מהמם שנים שלא קראתי ךתסיפור המשךךך
המשךךךך אויי כמה זמן לא קראתי את הסיפור מהמם מאמי יאללה
המשךךךךךךךךךךךךךךךך
אוישש סיפור מהמם פליז תמשיכי אל תפסיקי!!
המשךךךך
אחרי כמה דק' יצא הרופא...."תראו המצב של לירון קשה...אבל אפשר להציל אותה בעזרת עברת קליות..קלומר צריך למצואה מישהו שמוכן לתרום קליה " משהו כזה אני לא ממש הבנתי מה הוא אמר אבל כיוויתי שהכל יהיה בסדר..... יוווווווו כל הקטע הזה של הרפואה אפעם לא הבנתי כלום בזה..
חזרתי הביתה הלכתי להיתקלח ולישון........
נכנסתי לחדרה של לירון הכל בדם מסביב סכינים דם ודם וכל מיני מלאכים ורוחות אמאאאאאאאאאאאאאאא
התקרבתי לארון ופתחתי אותו "לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא"צעקתי ...וראיתי מלאך מאחורה
יותר נכון חצי מלאך שכולו בדם ובלי חיוך זאת היתה לירון אמאאאאאאא
"ליטללללללללללל ליטללללללללל קומיייייייי מה יש לך מאמי?" טל העיר אותי וראתי אותו כולו מובהל "טל מה אתה עושה פה?..."שאלתי באתי לקחת אותך לבית חולים אמא שלך כבר שם מצאו מישו שמוכן לתרום קליה"אמר טל עם חיוך על הפנים...
התלבשתי מהר ונעסנו לבית חולים.....הניתוח התתחיל ........אחרי שעתיים בא עלינו רופא"מישו אחד מיכם יכול להיכנס"
"אמא אני יכנס טוף?" שאלתי.."כן חמודה"
נכנסתי ללירון...היא שכבה שם בלי הכרה עם כל המכשירים האלה ...התקרבתי עליה "לירונייי ואיי מתי
כבר תבראי אני לא רוצה לאבד אותך תתעוררייי"...החזקתי לה ת'יד והסטקלתי עליה איזה עשר דקות פתאום עניה
התחילו להיפתח לאט לאט "לירונייייי"צעקתי מאושרת...."ל.י....טל..." "כן מאמי?"..."ראיתיאת אבא הוא היה מלאך ואמר לי לחזור למטה לאדמה הוא אמר לי שאת ואמא זקוקות לי והוא אמר שהוא מסטקל
עלינו מלמלה והוא גם אמר שבסוף הכל יהיה בסדר כמה שהדרך לא תיהיה קשה"
ואיי עלה לי כזה חיוך על הפנים לירון התעוררה ............הכל חזר להיות דיי רגיל.....
כעבור חודשיים הכל ניהיה אותו דבר חוץ מטל..
בזמן האחרון אני מרגישה שאנחנו מתרחקים ........
פתאום נשמע השיר"Just luse it" של אמינם
זה היה הפלא
"הלו?"
"מאמי?"
"כן טל?"
"מה קרה את כזאת קרה עליי?"
"לאקרה כלום תפסיק כבר עם השטויות!"
"טוב את לא רוצה לדבר לא צריך ביייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי!"הוא אמר בעצבים
"לא קשור אתה פשוט מתרחק ממני וזה הורג אותי"
"בוןאי ניפגש בפארק עוד עשר דקות"
לא הספקתי להגיד טב הוא ניתק.......שונאת כמנתקים לי
יצאתי לפארק אחרי חמש דקות...
"טל!!!!!!!"צעקתי ובאתי לנשק אותו
"אנחנו צריכים לדבר!!!!"
"מה קרה?"נבהלתי
"זה לא הולך בינינו"
"מההההההה???????????"כולי כבר רועדת עוד שניה מתפרצת בבכי
"הי הי ילדה מה את כזאת רצינית צחקתייייייייייייייייייייייייייייייי את יודעת שאני חולה לך על התחת"
"טיפשוןןןןןן נבהלתיייייייייייייייייי אל תעשה את זה יותר בחחיים ודרך אגב חצוף קטן אני יודעת שיש לי תחת יפה אבל ילד אל תגזים!"חחח צחקנו
הוא יתיישב על הספסל ומשך את ידי והתיישבתי לו על הברכיים..."פרה"אמר וציחקק
"חצוף"נתתי לו כאפה קטנה "אחחחחח זה כאב 😢 "אמר ועשה פרצוף מאמי כזה עצוב...
"אווווו בואו נפצה אותך" התקרבתי עליו ונתתי לו איזה מאה נשיקות......ואז הוא דפק לי כזאת צרפתית כזאת מתוקה...............אבל מישו הפריעה..........."ליטלללללללללללללללללללל"צעק קול ....הסתובבתי
זה היהההה........................................
מושלםםםםםםםםםםםם..!!!!!!!
המשךךךך...
ואייי ממש יפהההההההההההההההההההההה
וואי מאמי סיפור מהמם!!
שימי המשך..
אוהבת*-*אולוש*-*
מה ניסגר עם ההמשך?!
מיתעצלת לכתוב?!
יאללהה אנחנו מחכים פהה..!!
בתאלושששש