לאמא שלי יש מזדה 3 (:
הייייא אש חחח
אבל אם אתם 6 אז עדיף באמת ת'5 לא ? ...
יותר פרקטי (חחח תמיד רציתי להגיד את זה ;P)
QUOTE (sexy_girl8 @ 25/08/2007) לאמא שלי יש מזדה 3 (:
הייייא אש חחח
אבל אם אתם 6 אז עדיף באמת ת'5 לא ? ...
יותר פרקטי (חחח תמיד רציתי להגיד את זה ;P)
כבר ניסנו את המזדה 3 השכרנו אותה לשבוע והיא אחלה ושקטה אבבל אנחנו 6 נפשות
אוקיי אבא שלי בתהליכים של הקנייה מעניין מאיפה הכסף למזדה 😊 רק שלא נכנס לחובות
QUOTE (oshritsa @ 25/08/2007) אוקיי אבא שלי בתהליכים של הקנייה מעניין מאיפה הכסף למזדה 😊 רק שלא נכנס לחובות
אז מה אתם קונים בסוף ?
ומזל טוב ;] חח
למה דווקא מזדה????.....
ואם אתם הרבה אז 5....
QUOTE (sexy_girl8 @ 25/08/2007) QUOTE (oshritsa @ 25/08/2007) אוקיי אבא שלי בתהליכים של הקנייה מעניין מאיפה הכסף למזדה 😊 רק שלא נכנס לחובות
אז מה אתם קונים בסוף ?
ומזל טוב ;] חח
הוא בנתיים מברר דרך דוד שלי שעובד במכוניות
אבל אפשר לשנות תהחלטה
אה הבנתי (:
בהצלחה לכם ;]
אה ובקשר לצבע חחח
תלוי מה הסטייל שלכם ;P
אמא שלי אמרה שהיא רוצה משו מיוחד וזה
בסוף קנתה את הכסוף חחחחחחח
QUOTE (sexy_girl8 @ 25/08/2007) אה הבנתי (:
בהצלחה לכם ;]
אה ובקשר לצבע חחח
תלוי מה הסטייל שלכם ;P
אמא שלי אמרה שהיא רוצה משו מיוחד וזה
בסוף קנתה את הכסוף חחחחחחח
כסוף אבא שלי לא רוצה משו אחר בגלל שזה עם הזמן יהיה דהוי
3 לפי דעתי גם לנו יש אותו והיא סבבה לגמרי ויפה..
ויש לנו בצצבע ברונזה
QUOTE (yakird @ 25/08/2007) אוקי אני רואה שאת רוצה גם הבדלים בינהם :
אז בגדול המאזדה 3 באה עם מנוע 1.6 ליטר שהוא הנפוץ יותר ויש גם גירסת 2.0 ליטר.
המאזדה 5 באה עם מנוע 2.0 ליטר ( יחסית חלש לגדול שלה).
ד"א את לא ממש יכולה להשוות בינהן כי הן לא באותה קטגוריה.
אני הייתי הולך על מאזדה 3 עם מנוע 2.0 ליטר (יותר יפה לטעמי).
😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
קנינו מזדה 5 היום סגרנו הכל ועוד יומיים היא אצלנו 😊 😊 😊 😊 😊
כמה שאני רבה עם אבא שלי אבל הוא האבא הכיייייייייייייי חמוד בארץ וכמה שהוא יהיה במינוס הוא יודע להסתדר ועכשיו אנחנו לא במינוס והוא החליט שהוא קונה אוטו או בית והוא החליט אוטו 😊 למרות שהבית קטן אבל חפיףףףףףףףףףףףףף
ועשו לנו הנחה חולההה על אבא שלי