סוף סוף המשכת 😁
הסיפור שלך מ-ה-מ-ם תמישכייי דחוףףף
נוו תמשיכי כבר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני במתח!!!!!!!!!!!!!!!!!
וואי תודה על ההמשך מאמו'ש!!!
איזה המשך יפה!!
ועם מי עומר "בגד" בה?!
ומה עם גל... לא שמענו הרבה זמן ממנו =)
בוזינה, כתבתי 3 קטעי המשך לסיפור.. ישמעו מגל בקרוב והוא יעשה משהו מעוד מפתיע... אבל לא אספר מה.. כדי לא להרוס! עוד מעט אני שמה המשך
רק שלושה!?!? לאאאאא
אני רוצה עוד 😢
טוב אז תמהרי עם ההמשך כל יום איזה 10 פעמים אני נכנסת לראות אם שמת המשך חחח
אח שלי כל היום בוכה שאני יותר מידי על המחשב
נו נו נו נ ונו נ ונ ונ המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ירדתי מהאוטו והלכתי לכיתה "סיווןןן" תפסה אותי מאיה "אולי תעזבי אותי כבר י'פקצה!!" "מה הבעיה שלך??? כולה רוצה לדבר איתך! מה את תופסת פוזה" "אז מה את רוצה?..." "לשאול מה שלומך? מה איתך?" "אני בסדר תודה! ביי" "רגע! לאן את ממהרת?" "אני לא! סתם לא התחשק לי להיות לידך" "אווו... איזה נחמדהה" אמרה בציניות. חייכתי והלכתי "לאן?" שאלה "מה אכפת לך?? מה את רוצה??" "סתם... מה עם עומר??" "הוא בסדר.." "באמת??? ואממ... לא אכפת לך שהוא בוגד בך??" "חח... לא!" "טוב... אם את אומרת... ואם זה מעניין אז הוא בגד בך עםםם..
...נורית" "מה?! את צוחקת נכון? הוא לא סובל אותה!!" "זה לא נראה ככה!" היא הצביעה על משהו מאחורי. הסתובבתי וראיתי את עומר צוחק איתה. הם דיברו ובסוף נתן לה נשיקה ובא אלי. "עופי כבר... לכי!" צעקתי למאיה כי לא היה לי כוח אליה חח.. "היי סיוון" "היי עומר... מה זה היה?" "על מה את מדברת?.." "עליה... למה היית עם נורית.. צחקתם ודיברתם?.." "אה.. סתם.. היא הזמינה אותי ליציאה.." "וסירבת?" "למה סירבתי? דווקא רעיון נחמד.." "מה?? אבל היא.. היא.. איך אתה יכול לצאת עם פקצה??? ועוד כשהיא חושבת שאנחנו חברים?.." "סיפרתי לה שזה לא נכון.. שאנחנו לא חברים.." "אה... אז רצית שתזמין אותך..." "מה הבעיה שלך??? היא נראת נחמדה! לפחות ניראה.. לא יודע..." "שיהיה.." "כן אבל... שנייה! מה את מקנאה??" שאל. הסתכלתי עליו מופתעת "א...אני מקנאה?! השתגעת?! אני פשוט לא רוצה שתצא עם מישהי כול כך מפגרת! היא בקושי יודעת לספור עד 3!" "אז יופי! אני אהיה חכם יותר ממנה! מה אכפת לי?! מצדי שלא תדע בכלל מה זה מספרים!" "איך שבא לך... חיים שלך". בשיעור נורית העבירה לי פתק 'ניסיון נחמד.. עומר ואת לא הייתם אף פעם חברים י'שקרנית!' לא היה לי כוח לרשום לה בחזרה פתק.. היא עוד תביא את הפתק למורה.. והמורה תעניש אותי על 'כתיב מגונה'... תפסתי את אור בהפסקה מדברת עם שירלי (חברה מהכיתה המקבילה) "תומרי לילדה שלידי שתפסיק לנדנד לי" אמרה אור לשירלי "תפסיקי לנדנד לה.." "נו.. אל תיהי תינוקת! תני לי הזדמנות אחרונה! אני מבטיחה לך הפעם ש..זהו! אני לא אנדנד לך יותר וכלום!!! פליזזז" "זה מה שאמרת עם הקלטת" "התבלבלתי בקלטת! אבל הפעם אני רוצה להראות לך ולהשמיע לך בו זמנית!" "אל תדברי שטויות! תומר גם אמר לי שהוא לא בגד בי.. ותנחשי מה?.. האמנתי לו!" "שמתי לב... אבל פליזזז אני נשבעת לך שזאת הפעם האחרונה.. אני לא אנדנד לך, לא אציק ולא כלום!" עשיתי לה מבט מתחנן "אוףף.. בסדר! מתי ואיפה?.." "אני אבוא אליך.. אתקשר לפני אוקי?" "שיהיה" אמרה והסתובבה לשירלי. כשחזרתי הביתה התקשרתי לגל "היי מאמי.. למה לא שומעים ממך? לא מתקשרת..." "סליחה גלוש... הינה התקשרתי עכשיו! חח" "רוצה לקבוע לאנ'שהו?" "אני לא יכולה... זוכר את הבגידות של תומר?" "את עדין עם זה?.." "כן! באיזה שעה הם בדרך כלל מספרים הכול?" "לא יודע.. השלמתי עם תומר... הם הזמינו אותי למשחק הקבוע שלהם.. אבל אני לא רוצה לריב איתו שוב.." "פליזז... אבל הבטחת..." "מה אני אעשה איתך?? בסדר.. בשעה 5" "וואי תודה מאמי! אני חייבת לך טובה!" "אוקי מאמי.. ביי" ניתקתי והתקשרתי לאור.. להודיע לה. כשהגיעה השעה התחלתי להתארגן והלכתי לאור "סוף סוף באת! חשבתי ששוב תעבדי עלי" "תודה על קבלת הפנים" אמרתי בציניות "חה חה.. נו.. לאן הולכים?" "מיד תראי". הלכנו ל'קפוצ'ינו' ותפסנו לנו מקום מעוד מרוחק. ראיתי את תומר, אביב, ענבר, גל ועוד כמה הולכים למסלול 3. "אני לא חושבת שנשמע מפה.." אמרתי לעצמי ראיתי שהמסלול קרוב לפתח של השירותים. הלכנו בשקט לאזור של השירותים והסתכלנו עליהם. "אני הולך שנייה לשירותים" אמר תומר. איזה שיט! הוא הסתובב והלך לכוון שלנו.
סיפור מהמםםםםםםם תמשכיייייי
מושללללללללםםםםםם
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
דחוףףףףףףףףףףףףף
בתאלושששששש
וואייייייייייי מה הוא יתפוס אותם??!?!!? לאאאאאאאאא
אמממאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
המשךךך בדחיפותתתת
נווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו אני כבר מעדכנת יותר מהר!! חחח סתם כפרה אני במתח נו נו נו נו נו נו נונ ונ ונוננונוננונונונוונונונ המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
וייייייייי מתח מתח מתחחחחחחחחחחחחחח
מתי יהיה המשך?!
להביא לך סכין כדי לחתוך ת'מתח?!
חח סתם עזבי נדפק לי השכל
קיצר תעשי המשך 😁
טוב... החלטתי לא למתוח אותכם יותר.. 😉
וזוכרים שאמרתי שגל יעשה משהו מפתיע... תקראו בחלק הזה...
הינה המשך-
הלכנו ל'קפוצ'ינו' ותפסנו לנו מקום מעוד מרוחק. ראיתי את תומר, אביב, ענבר, גל ועוד כמה הולכים למסלול 3. "אני לא חושבת שנשמע מפה.." אמרתי לעצמי ראיתי שהמסלול קרוב לפתח של השירותים. הלכנו בשקט לאזור של השירותים והסתכלנו עליהם. "אני הולך שנייה לשירותים" אמר תומר. איזה שיט! הוא הסתובב והלך לכוון שלנו.
