לי אישית יש מאזדה 3...
שמעי,
האוטו הכי חתיייך שיש לדעתי..
הוא יפיוף, ויש צבעים מדהיייימים 😊
מאזדה 5, נראה כמו אוטו של משפחות כזה..
של דוסים קצת ... חח
אבל אתם משפחה גדולה בלי עין הרע, אז השיקולים הם שונים ..
בכל מקרה ..
כל מכונית שלא תקני,
שתנגי בזהירות ותעשי חיים על ההגה בייבי 3>
בגלל זה עבר עמוד רשמתי שוב פה
קנינו מזדה 5 היום סגרנו הכל ועוד יומיים היא אצלנו
כמה שאני רבה עם אבא שלי אבל הוא האבא הכיייייייייייייי חמוד בארץ וכמה שהוא יהיה במינוס הוא יודע להסתדר ועכשיו אנחנו לא במינוס והוא החליט שהוא קונה אוטו או בית והוא החליט אוטו למרות שהבית קטן אבל חפיףףףףףףףףףףףףף
ועשו לנו הנחה חולההה על אבא שלי
תתחדשששששי יפפה שלייי ...
תנהגי בזהירות ותקרעיי את הכבייש 3>
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 26/08/2007) תתחדשששששי יפפה שלייי ...
תנהגי בזהירות ותקרעיי את הכבייש 3>
חחחחחחחחחחחחחחחחח עד שאני יעבור תאוריה אני עצלניתתת
יאיאיאיאיאייאיאיא
מזלטובבבבבבב
תתחדשיייי [:
כמו שדניאלי אמרההההההה
" תקרעי תאמאמאמא של הכביש "
תראי להם מי הבוס חחח סתם
צריך לנהוג בזהירות
היתה לנו מזדה שלוש לשבועיים . . אחת החלקות והעדינות . .
צבע שחור קלאסה . . מסובבת ראשים
QUOTE (moraless @ 26/08/2007) היתה לנו מזדה שלוש לשבועיים . . אחת החלקות והעדינות . .
צבע שחור קלאסה . . מסובבת ראשים
אנחנו השכרנו מזדה 3 אחלה מכונית,שקטה, מהירה אבל היא לא מתאימה למשפחה של 6 נפשות
קנינו מזדה 5 כסופה והיא מזה מהמממת מבפנים
QUOTE (moraless @ 26/08/2007) היתה לנו מזדה שלוש לשבועיים . . אחת החלקות והעדינות . .
צבע שחור קלאסה . . מסובבת ראשים
איזה מסובבת ראשים ואיזה נעליים..טוב שלא לכל עם ישראל יש את הרכב הזה.
רק אולי בגלל הצבע שזה נדיר למאזדה 3 ( שחור).
מזל טוב אושרית...מי כמוני יודע כמה רצית מאזדה....אז הנה קיבלת אחת😊
תעלי תמונות שלה...תעשי לה בוק מבחוץ מבפנים...חחחח
אממ בקרוב מאזדה 6 2008...😁
תתחדשו תתחדשי
ותעשו חיים ותהנו ממנה הכי שאפשר
רק לנהוג בזהירות כהההה?
ובע"ה גם את תעברי תאוריה וכו' וכו' וכו'
מואההה
QUOTE (pelad1 @ 26/08/2007) מזל טוב אושרית...מי כמוני יודע כמה רצית מאזדה....אז הנה קיבלת אחת😊
תעלי תמונות שלה...תעשי לה בוק מבחוץ מבפנים...חחחח
אממ בקרוב מאזדה 6 2008...😁
אלעדדדדדדדדדדד יש לי מזדה יש לי מזדה 😛 😛 😛 😛
מחר אנחנו מקבלים אותה חכה חכה אני מוציאה רישיון אני באה לעשות לך סיבוב חחחח אבל אני נוהגת אתה רק תישב ותראה איך אני נוסעת יפה חחח
ומיכלי תודה היום אני מתחילה ללמוד לתאוריה כולם כבר מציקים לי שאני ילמד ואחותי בכלל מחוממת עליי שאני לא לומדת
QUOTE (oshritsa @ 27/08/2007) QUOTE (pelad1 @ 26/08/2007) מזל טוב אושרית...מי כמוני יודע כמה רצית מאזדה....אז הנה קיבלת אחת😊
תעלי תמונות שלה...תעשי לה בוק מבחוץ מבפנים...חחחח
אממ בקרוב מאזדה 6 2008...😁
אלעדדדדדדדדדדד יש לי מזדה יש לי מזדה 😛 😛 😛 😛
מחר אנחנו מקבלים אותה חכה חכה אני מוציאה רישיון אני באה לעשות לך סיבוב חחחח אבל אני נוהגת אתה רק תישב ותראה איך אני נוסעת יפה חחח
ומיכלי תודה היום אני מתחילה ללמוד לתאוריה כולם כבר מציקים לי שאני ילמד ואחותי בכלל מחוממת עליי שאני לא לומדת
אני לא יקבל ב5 את לא תקבלי ב6... 😂
QUOTE (pelad1 @ 27/08/2007) QUOTE (oshritsa @ 27/08/2007) QUOTE (pelad1 @ 26/08/2007) מזל טוב אושרית...מי כמוני יודע כמה רצית מאזדה....אז הנה קיבלת אחת😊
תעלי תמונות שלה...תעשי לה בוק מבחוץ מבפנים...חחחח
אממ בקרוב מאזדה 6 2008...😁
אלעדדדדדדדדדדד יש לי מזדה יש לי מזדה 😛 😛 😛 😛
מחר אנחנו מקבלים אותה חכה חכה אני מוציאה רישיון אני באה לעשות לך סיבוב חחחח אבל אני נוהגת אתה רק תישב ותראה איך אני נוסעת יפה חחח
ומיכלי תודה היום אני מתחילה ללמוד לתאוריה כולם כבר מציקים לי שאני ילמד ואחותי בכלל מחוממת עליי שאני לא לומדת
אני לא יקבל ב5 את לא תקבלי ב6... 😂
😛 היא מזה יפה מבפנים