קורלי..תראי מצד אחד יש לו חברה אבל מצד שני את יכולה לדבר איתו..אל תעשי שום דבר פזיז כי את לא היית רוצה שמישהי תתחיל עם חבר שלך נכון? אז פשוט תיידעי אותו ותדברו..אל תעשי כלום לפני שתדעי שהוא מרגיש אותו הדבר כלפייךך..לאביו מואה
אני גם בבעיה דומה..
רק שאני לא בקשר איתו כבר יותר מחצי שנה :/
ולא יודעת מה להגיד לך...
אם את חושבת שגם הוא מרגיש כלפייך את אותו הדבר ושהוא לא באמת אוהב את החברה שלו אז לכי על זה...
אין לך מה להפסיד ואת לא תהרסי להם כלום כי גם ככה הוא לא אוהב אותה..
QUOTE (מאוכזבת @ 21/08/2007) קורלי..תראי מצד אחד יש לו חברה אבל מצד שני את יכולה לדבר איתו..אל תעשי שום דבר פזיז כי את לא היית רוצה שמישהי תתחיל עם חבר שלך נכון? אז פשוט תיידעי אותו ותדברו..אל תעשי כלום לפני שתדעי שהוא מרגיש אותו הדבר כלפייךך..לאביו מואה
איתה!
GO KORAL GO KORAL GO KORAL
JUST DO IT JUST DO IT JUST DO IT
GO GO GO
YA BABY SHAKE YOUR BOOTY 😉
חחח אוררר יסרוטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט
QUOTE (love_doctor @ 21/08/2007) GO KORAL GO KORAL GO KORAL
JUST DO IT JUST DO IT JUST DO IT
GO GO GO
YA BABY SHAKE YOUR BOOTY 😉
חחחח
אני מעודד אותה מה שרוט???
לך תירשם לקבוצת מעודדות😛
חחחחחח
ויאללה קורל כנסי בהם!!! אל תוותרי לה!😊
סתם זה נישמע מנייאקי😊
קורלייייייייי אני לא מצליח לשלוח לך הודעותתתתתת באיי סייי 😊
דברי איתי נשמההה!
יהיה טוב יפיופהההה!
תודה יפים שליייי
אני עושה את זה כןכןכןכן חחחחחחח [:
נירוש
נדבר פרטי יפשלי
QUOTE (Asaf_my_life @ 21/08/2007) תודה יפים שליייי
אני עושה את זה כןכןכןכן חחחחחחח [:
נירוש
נדבר פרטי יפשלי
YOU GO GIRL!
אחר כך ספרי לנו מי זה היה.