קורלי?
את יודעת שאין יותר מדי אפשרויות😛
חעחעחע
חחחחחחח זה לא משנה .
אף אחד בחיים לא יבין ולא ידע וגם לא יאמין .
לא משנה ,
זה ביני לבין עצמי בכל זאת
לא נראה לי אבל
אתם סתם מנסות יפות שלי ..
חבל לי אני בחיים לא אפדח ת'צמי ויגיד ]=
זה כלכך עצובב מבחינתייייייייייייייי
זה יעבור לי אני מקווהההההה כמה שיותר מהרר
קורלייי
ספרי לנוווו😛
אוהבת אותךך
QUOTE (Asaf_my_life @ 20/08/2007) אתם סתם מנסות יפות שלי ..
חבל לי אני בחיים לא אפדח ת'צמי ויגיד ]=
זה כלכך עצובב מבחינתייייייייייייייי
זה יעבור לי אני מקווהההההה כמה שיותר מהרר
זה מי שאני חושבת שזה?
רק תגידי כן או לא.
לא קארינה לא..
אני לא רוצה להגיד ולהתחיל ברמיזות
זה לא הפואנטה
הפואנטה היא לשכוח =\
QUOTE (Asaf_my_life @ 20/08/2007) לא קארינה לא..
אני לא רוצה להגיד ולהתחיל ברמיזות
זה לא הפואנטה
הפואנטה היא לשכוח =\
אה זה לא הוא? הייתי בטוחה שכן.
ולמה לשכוח? תנסי להפעיל משהו.
😢 מאמי ששכחי ממנו סמכי עליי
חולהההההההההה עליייך קטנההההההההההה שלי
לא אני לא יכולה קארינה,
פשוט לא.
יש בעיות =\
בעיות זה קאקי...
מקווה שתסתדרי😛
קטנה שליי?
אוהבתתת אותךךךך יפיופהה אחת..!!
גמני תך מלא נסיכה ...
תודה דניס
הלוואי ויסתדר ]=