סיפור נ=פ=ל=א
יפה שלי אין מילים יש לך סיפור שולטטט
פשוט כך==> שולט 😊
נשמה תמשיכי מהררר פליזזז מקווה שמחר באמת תמשיכי
אני מחכה מותק בייו'ש בנתיים
המתוקה_שלך תודה בוביתה שמחה שנהנת מהסיפור אגב עוד מעט אני מסיימת אותו אין לי כוח לעשות אותו ארוך מאודדדד
וואי בדיוק בקטע המותח הפסקת??
חח סתם😊
תעשי המשך בבקשההה מהיר!!!
וווווווווווווווואי איזה מתחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יפההההההההה שליייי..
איןן איןן את כותבת סוףףף..
אני מחכה להמשךך בדחיפותתתת...
חחחח חולה עלייך 😛
בתמונות ראיתי אותי ואת שלומי מחובקים מתנשקים כמה להט היה ביננו כמה אהבה. אבל זה לא יכול להיות...אני אוהבת אותו בכלל?!...התחלתי להרגיש כל כך מבולבלת התחלתי לראות שחור בעיניים הכל פתאום החל לעלות. אני ושלומי יחד הסכין הדקירה הבית חולים הפעם הראשונה הנשיקה שלנו יחד האהבה המטורפת שלי אליו הכל עלה. וכל כך מהר. לא האמנתי שמה ששלומי אמר...הכל נכון. ואני בגדתי בו עם אחר והספקתי להאהב באחר אבל שלומי מושלם ותומר..כל כך חמוד אני לא יודעת מה לעשות. טוב שירלי דבר ראשון תרגעי. דבר שני תלכי לשלומי ותדברו על הכל סבבה שירלי?! כן כן סבבה. רצתי מהר לשלומי ודפקתי לו על הדלת צלצלתי בפעמון ואף אחד לא ענה. החלטתי שכבר מחר אני אלך לדבר איתו ואז נפתחה הדלת. הסתובבתי מהר וזה היה שלומי העיניים שלו היו אדומות מבכי רצתי אליו וחיבקתי אותו הכי חזק שרק יכולתי. הוא קצת נבהל והתרחק ממני בעדינות
"זה בסדר שלומי..אני זוכרת הכל אני אוהבת אותך"
זלגו לשלומי דמעות בעיניים "ומה עם החבר שלך? הרי אתם מאושרים יחד."
"איתך הייתי יותר מאושרת אבל...אני מרגישה אליו משו אני לא יודעת מה אני עוד יעשה. אני אוהבת אותך אבל אני גם אוהבת אותו...שאני אחליט אם מי אני אהיה אתה תדע."
"לא משנה אם מי תהיי תדעי שתמיד אני יאהב אותך כל החיים שלי אהבה שלי לא תגמר לעולם!"
נתתי לו חיבוק ונשיקה בלחי. הוא היה קצת מבואס אבל בסוף הוא יתגבר על זה.
הלכתי לתומר והתחלתי לספר לו עלי ועל שלומי
"אז...במי את מתכוונת לבחור?"
"ממ..אני עוד לא יודעת. אני אוהבת אתכם גם אותך וגם אותו."
"נסיכה...אני אתאבד אם את תעזבי אותי. אני נשבע לך!!!!
תודה תודה תודה לכל המתוקיםםםםםםםםם ששלחו תגובות
מתוקה_כמו_נשיקה, shidosha, romami, המתוקה_שלך, שלך_תמיד
תמשיכו לקרוא ולהגיב ולהנות זה הכי חשוב מואהההה לוב יו אול
ובהמולה מושלמת שלי מתה עליך ואוהבת אותךךךךךך אחלה רעיונות יש לך לסיפור 😁 😁 😁 😁 😁 😁
"אז...במי את מתכוונת לבחור?"
"ממ..אני עוד לא יודעת. אני אוהבת אתכם גם אותך וגם אותו."
"נסיכה...אני אתאבד אם את תעזבי אותי. אני נשבע לך!!!!
