QUOTE (שופה_על_היפיופה @ 24/08/2007) יאאאאאאאא חמודיםםםםםםם! מזל טובבבבבבבבבבבבב😊
המון המון בהצלחהההה...
נ.ב
בני כמה אתם?
😊
אני בן 18
היא בת 15 וחצי הקטינה הזאת...
תודה 😊
ציפיתי לזה (:
מזל טוב מתוקים והמון המון בהצלחה !
ייייאיייי מזל"ט לכם :]
שיהיה בהצלחה !
ציפיתי לזה (:
מזל טוב מתוקים והמון המון בהצלחה !
דיי איזה חמודים 😊
המון בהצלחה
יאאהההה איזה כיף לכםםםםם
מזל טוב ורק הצלחהההה
יאא מזזלל טוב :]]
בהצלחה !
יאייי... יקירוש!! אתה לא יכול להגיד שזה באיחור.... כי כבר אמרתי לך מזל טוב!!! חחח
אבל אני יגיד לכם שובבב!!!!! מזל טוב!!!!!
מושלמים!!!!!!!! מאחלת לכם המון הצלחה בקשר והמון אהבההההה!!!!!!
😊 😂
אוהבת אותכם המווןןן!!!!!! קולולולולולולולולוולו חחחחחח
😁 מזל טוב, חמודים שכמותכם =].
יאווווווו מקסימים
מזל טוב! :]
QUOTE (yakird @ 24/08/2007) QUOTE (שופה_על_היפיופה @ 24/08/2007) יאאאאאאאא חמודיםםםםםםם! מזל טובבבבבבבבבבבבב😊
המון המון בהצלחהההה...
נ.ב
בני כמה אתם?
😊
אני בן 18
היא בת 15 וחצי הקטינה הזאת...
תודה 😊
חחח לעולם אל תפקפק בגיל של החברה שלך !
זה יעשה לך רק בעיות . .
בהצלחה בובים (: יפה לכם !
"לא יודעת.." חחח יאללה יאללה..ידעתי..
שיהיה בהצלחה! 😊
יקיררררר בואנה אתה זריז חחח 😊 סתם, אחויהה דבר איתי..
עדידה יא משוגעת דברי איתי גם חחח 😛
QUOTE (Nir_1988 @ 25/08/2007) "לא יודעת.." חחח יאללה יאללה..ידעתי..
שיהיה בהצלחה! 😊
יקיררררר בואנה אתה זריז חחח 😊 סתם, אחויהה דבר איתי..
עדידה יא משוגעת דברי איתי גם חחח 😛
תמר אל תדאגי מותק לא מפקפק חח :]
וניר כן היה צריך לעשות את זה מהר שלא יתפסו לי אותה 😉
תודה לכולם !