תיראי יפיופה
מאסף את חייבת לשכוח
תמשיכי בחיים שלך!
אם ' ירצה שתחרו אתם תחזרו
זה לא משנה מתי!
אבל את חייבת לחיות את החיים שלך
גליתי היום יותר כמה את בנאדם מדהים
וכ"כ מקסימה ומתוקה!!
מגיעה לך רק טוב בחייים יפיופה!!
אווהבת!
יפיופההה יהיה טובבב =)
לא יודע מי מי זה..אבל לא משנה בכל מקרה,אני חושב..את צריכה לעשות מה שהלב אומר לך.. 😊
מה שאת מרגישה לנכון לעשות-תלכי עם הלב..
יהיה טוב נשמה!
את באמת בן אדם מדהים כמו שמיכלי אמרה,את מקסימה ואת מדהימהה..את בן אדם מיוחד 😊
QUOTE (שמאוהבת @ 20/08/2007) למה לוותר?
לכי עם הלב 😊
אני מבין אותהה היא הסבירה לי
למרות שזה טעות אבל יש כאילו סיבה ברורה
מפחדים להפגע שוב ולסבול.
גם אני מפחד מזה.. אבל פסדר נותן צ'אנסים. מסתכן.
זה יעבור לה היא תתבגר. היא תגדל הזמן יעשה את שלו
קורלצ'ו יהיה בסדר:]
אם זאת אהבה אז למה לוותר עליה קורליי?..אני בעד לנסות..
אוהבת אותך
אור כמה שהמשפט הזה נכון... הזמן עושה את שלו...
אבל זה לא תמיד הפיתרון הכי טוב... לפעמים הסבל נמשך הרבה זמן ולשווא... וזה חבל...
QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 20/08/2007) אור כמה שהמשפט הזה נכון... הזמן עושה את שלו...
אבל זה לא תמיד הפיתרון הכי טוב... לפעמים הסבל נמשך הרבה זמן ולשווא... וזה חבל...
נכון, אם זה ימשך לה יותר מדי זמן אז או שתלך על זה או שתבקש להפסיק להפגש איתו ולהפסיק לדבר איתו ואז יהיה לה יותר קל לשכוח .
אם הולכים על זה לפחות יש סיבה לסבול לדעתי.
כמו שאמרנו עדיף לנסות והתבאס שהוא לא רוצה מאשר להתבאס שלא ניסית בכלל...
ככה אין סיבה לסבל אבל אם היא לא מוכנה אז שתקווה שהזמן יעשה את שלה.
אנחנו כאן בשבילה הלא ככה?
אל תפסלי על ההתחלה
נכון מה שעברת עם אסף זה כואב ועוד טרי
אבל אל תוותרי על האהבה
אל תפספסי עוד ניסיון
אז את עוד תתאכזבי
אין מה לעשות
זה החיים
אבל אל תפסיקי לנסות😊
אל תיהיה עצובה מאמי
מקווה שיסתדר לך..
😊
QUOTE (שמאוהבת @ 20/08/2007) למה לוותר?
לכי עם הלב 😊
את אוהבת? נדלקת? אל תוותרי מאמי
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה מדהימים שלי,
אני כלכך מעריכה אותכם .
אבל זו בעיה אחרת ... זה משהו אחר
יש לו מישהי וכמו שאני לא הייתי רוצה שהיא תעשה לי את זה
אז אני יושבת בצד וסותמת.
QUOTE (Asaf_my_life @ 21/08/2007) תודה מדהימים שלי,
אני כלכך מעריכה אותכם .
אבל זו בעיה אחרת ... זה משהו אחר
יש לו מישהי וכמו שאני לא הייתי רוצה שהיא תעשה לי את זה
אז אני יושבת בצד וסותמת.
חבררה זה לא קיר!
לפחות תגידי לו מה את מרגישה?
אני הייתי דלוק על מישהי סיפרתי לך עליה.. גם קוראים לה במקרה קורל
והיה לה חבר... והיא לא אהבה אותו והיא הייתה מתה שאני ינשק אותה באותו יום ולא עשיתי אתז ה כמו דביל!
אולי הוא לא אוהב אותה??? ואז את סתם מפסידה!!!
היום עם היא מישהי שהיא אוהבת ואכלתי את הסיכוי!
עדיף לנסות מאשר להתבאס שלא ניסית!!!
קורלל אני אתן לך חיבוקי ויחנוק אותך תוך כדי! 😂
אור אתה צודק
כוסעמו העולם אני אעשה את זה ,
חוץ מזה שהיא בעע קצת ..
אור אני אוהבת אותךךךךךךךךךך שתדע
לא עשינו כפיות בסוף {:
קורלייייייייייי קטנה שלי לכי על זה ספרי לו ואם הוא לא רוצה אותך
שילך תקוואדדדדד (=לעזאזל)הוא והחברה שלו
QUOTE (oshritsa @ 21/08/2007) קורלייייייייייי קטנה שלי לכי על זה ספרי לו ואם הוא לא רוצה אותך
שילך תקוואדדדדד (=לעזאזל)הוא והחברה שלו
צודקת אושרית
וקורלי את מוזמנת היום המיטה שלי מחכה לך אני יפנק אותך ישמח אותך טיפונת :]