תצביעו חבר'ה😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
טנקס מורני=]=]
ואני גרה באשקלון למי שלא יודע
אני אחכה לכולם בתחנה מרכזית ואני אסביר לכולם איך מגיעים ככה שאינלכם מה לדאוג.
וגם אפשר לעשות על האש בקטנה ליד הבית שלי..
גם ים..
מה שתרצו
תבואו אל תהיו מניאקים חח
כל מי שבא..
תההנוו ... :] :]
תעשוו חיים..
רגינה תבואייי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחח יאא מגגניבב :]]
תההנו מי שהולך.
אני כל שבוע הבא באילת
לא מסתדר לי חמודות
לצערי..
עוברת תקופה משלי
אוהבת 3>
ברי למה את לא באה?
ודידי כן מאמי אני אשתדל להגיע
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
רחוקקקקקקקק רחוקקק רחוק ליייייייייייי
ואואו קצת הרבה רחיוק לי..😊
בכיף הייתי באה
QUOTE (עדידוש-177 @ 23/08/2007) מאיפה אתן?
עפולה