שו22ה_מאה2ה, זה לא סיפור אמיתי!!!!!!!!!!!!
יאאאאאאא איזה מגעילים! למה אף אחד לא מגיב?!........עם זה סיפור מכוער פשוט תגידו ואני לא ימשיך!!!!!!!!!!!!!
סבבה.. חח רק שאלתי.
ו.. זה סיפור יפהה!!! פליזי תמשיכיייי!!
הנה ההמשך למי שמעוניין::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
" מאמי על מה אתה מסטקל?" שאלתי..................."על כמה שאת יפה ... " ...."איזה מותק ....תודה מאמי אבל אתה יותר כוסון שלי "הסמקתי "לא נכון .....את הילדה הכי יפה שאני מכיר" הוא ירד מהדבר הזה ודביק אותי לקיר והצטרפתנו יוו איזה שפתיים מתוקות ...חולה על הבן אדם הזה....פתאום מצלצל הפלאפון "הלו?" עניתי.........."הייי....ל..י...ט...ל....?"זאת היתה בת אל הקול שלה נשמעה כזה צרוד היא בקושי דיברה ונראה לי גם בכתה...... "בת?! מה קרה?! את בסדר???????" .."תבואי שניה ליד הקומבה בב..בקשהההה" "כן בסדר חכי לי אני מיד באה!"ניתקתי ........."מה קרה?"שאל טל בדאגה ..."לא יודעת זאת בת אל קרה לה משהו אני חייבת ללכת סוריי מתוקי!"...נתתי לו נשיקה והתחלתי לרוץ הגעתי לקומבה ובת אל באה עליי בריצה וחיבקה אותי וכולה בדמעות נבהלתי ....." בת אל מה קרה?!"
סוריייייייייייייייייייייייי שזה כזה קצר קצר קצר מאודד אני פשוט חייבת לעוף!!!!!!!!
QUOTE אמאאא אני במתח
שימי המשךהמשךךך אבל מהרררר!!!!!!!
יוווו איזה סיפור 100מם!!!! :biggrin: :biggrin: :mrgreen: :mrgreen:
שימי המשך עכשיו!!!! :!: :!:
המשך בובה!!!
אל תעשי את זה יותררררר את משאירה אותנו במתחחחחחחחח!!!
נווו למה את לא ממשיכה???? תמשיכי!!!
סוריי אבל ההמשך יהיה מחר אין לי כוח ואין מצב רוח לכתוב היום!!!!! חולה עליכם
😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢
למה אין המשך????
זה מותח רצח אפילו שזה קצר...
ולמה אין לך מצב רוח ? מה קרה.?
יאללה המשך!!!
זה סיפור מדהים יפה פגז
אבל שימי המשך!!!!!!!!!!!!!!!!1