"תומררר" גל קרא לתומר כשראה אותנו מסתתרות שם "תגיד.. מה נשמע אחי? ""מסתדר!" "נו... יש לך מה לספר לנו? אתה יודע למה אני מתכוון.." תומר חייך. הוא הסתכל על אביב לאישור "ספר גבר" "הלכתי לטל.. היא רצתה להשלים חח.. ידעתי שתישבר! אף אחת לא יכולה לעמוד בפיתוי.." כולם התחילו לגחך "לא הייתה לך חברה?" שאל גל "אז מה??? אתה מכיר אותי! לא יכול להתחייב! חוץ מזה.. מה הסיכוי שתגלה?! הטיפשה לא האמינה לחברה הכי טובה שלה חחח... הם רבו.. טוב! בואו נחזור לענייני טל" צחק. הסתכלתי על אור. ראיתי את הדמעות בתוך עינייה. כמה נזלו. "אני מצטערת שאת צריכה לשמוע את זה ככה" אמרתי בשקט. תומר המשיך "היא כזאת חמודה! הלכנו לקולנוע!!! היא מתנשקת כזה טוב חח.." אור חיבקה אותי "אני לא רוצה לשמוע יותר" אמרה "אני מצטערת שלא האמנתי לך.. אני כזאת תמימה! כול אחד יכול לעבוד עלי.." "מה את מתכוונת לעשות עכשיו??" היא התסכלה עלי וחייכה, היא נגבה את הדמעות וסדרה את האיפור. אחר כך היא הלכה לתומר ולחברים שלו "שלום תומר" אמרה בחיוך "אור!" אמר מופתע "מה את עושה פה?" "סתם רציתי לראות אותך.. ו.. אמרו לי שאמצע אותך פה" "רוצה לשחק?" כול שאר החברים שלו התלחששו וצחקו "לא מאמי... כול כך התחשק לי לנשק אותך! 'לא עמדתי בפיתוי'" הוא חייך והסתכל לאחור.. לחברים שלו. כולם חיכו. הוא התקרב לתת לה נשיקה ואור נתנה לו כזאת בעיתה בביצים. "בואי.. הולכים" אמרה לי. הסתובבי לראות מבט אחרון. תומר הסתכל עלי ואני סתם חייכתי אליו חיוך מזויף. "אני מצטערת שלא האמנתי לך!!! סליחה! סליחה, סליחה, סליחה" אמרה מצטערת אור "זה בסדר.. 'האהבה סיוונרה אותך'" "חח... כן אה?... פשוט הכול היה מושלם איתו... לא ראיתי את מה שלא רציתי לראות.." "זה בסדר.. העיקר שאנחנו חברות שוב.. ושהלכו לו הביצים" שתינו התחלנו לצחוק. "סיווןןןן" צעק לנו קול מוכר-גל "גלושש" רצתי לחבק אותו "חשבתי שנשארת שם.." "לא... אין לי חשק עכשיו לשחק... תומר מזה התפוצץ! מסוכן שם עכשיו.. אז הלכתי" חייך "תודה שעזרת" "אין על מה! שלא תטחני לי את המוח יותר! ואל תשכחי שאת חייבת לי" "כן.. חח.." נתתי לו נשיקה על הלחי "הלוו... יש פה מישהי" אמרה אור "די נו.. שלא תקנא" אמרתי בצחוק לגל "סיווןן". הגעתי הביתה ואימא- לא הייתה בבית. "תודה שליווית אותי גל" אמרתי לגל, שהחליט ללוות אותי ואת אור הביתה "אין על מה... אכפת לך אם אני כבר כאן אז לשתות מש'ו??" "כן...בטח!" הכנסתי אותו "מה אתה רוצה?.. מים... קולה... לימונדה?" "קולה" גל הסתלבט לו על הספה ואני הייתי במטבח. הטלפון צילצל "היי מאמי" אמרה אימא "היי אימא... מתי את באה?" "את יודעת... קצת יותר מאוחר מהרגיל.." "יש דבר כזה 'יותר מאוחר מהרגיל'?!" "אל תיהי רעה! אני יוצאת אחר כך עם בן.. להתקשר לאבא שלא תיהי לבד?" "אני לא לבד... גל איתי!" "אה...טוב! תתקשרי אם תצטרכי משהו" "אוקי ביי". הלכתי לסלון. "הינה הקולה" "תודה סיוונוש" "מה אתה רוצה לעשות?..." "אממ... לא יודע... איסי אם בא לך" "לא... אבל תשתעמם!" "לידך אני אף פעם לא משתעמם" "אוו... אוקי! איסי" הלכנו לחדר העבודה (כי שם המחשב) היו לי כמה הודעות- מאור: "תודה חומד!" מתומר: "י'בת @$%&! את תשלמי על זה" ומעומר: "אני יוצא עם נורית היום בערב". הרגשתי דגדוג בצוואר. זה היה גל. התחלנו להצתרפת. הוא קירב אותי לספה של חדר העבודה "גל" עצרתי אותו "אתה זוכר על מה דיברנו.." "אני לא זוכר עכשיו כלום.. כי רק את במוחי עכשיו" "גלל! תעזוב אותי!" הוא התחיל למשוך אותי חזק לספה "תעזוב אותי" צרחתי עליו "את הבטחת לי טובה! אמרת 'אני חייבת לך' אמרת 'אעשה בשבילך הכול'.."