל כך יפה
אני:תודה
הוא היתקרב אליי בה לנשק אותי
ו.....אני אמרתי לו שאני לא רוצה
הוא:מה קרה?
אני: אני עדיין לא מאמינה שאתה נוסע 😢 אלווי שזה רק חלום רע
רואים הפעם לא עצרתי במטח!!!!1
חח איזו חמודה אתתתת!!! אבל אני רוצה לדעת את ההמשך חחח 😛
סיפור פשוט מושלם!! שימי המשל מאמי..
אוהבת*-*אולוש*-*
בקשה המשךךךךךךךך 😊
אני במתחחחחחח 😊
אוהבת אותך מאיה 😊
המשךךך
המשךךך
המשךךך
המשךךך
בגלל שיש הרבה מגיבות תגובות ומחמאות החלטתי לכבו שבת לתת לכם פרק הרוך מי בדרך כלל
הוא היתקרב אליי בה לנשק אותי
ו.....אני אמרתי לו שאני לא רוצה
הוא:מה קרה?
אני: אני עדיין לא מאמינה שאתה נוסע אלווי שזה רק חלום רע
הוא:אמן זה היה רק חלום.....אני בחיים לא אהבתי מישהי כמו שאני אוהב אותך
אני:למה גרמתה ליי להיתאהבבבבבב בךךךךךךךך [היתחלתי לבכות]
הוא:אני מצטער
אני:אני לא רוצה להיתאהב יותר לעולםםםםם
הוא:על תגידי את זה........כולה בת 14.....כל החיים עוד לפניך את יכולה עוד להתהאב
אני אוהב אותך כל עוד את יודעת את זה אין לך מה לבכות...רחוק מהעין קרוב אל הלב...
אני יודע שאני יכול להיאהב שם במשהי אבל גם היא זה יקרה את תמיד תהיא אהבת חיי
לא יואהב מישהי כמו שאותך 😢 את שוברת אותי יותר שאני רואה אותך בוכה ומרגישה כך
את יודעת שאני לא עשיתי את בכוונה ושאני אהבתי אותך הרבה זמן וניסית להשכיח מימך את מור
ועם הייתי גר פה את ואני הינו עדיין חברים עכשיו תירגעי ותפסיקי לבכותתתתתת שובר אותי ליראות אותך
בוכה ככה נשמה שלי בואי נחייך קצת עוד מעט בוקר.......ואני יצטרך לסוע
אני:פשי....חיים שלי לא ידעת שאתה יודע לדבר כל כך הרבה
שתינו צחקנו
ואז ראינו טלויזיה צחקנו אכלנו
ואז נירדמתי קצת
שהיתעוררתי ראיתי שהוא כבר לא לידי 😢 הוא כבר עזב...ולא העיר אותי כדי להיפר
😠 למההההההההההההההההההה??????????.....................
בטח הוא ניסה להאייר אותי ולא קמתי?????........... אופפפ או שהוא לא רצה ליראות אותי בוכה כמו תינוקת
בשבילו אסור לי לבכות יותר הוא רוצה שאני ישמח אני יעשה הכל בשבילו
פתאום הדלת ניפתחה וראיתי את גיא
אני:ואייייי חשבתי שהלכתה בלי להיפרד
הוא:ניראה לך?????.... פשוט הלכתי לקנות לנו משהו
הוא קנה שתי שרשראות חצי לב שחאוט על זה האויות שלנו וצמיד עם האותיות הראשונות שלנו באנגלית
קפצתי עליו חיבקתי אותו ונישקתי אותווווווו היה 2 בצהרים....ואמא שלו צפרה לו עם האוטו שיצא כי לוקחים אותו
הוא:ביי נשמתי תיכתבי לי מלאאאאאא באיי סיי ועל תשכחי אותי לעולם... אני ישתדל לבוא לפעמים
אני:ביי מאמי שלי אוהבת אותך
חזרתי הבית.........הייתי עצובה אבל חשבתי על מה שהוא אמר לי
שבוע הבא חוזרים לבית ספר......
החלטתי ללכת לישרוש הרבה זמן לא ראיתי אותה [חח בעצם אתמול אבל היא בקושי היתחסה אליי]
שירוש: יפה שלי מה המצב ?
אני:יודעת....מבועסת מתגעגעת
שיר:אההההההה חפיף כפרה יעבור לך מהר...סגרו תבית ספר השני והם עוברים לילמוד איתנו את יודעת מה
זה אומר?
אני: חחח בנים חתיכים??
שיר: כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
אני:אוויי שירוש יפה שלי חחח היום יוצאים לקניון ??
שיר:עם זונה כמוך?? בחיים לא....חח סתם נשמתי ב9 אני אצלך
אני:טוב כפרה....
שיר:גם מור יוצא...והוא בא עם חברה שלו!
אני:חברה ??????.......הוא לא הולך לפנימיה??
שיר:ישרוטה שלי אמרתי לך שבוע שעבר שהוא לא עובר בסופ לא קיבלו אותו
[לאאאאאאאאאאאאאאאאא צעקתי בליבי למה?? יחרא אחד אני שונאת אותך ועכשיו אני יצטרך לסבול אותך
יעומלל נפש בעעעעעעעעעעע]
כל כך היתעצבניתיייייי אבל שמרתי בלב כדי שאני לא יראה את זה
שיר:לילוש?? מה קרה
אני:חשבתי על גיא [איזה שקרנית אני]
אין לי כח להמשיך לכתוב
נמשיך בפעם אחרת
אוהבת לילוש
יאאאאא איזה יפפפה....!! 😊
איזה יפפהה.........חבל שגיאיוש הלך...😢
המשךךךך
😢 אופההה הם היו כאלה חמודים ביחד
סיפור מדהים ביותר!! שימי המשך מאמי..
אוהבת*-*אולוש*-*
אוף את חייבת להמשיך מאמי...!!!...
פליזזזזזזזז..בקשההההה...