נו מאמי שימי המשך תראי איך את הורגת אותנו פההההההההההה
נו יאללה המשךךך ויותר ארוך בקשה
..נתתי לו נשיקה והתחלתי לרוץ הגעתי לקומבה ובת אל באה עליי בריצה וחיבקה אותי וכולה בדמעות נבהלתי ....." בת אל מה קרה?!" "רןןןןןןן..........." היא פרצה בבכי וחיבקה אותי חזק "רןןןן....הוווואא עזב אותי ...הוא נפרדד ממני.."היא מלמילה ....ולי פשוט לא היה מה להגיד פשוט חיבקתי אותה הכי חזק שיכולתי..אני לא אמהנתי למה שהיא אמרה כי תמיד בינה לבין רן הכל היה מושלם...לא יכולתי להאמין למששמעתי כרגע!........."דייי, בת אלקה מאמו'ש אל תבכי הכל יהיה בסדר "......התקשרתי לדני וסיגל הם ישר יגיעו ונשארו איתה ואני היתי חייבת לדבר עם רן לברר מה קרה!.....התחלתי לחפש את רן חיפשתי בכל מקום אך ללא הצלחה .....כבר לא היה לי כוח הלכתי לקנות שתיה ורן עמד שם ליד המכולת......"רןןןןןןןןןן" צעקתי.....רן הסתובב "מה את רוצה גם כן?" ....כל פניו היו אדומות כאילו הוא עוד שניה יפרוץ בבכי "רנצ'יק אני צריכה לדבר איתך! זה דחוף מאמי " ....."שום דיבורים ושום דבר תעופי לי מהעניים עכשיו!" הוא צעק עליי ........."רן? זה אתה? אני לא מאמינה !.....תראה איך אתה מדבר איתי! זה לא אתה! זה מישהו אחר! תיראה מה נהיה איתך! " אמרתי בכעס............."ואיי ליטלי מאמי אני לא יודע מה איתי ....אני מצטער ....אני פשוט כל כך אוהב אותה אני לא יכול.." הוא התחיל לבכות וחיבק אותי חזק........."רן היא אוהבת אותך! אתה אוהב אותה! אז מה הקטע?!"..........."ליטל תביני פשוט....זה לטובתה....................
סורי שזה קצר! אבל נשאיר אותכם במתח!!!!!!!!!! חולה עליכם....מואההההההההה
נווו שימי המשך!!!!!!!
בבקשה זה סיפור יפהההההההההההההההההההה
QUOTE נווו שימי המשך!!!!!!!
בבקשה זה סיפור יפהההההההההההההההההההההמשךךךךךךךך..!!!!
הבטחת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איפה ההמשך?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠
😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠
😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠
😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠
😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠
😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠
לכבוד 2pac_girl
המשך המשך המשך המשך ההמשך המשך המשךמשך המשך המשך המשך המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך!!!!!!!המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך ההמשך המשך המשךמשך המשך המשך המשך המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך!!!!!!!המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך ההמשך המשך המשךמשך המשך המשך המשך המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך!!!!!!!המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך ההמשך המשך המשךמשך המשך המשך המשך המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך!!!!!!!המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך ההמשך המשך המשךמשך המשך המשך המשך המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך!!!!!!!המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך ההמשך המשך המשךמשך המשך המשך המשך המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך!!!!!!!המשך המשך המשך
צריכה עוד?
אז רגע אני אפתח עוד הודעה... חח סתם... אבל באמת שימי המשך!!!!!!
הסיפור מהמם! ומה קרה שהוא נפרד ממנה?!
מה לטובתה.?????????????????????
למה??????????????
נו השארת אותנו במתח כמו שרצית עכשיו תרשמי המשךךךךךךך
המשך
המשך
המשך
תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי!!!!!
איזו רעה!!!!!!! למה את לא כותבת עוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
סתם סתם
לקחתי את זה קשה!!!!!
את גדולה אחותי! תמשיכי ככה!!!!!!!!
:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
מאלכיתשווה, תודההההה........ההמשך יהיה היום בערב
sweety15, חחחחח איזה השקע...יהיה המשך לא לידאוג!!!!!
ל2נתiש, את תראי למה ................
shidosha, תודה מאמי!!!!!!
קיצר חולה על כולכם !!!!!!! מואהההההההההההההההההההההה
ההמשך בערב
נו...... ערב כבר עבררר..!!!!
עכשיו כבר לילה...
ואין עדיין המשךךךך..!!!!!!!
נו... למה את משאירה אותנו כל-כך הרבה זמן במתח..???
אז בבקשה תשימי כבר המשךךך מאמי..!!!!!
חולה עלייךךךך!!!!
גל!ש
מזה ההמשך הקצר הזה???
ועכשיו כבר לילה ואין המשך!!!
אז תשימי בבקשה!!
אני רוצה המשךךךךךךך אני שונאת להיות כל כך הרבה במתחחחחחחח
פליז שימי המשך!
יווווווווווווווווווווווווווווו אני לא מאמינה כתבתי המשך דיי ארוך כאילו לא ממש אבל בסדר והכל נמחק 😠 :cry: אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
ויייייייייי זה חרא שזה קורה בעעע
אבל בקטנה חח
נוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו