אם את לא אוכלת ולא שותה
זה גרוע ביותר את רק גורמת נזק גדול יותר
לא פלא שיש לך סחרחורות ואת מרגישה ככה
תעזרי לעצמך מאמי...
טוב שהלכת לבדוק את זה
זה חשוב שיהיה בהצלחה
ואין לך ממה לפחד
קצת כואב אבל זה עובר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה בנות
אני יזוז לנוח
אוהבת אתכן ..
אל תפחדי יפה שלי
חח אני מתה על בדיקות דם זה בכלל לא כואב..
תעשי את זה ויהיה בסדר
ואת
רואה תאכלייייייייייייייייייי
בברי,
טוב מאוד שהללכת לרופאה לבדוק מה יש לך...
אחרת חחס וחלילה זה אולי היה מסתבך.
גמאני עשיתי ככה !
אינלך ממה לפחד מבדיקת דם, כולה דקירה קטנה שאת אפילו לא מרגישה,
את גגיבורה! זה קטן עלייך ..
תרגישי טוב (:
מווווווואה
QUOTE (koka15 @ 14/08/2007) לפני חצי שעה חזרתי ..
היא אמרה שזה וירוס שהוא תוקף עכשיו הרבה
והיא בדקה במחשב עם עשיתי בדיקות דם
ואמרתי לה שבחיים לא עשיתי
והיא אמרה שאני חייבת
כי יכול להיות שחסר לי אמוגלובין משהו כזה :|
חוסר דם ואנמיה
והיא שאלה על המחזור אמרתי לה שיש לי דימום מרובה
קיצור אני קבעתי תור לעוד שבועיים אני מתה מפחד
בחיים לא עשיתי 😢 אני מפחדת רצחחח
ודודה שלי אמרה לרופאה שאני בכלל לא אוכלת ושותה :\
אז הרופאה עשתה לי נו נו נו
והיא אמרה שאם יש לי שוב סחרחורות וכאבי ראש לקחת אקמול
בקיצור וירוס:\
את בקופת חולים רסקו לא?
בטח היית אצל הרוסיה זאת ממול החדר של האחיות
אלל תדאגי בובי זה ממש ממש שטויות בדיקת דם
זה לא כואבב
😊 הכל יהיה בסדררררררררר
להזיכרך עשיתי בדיקת דם לפני יומיים
ומאמי זה בכלל בכלל בכלל בכלל בכלל בכלל בכלל בכלל לא כואב
וגם לי זה היה הפעם הראשונה!!!
ואפילו הסתכלתי והכל
את חייבת לתהחיל לאכול ובמיוחד לשתות
את מזלזלת בגוף שלך מתווקה
תרגישי טוב אוווהבת!
חח חופה לא שמעתי על מישהו שאוהב בדיקות דם חחD:
אושרייתי לא אני לא ברסקו אני בכללית ..
ובקיצור בבנננות , אני אוהבת אתכן תודה
אני יעשה תבדיקה הזאת כמו גדולה ..
אוהבת אתכןןןןןןןןןן
נו רסקו זה כללית יענו לקופת חולים שלידי קוראים רסקו
בקיצר תרגישי טוב
יופי מאמי טוב תמיד להיבדק לא מפסידים מזה כלום
תרגישי טוב
מאמי יהיה בסדר!
אל תהיי בלחץ מה את רצינית בחיים לא עשית?!
איך זה?
חחחחחחחחח אתם הורגים אותי לפעמים פה ..
כממה תגובות על משהו קטןן וטבעי שקורה לכל אחד ..
סתם סתם .. אני לא באה ממקום של לעג !
דווקא יפה שמתעניינים פה !! ( =
היי ואת ?
החלמה מהייייירה מותק ! D :
אוהבת מלא !
יפה שלי תרגישי טוב אוהבת המון מואההה 😊
היה לי גם ככה היו לי סחרחורות והרגשתי לא טוב והייתי חולה ואז התברר לי שזה הסיפטומים של מחלת השניקה ורק לפי בדיקת הדם הרופאה גילתה
^ אויייי :\ מקווה שלאאאאאאאא
אוושריתייי לא אני לא ברסקו אני ב .. ג'
תוודה בנות .. אני מרגישה כבר יותר טוב ..
הבדיקת דם תהיה בעוד שבועיים