המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
"רן היא אוהבת אותך! אתה אוהב אותה! אז מה הקטע?!"..........."ליטל תביני פשוט....זה לטובתה...................." הוא אמר והוריד ת'ראש למטה......" רן? מה לטובתה? איך זה יכול להיות לטובתה!?..היא אוהבת אותך ואתה אותה זה שתיפרדו יכול להיות לטובתה??"אמרתי בכעס ...."ליטל........אני עוזב ת'ארץ.."...................."מההההההההההההההההההההה?!!"..."כן ליטל אני עוזב לארה"ב" ...."רן !!!!!!!! אתה לא יכול לעזוב סתם ככה! אני מכירה אותך אתה לא תעזוב את בת אלי בחיים! אני מכירה אותך !אני יודעת שיש עוד משהו!!!!!!"....."אין שום דבר אוקיי?! ותעזבי אותי כבר בשקט!...אני לא אוהב אותה יותר תביני!..." הוא צעק וזלגה לו דמעה..."דייי רן....תירגע...תסביר לי מה קרה בבבקשה.....אני לא יכולה לראות אותך ואת בת אל ככה!
תסביר לי מה קרה בבקשה...".........."את זוכרת את נוי הזאת מהשכבה שלך?" ..."מה הקשר עכשיו עליה?! מה אתהבתה בה?!"......."מה פתאום....פשוט היא וחברה שלה זאתי נו...סתיו נראה לי ...אז שתיהם....הן....והחבר הזה של סתיו אז הם איימו עם אני לא יפרד מבת אלקין הן ימררו לה ת'חיים ...אני לא מפחד מהן או משהו כזה אני יכול לזיין לשלושתם ת'צורה אבל אני יודע שהם לא יעזבו את המאמי שלי בשקט ....אבל עכשיו אני מבין שעשיתי את הטעות של החיים שלי..." ........."יאאאאאאאא אני לא מאמינה הזונות האלה עוד ישמעו ממני חכה חכה " חיבקתי את רנצ'יק ...."את חושבת שזה כבר מאוחר" הוא שאל...."לאאאאאא לך עלייה תסביר לה הכל ! הקשר שלכם לא יכול להישבר אתם ביחד כבר כמעט שנתיים אתם מכירים מגיל אפס! לך עלייה אני יודעת שהכל היסתדר...ובקשר לנוי וסתיו והחבר הזה שלה אל תדאג אנחנו כבר נתפל בהם..."
2Pac_GirL,
יש אני הראשונה מגיבה...חחחח...
איזה בנות מגעילות! והסיפור נפלא.. תמשיכי... מתה עלייך מואהההההה!
תמשיכי אחותי!
הסיפור שלך מהמם!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
:biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
:biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
:biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
עוד תגובות ואני שמה המשך!
שום תגובות ושום כלום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכי ומיד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
😠 😠 😠 😠 😠 😠
:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
😠 😠 😠 😠 😠 😠
:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
😠 😠 😠 😠 😠 😠 :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
😠 😠 😠 😠 😠 😠
סיפור מהמםםםםם!!!!!
תמשיכי..!!!!!!!!
גל!ש
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייי
סיפורררררררררר 100מם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
המשך המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
יש לך כישרון מתוקה.. 😁
טוב יאללה תעשי המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
תמשיכי מתוקהההההההההה
פליזוששששששששששששששששש
לאאבבבבבבב יווווווו
חנו'ש
סוף סוףףףףףףף החזירו ת'פורם הנה המשך:::::::::::::
"לאאאאאא לך עלייה תסביר לה הכל ! הקשר שלכם לא יכול להישבר אתם ביחד כבר כמעט שנתיים אתם מכירים מגיל אפס! לך עלייה אני יודעת שהכל היסתדר...ובקשר לנוי וסתיו והחבר הזה שלה אל תדאג אנחנו כבר נתפל בהם.." רן הלך לליטל ואנחנו כל החברה התספנו דיברנו וזה ואז באו רן ובת אל מאושרים "הופההההה זוג יונים חזרו!!!!!!!!!!!!!ישששששש" צעקה סיגל...באנו ללכת לקנות אוכל וזה פתאום אני רואה את נוי סתיו והחברה מזו**** שלהם......"הנה השרמוטות" אמרתי...כולם כאלה בעצבים נגשנו עליהם...."נוי יא בת זונה בואי לפה לפני שאני הפתח אותך מכל הקיוונים" התעצבנתי וצעקתי לה "בת אלף שרמוטות מה את חשה ת'עצמך אה??...אמרה בת אל בעצבים וזה וכולם התנפלו עליהם והתחילו מכות...הרי הינו בסופרלנד והתחיל בלאגן ועיפו את כולנו........"קיצר יום ראשון בשמונה בפארק ליד הקניון אני עם ליאור (החבר הזה של נוי מכוער מוות חיחי) אחד על אחד" אמר להם רן ....ליאור הדאון הזה הסכים הוא לא יודע מה מחכה לו...."אף אחד לא מתערב מובן?" אמרתי...."רגע רגע אני גם רוצה לזיין את נוי הבת זונה הזאת אחד על אחד" השיבה בת אל...."לאאאאאאאאאאא בת אל אני כבר הכנתי לה נמקה מתוקה על תדאגי " אמרתי "סבבה" היא השיבה ........
סמעק עד שנקשרתי לסיפור ואני מחכה לסוף אין 😠
כן צודקת יאללה איפה המשך???????????????
תמשיכי זה סיפור מדהיםםםםםםםםםםם