חחחח תשומנים שלי אני כבר יזרוק לפח ...חח
אין על מה יפה שלי ..
אני תמיד פה בשבילך מותק שלי
ואת מעדכנת אותי בכל מה שקורה..
אוהבת אותך מתוקהההה 😛
QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) חחחח תשומנים שלי אני כבר יזרוק לפח ...חח
אין על מה יפה שלי ..
אני תמיד פה בשבילך מותק שלי
ואת מעדכנת אותי בכל מה שקורה..
אוהבת אותך מתוקהההה 😛
😂
אני מעדכנת אותך, 😊
אל תדאגי.
אוהבת אותך,
תודה מאמי שלי 😁
QUOTE (lipaz-sol @ 09/08/2007) QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) חחחח תשומנים שלי אני כבר יזרוק לפח ...חח
אין על מה יפה שלי ..
אני תמיד פה בשבילך מותק שלי
ואת מעדכנת אותי בכל מה שקורה..
אוהבת אותך מתוקהההה 😛
😂
אני מעדכנת אותך, 😊
אל תדאגי.
אוהבת אותך,
תודה מאמי שלי 😁
יופי בובה :]
אוהבת אותך
ואין על מה
אני תמיד פה בשבילך לכל דבר קטן
אל תשכחי זאת לעולם
QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 09/08/2007) QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) חחחח תשומנים שלי אני כבר יזרוק לפח ...חח
אין על מה יפה שלי ..
אני תמיד פה בשבילך מותק שלי
ואת מעדכנת אותי בכל מה שקורה..
אוהבת אותך מתוקהההה 😛
😂
אני מעדכנת אותך, 😊
אל תדאגי.
אוהבת אותך,
תודה מאמי שלי 😁
יופי בובה :]
אוהבת אותך
ואין על מה
אני תמיד פה בשבילך לכל דבר קטן
אל תשכחי זאת לעולם
😁
אני לא ישכח את זה😊
גם אני פה בשבילך.
אוהבת אותך.
*תיכנסי לאיסי 😛
ראיתי שערכת מאמי אז נעלתי
אם את צריכה משו נוסף תגידי
אוהבת אותך
ולא ראיתי מה היה כתוב
אז אין לי מושג במה מדובר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*