אבא שלי לקח אותי ואת אחותי היום לראות מכוניות כי אני בתהליכים של רישיון ונמאס לנו מהמשאית המגעילההה .
ואבא שלי אמר שנבחר מזדה 5(שזאת משפחתית) או מזדה 3 מה אתם מעדיפים?
אני אישית מעדיפה את מזדה 5 כי אנחנו 6 נפשות אבל גם מזדה 3 יפה אבל היא קטנה
אז מה אתם מעדיפים 3 או 5?ואיזה צבע ?
בטח ש5, גם אנחנו אולי מביאים מזדה 5 =]
לנו יש מזדה לנטיס [:
אנחנו נהנים ממנה 😊😊
אין כמו מזדה 626
אבל אם אתם משפחה גדולה בלי עין רעה אז ברור ש5
אבל אנשים מה ההבדל בניהם ?
בנים אתם מבינים במכוניות בא לכם להסביר לי ?
אם כבר מאזדה 3.
מאזדה 5 נראה כמו אוטו לדוסים.
וד"א מאזדה 3 גם אוטו משפחתי..
חחח הינה יקיררררר שמבין במכוניות (:
אוקי אני רואה שאת רוצה גם הבדלים בינהם :
אז בגדול המאזדה 3 באה עם מנוע 1.6 ליטר שהוא הנפוץ יותר ויש גם גירסת 2.0 ליטר.
המאזדה 5 באה עם מנוע 2.0 ליטר ( יחסית חלש לגדול שלה).
ד"א את לא ממש יכולה להשוות בינהן כי הן לא באותה קטגוריה.
אני הייתי הולך על מאזדה 3 עם מנוע 2.0 ליטר (יותר יפה לטעמי).
יקיר אומר
ויקיר מביןןן
חחחח
5 באמת לא יפה ...
גם את 3 אני לא בדיוק אוהבת אבל עדיף ...
אני תמיד אשאר במחשבה שאין על 323
יקיר נכון מזדה 3 יפה ונוחה אבל אין בה מקום לכל המשפחה
לכן עדיף מזדה 5
אבא שלי לפני שהוא קונה משו הוא בודק ואז קונה
תודה למי שהגיב אני ישמח לעוד תגובות