זה בסדר כבר....הבנתי את הסיכון למרות שאני אצל הרופאה.
תודה בנות,
אני ישמין לא לדאוג
יהיה טוב. 😊
אה?
בת כמה את?
מה הגובה שלך?
😮 😮 😮
לאאאאאאאאאא
מזה מדובר על ילדה בכיתה ה' ?
QUOTE (OrtalBe @ 09/08/2007) אה?
בת כמה את?
מה הגובה שלך?
בת 14
וגובה 153..
אבל אני בדרך להשמנה יהיה טוב 😊
QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) 😮 😮 😮
לאאאאאאאאאא
מזה מדובר על ילדה בכיתה ה' ?
😨
רזיתי בגגלל התקופה 😢
QUOTE (lipaz-sol @ 09/08/2007) QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) 😮 😮 😮
לאאאאאאאאאא
מזה מדובר על ילדה בכיתה ה' ?
😨
רזיתי בגגלל התקופה 😢
מאמי זה לא טוב
זה תת משקל משהו כזה:\
זה ממש לא טוב
את חייבת ללכת לרופא משהו
את לא יכולה לישקול ככה:|
אחותי בכיתה ה' שוקלת 38
ממש לא. את צריכה להגיע ל45 דחוףףףףףףףף
QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 09/08/2007) QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) 😮 😮 😮
לאאאאאאאאאא
מזה מדובר על ילדה בכיתה ה' ?
😨
רזיתי בגגלל התקופה 😢
מאמי זה לא טוב
זה תת משקל משהו כזה:\
זה ממש לא טוב
את חייבת ללכת לרופא משהו
את לא יכולה לישקול ככה:|
אחותי בכיתה ה' שוקלת 38
כן אני עםהרופאה דיבור וגם דיאטינית,
אני בדרך להשמין,
יהיה טוב..
מפחיד התת משקל הזה=\
QUOTE (Asaf_my_life @ 09/08/2007) ממש לא. את צריכה להגיע ל45 דחוףףףףףףףף
ואני משמינה מהרררררררר 😊
אני שוקלת 40-42..!!
ואני בת 17..1.60
QUOTE (lipaz-sol @ 09/08/2007) QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 09/08/2007) QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) 😮 😮 😮
לאאאאאאאאאא
מזה מדובר על ילדה בכיתה ה' ?
😨
רזיתי בגגלל התקופה 😢
מאמי זה לא טוב
זה תת משקל משהו כזה:\
זה ממש לא טוב
את חייבת ללכת לרופא משהו
את לא יכולה לישקול ככה:|
אחותי בכיתה ה' שוקלת 38
כן אני עםהרופאה דיבור וגם דיאטינית,
אני בדרך להשמין,
יהיה טוב..
מפחיד התת משקל הזה=\
יופייי
הבהלת אותי ..
אבל עדיין
זה מסוכן המישקל הזה לבריאות שלך מאמי
את חייבת להשמין קצת ..
QUOTE (עדידוש-177 @ 09/08/2007) אני שוקלת 40-42..!!
ואני בת 17..1.60
אז גם את צריכה להשמין ואת בת 17.. 😊
QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 09/08/2007) QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 09/08/2007) QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) 😮 😮 😮
לאאאאאאאאאא
מזה מדובר על ילדה בכיתה ה' ?
😨
רזיתי בגגלל התקופה 😢
מאמי זה לא טוב
זה תת משקל משהו כזה:\
זה ממש לא טוב
את חייבת ללכת לרופא משהו
את לא יכולה לישקול ככה:|
אחותי בכיתה ה' שוקלת 38
כן אני עםהרופאה דיבור וגם דיאטינית,
אני בדרך להשמין,
יהיה טוב..
מפחיד התת משקל הזה=\
יופייי
הבהלת אותי ..
אבל עדיין
זה מסוכן המישקל הזה לבריאות שלך מאמי
את חייבת להשמין קצת ..
כן זה מסוכן כואבבבב מלא הבטן 😕
אני ישמין אל תדאגי😊
אצלי זה פשוט גנים..
כל המשפחה שלי ככה..
QUOTE (עדידוש-177 @ 09/08/2007) אצלי זה פשוט גנים..
כל המשפחה שלי ככה..
אה הבנתי.:|