(= מזל טוב, המוווון בהצלחה.
יאאאאאאאאאאאא
המוןן המון מזל טוב!!!!
בהצלחההה
יקייירוששששששששששש..
חע ..
מזלטוב מאמייייייייייי[:
ועדייי גמלך[:
שיהיה לכם רק בהצלחהההההה 555 ..
אני כ"כ שמחה בשבילכם
שמחה בשבילכם !!!
בהצלחה (:
יאאאאאאאאאאא מזלללל טווובבבבבבבבבבבב!!
חמודיייםםםםםםםםםםםםםםם חח..
שיהיה לכם הרבה הרבה בהצלחהה..!!
ידעתי שבסוף תהיו ביחד..זה היה כזה שקוף עוד מהמפגש חח
וואיייי חמודיםםםםםםם מזללל טוב.... 555555555
שיהיה לכם המווןןןן בהצלחה וזוגיות מקסימה בעזרת ה' =))
מזלט , והמון הצלחה מתוקים (:
יקירו'ש
ועדידו'ש
מזל טוב
בהצלחה .!...(=
זה היה ברור כבר מהמפגש שאתם תיהיו יחד...😛😛
אתם מקסימים .. 😊
חח יקיר לא יצאת עם מישהי לפני זה?!
בכל מקרה בהצלחה😊
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 24/08/2007) חח יקיר לא יצאת עם מישהי לפני זה?!
בכל מקרה בהצלחה😊
לא...לא הסתדרנו והיה סתם מסובך.
אבל מזל שהכרתי את עדי :]
QUOTE (yakird @ 24/08/2007)
אבל מזל שהכרתי את עדי :]
באמת מזל..:]
ילדה מקסימה... 😊
בהצלחה לכם ... 😊
QUOTE (דושדושיתה @ 24/08/2007) רגייינווש תוודה מאמיי :]
בכייף נשמה..(=
רק בהצלחה לכם
כי אתם מדהימים..אמרתי לך כבר,אבל שוב..אתם מדהימים!.. 😛