אני זזה לרופאה
לראות מה ש לי ..
מקווה שלא משהו חמור .
תחזיקו אצבעות ..
בטוווווח שזה לא משהו חמור יפפה שליי ..
קצת כדורים וקצת מנוחה ואת כמו חדששה ..
אוההבת אותך ההמון
ואל תשכחי לספר לנו איך היה אצל הרוופא ..
תרגישי טוב 3>
לא נראה לי משהו חמור
לפחות מקווה
איך שלא יהיה תעזכני אותנו אחר כך 😛
לאב אותך
אין לי מושג על מה מדובר.
אבל יהיה טוב!!
מחזיקה לך אצבעות יפה!:]
מחזיקה לך אצבעות
בהצלחהה =))
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 14/08/2007) בטוווווח שזה לא משהו חמור יפפה שליי ..
קצת כדורים וקצת מנוחה ואת כמו חדששה ..
אוההבת אותך ההמון
ואל תשכחי לספר לנו איך היה אצל הרוופא ..
תרגישי טוב 3>
איכסס כדורים
סתם חצי זמה , זה השפעה פסיכלוגית
ונזקים לגוף!!!
הכי בריא טבעי
תה פירות לא חסר
הכי חשוב שחולים זה לנוח והרבה
ולדואג לשתות!!
תעדכני אותנו
אוווהבת
בהצלחהה
הכל יהיה טובב
רק תשמרי על עצמךך
אוהבת מלאא
בהצלחההה
אני אוהבת אותךךך
ואני בטוחה שהוכל יהיה בסדר😊
אני מחזיקה אצבעות.
מקווההה שיהיה בסדר
אוהבת אותך ברי.
תריגישי טוב😊
בייבי אל דאגה הכל יהיה טוב...
ותגידי לנושי הרופאה לטפל בך טוב..שתפנק אותך קצתת..חחח
אוהבת אותכן נסיכות שליי...
ברי תרגישי טוב נסיכה שליי..
בהצלחה מאמי תרגישי טוב
איך היה?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לפני חצי שעה חזרתי ..
היא אמרה שזה וירוס שהוא תוקף עכשיו הרבה
והיא בדקה במחשב עם עשיתי בדיקות דם
ואמרתי לה שבחיים לא עשיתי
והיא אמרה שאני חייבת
כי יכול להיות שחסר לי אמוגלובין משהו כזה :|
חוסר דם ואנמיה
והיא שאלה על המחזור אמרתי לה שיש לי דימום מרובה
קיצור אני קבעתי תור לעוד שבועיים אני מתה מפחד
בחיים לא עשיתי 😢 אני מפחדת רצחחח
ודודה שלי אמרה לרופאה שאני בכלל לא אוכלת ושותה :\
אז הרופאה עשתה לי נו נו נו
והיא אמרה שאם יש לי שוב סחרחורות וכאבי ראש לקחת אקמול
בקיצור וירוס:\
QUOTE (koka15 @ 14/08/2007) לפני חצי שעה חזרתי ..
היא אמרה שזה וירוס שהוא תוקף עכשיו הרבה
והיא בדקה במחשב עם עשיתי בדיקות דם
ואמרתי לה שבחיים לא עשיתי
והיא אמרה שאני חייבת
כי יכול להיות שחסר לי אמוגלובין משהו כזה :|
חוסר דם ואנמיה
והיא שאלה על המחזור אמרתי לה שיש לי דימום מרובה
קיצור אני קבעתי תור לעוד שבועיים אני מתה מפחד
בחיים לא עשיתי 😢 אני מפחדת רצחחח
ודודה שלי אמרה לרופאה שאני בכלל לא אוכלת ושותה :\
אז הרופאה עשתה לי נו נו נו
והיא אמרה שאם יש לי שוב סחרחורות וכאבי ראש לקחת אקמול
בקיצור וירוס:\
אין לך מה לפחד מבדיקות דם.. פשוט אל תסתכלי איך עודים לך את זה..
את אפילו לא מרגישה !
בהצלחה =))