QUOTE (OrtalBe @ 14/08/2007) יופי מאמי טוב תמיד להיבדק לא מפסידים מזה כלום
תרגישי טוב
נכון..
לא תפסידי כלום..
רק תרוויחי !
אוהבת אותך !
ותרגישי טוב........
|
![]() |
![]() |
אתר האהבה הישראלי