QUOTE (yakird @ 25/08/2007) QUOTE (Nir_1988 @ 25/08/2007) "לא יודעת.." חחח יאללה יאללה..ידעתי..
שיהיה בהצלחה! 😊
יקיררררר בואנה אתה זריז חחח 😊 סתם, אחויהה דבר איתי..
עדידה יא משוגעת דברי איתי גם חחח 😛
תמר אל תדאגי מותק לא מפקפק חח :]
וניר כן היה צריך לעשות את זה מהר שלא יתפסו לי אותה 😉
תודה לכולם !
חח מבין אותך... 😊