"מה אמרת???????? אתה לא מתכוון להתאבד שום דבר לא נמשך לנצח גם אם נתחתן בסוף אני אמות ואז נפרד"
"שתמותי אני אמות איתך. גם בחיים שאחרי אני אהיה איתך"
"אתה מדבר שטויות! אתה תוכל לחיות בלעדי"
"לא אני לא. את עשית לי משו בלב אני פשוט משוגע עליך בשבוע הזה שאני איתך אני פשוט מרחף את כמו החמצן שלי בעצם לא כמו אם את תלכי ממני אני אלך מהעולם."
"דיי דיי אל תדבר שטויות ואני בחיים לא יעזוב אותך"
"יוו מתוקה שלי אני כל כך אוהב אותך" הוא חיבק אותי..בחיבוק שלו הרגשתי עד כמה רציני הוא עד כמה שהוא אוהב אותי החלטתי להשאר איתו עוד ולבדוק אם אני באמת אוהבת אותו.
כשהלתי הביתה כמובן שעפתי לאיי סי וישר שנכנסתי שלומי שלח לי הודעה :"נו נסיכה שלי מה החלטת?" "המממ...אני מצטערת שלומי אבל החלטתי לנסות עם תומר. אבל זה שאני עם תומר זה לא אומר שאני אפסיק להיות ידידה שלך אני מאוד אוהבת להיות איתך!!!" "כן...אבל רק שתדעי ש..אם את צריכה אותי אני פה למענך ת-מ-י-ד-!" "יוו תודה מאמי טוב אני עייפה אני הולכת למקלחת ולישון מואההה לוב יוו וורי מאץ'" " love you to" "חחחח..מראה לי שאתה יודע אנגלית אהה...חחח טוב ביי מאמי" הלכתי לישון בבוקר שקמתי התלבשתי התארגנתי והלכתי לשירן ומשם לבית ספר.
"נו שירן מה עם רועיקוש שלך?"
"אויי ריעוקוש נשמהה מטורפת על הילד הזה. אתמול הוא הכין לי הפתעה..הוא הכין לי ארוחת ערב רומנטית אוחח רציתי לאכול אותו"
"רגע ולא עשיתם את זה נכון...?"
"פחחחחח מה את דואגת...אני אומנם אוהבת אותו אבל אני לא ממהרת לשום מקום"
"כן צודקת..."
"מה עם תומר ושלומי?"
"אני החלטתי לנסות להיות עם תומר...למרות שאני אוהבת את שתיהם אבל תומר אמר שהוא יתאבד אם אני יעזוב אותו אז אני לא מסוגלת לעזוב אותו עכשיו"
"וואי איזה סיבוך......איך את תמיד מכירה את הבנאדם הלא נכון.."
"כולם לא נכונים חוץ מאחד...משלומי אבל אני אנסה להתאהב בתומר ואולי אני אוכל לאהוב אותו כמו שאני אוהבת את שלומי.."
וואי איזה סיפור יפה...
פליז המשך!!!! אני זקוקה לו....חחחחח
וואי איזה סיבוך נהיה חחח
סיפור ממש מהמם! תמשכייי
וואי יש לי צמרמורתת המשךךךך
בהמונת מתוקה שלי סיפור מהמם את ממש ילדה כישרונית תמשיכי את הסיפור דחוףףףף
אוהבת אותך ברמות יפה שלי לאב יו סו מאץ'!! 😉
אמאאא.... מה הולך פהה..?!?!??
לפי דעתי היא צריך להיות עם שלומי..!! הוא כזה חמודדד..!!!
זהו אני אומרת מראש שלומי הוא שלי!!! My!!!! חחחחח
תעשי המשךךך דחוףףף..!!!!
אהבתי את הסיפור של בטירוףףף.!!
לוב יו
גל!ש
חמודות שלי אם שלומי יהיה איתה את זה אתם כבר תדעו בהמשך רק בהמונת שלי יודעת אבל היא לא תספר לכן!---->בהמונה לא לספר...חיחיחיחיחי
sWeEt_GaL, מאמי55 , S-H-E-L-L-Y, אנונימית, שלך_תמיד, L-I-T-A-L תמשיכו להגיב ולהנות מהסיפוררררר וכמו שכבר אמרתי הוא עומד להסתיים עוד מעט... 🙄 😢 😢
אבל...לא נורא
מואהה אוהבת אתכן ומחר אני אסים המשך
מואהההההההההההההההההההההה
כרגילל עוד המשך מעלףףף ומותח..
יאללה אממי המשך דחוףף..
חחח מתה עליייך 😁