QUOTE (lipaz-sol @ 09/08/2007) QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 09/08/2007) QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 09/08/2007) QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) 😮 😮 😮
לאאאאאאאאאא
מזה מדובר על ילדה בכיתה ה' ?
😨
רזיתי בגגלל התקופה 😢
מאמי זה לא טוב
זה תת משקל משהו כזה:\
זה ממש לא טוב
את חייבת ללכת לרופא משהו
את לא יכולה לישקול ככה:|
אחותי בכיתה ה' שוקלת 38
כן אני עםהרופאה דיבור וגם דיאטינית,
אני בדרך להשמין,
יהיה טוב..
מפחיד התת משקל הזה=\
יופייי
הבהלת אותי ..
אבל עדיין
זה מסוכן המישקל הזה לבריאות שלך מאמי
את חייבת להשמין קצת ..
כן זה מסוכן כואבבבב מלא הבטן 😕
אני ישמין אל תדאגי😊
ברור זה גורם לשיבושים במערכת החיסוננית וכל זה
וגםםםם במחזור
ובמלא דברים ..
וואי את לא נורמלית .. זה הכי לא נורמלי שיש...
את חייבת דחוףף להשמין.. לכי לרופא
QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 09/08/2007) QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 09/08/2007) QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 09/08/2007) QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) 😮 😮 😮
לאאאאאאאאאא
מזה מדובר על ילדה בכיתה ה' ?
😨
רזיתי בגגלל התקופה 😢
מאמי זה לא טוב
זה תת משקל משהו כזה:\
זה ממש לא טוב
את חייבת ללכת לרופא משהו
את לא יכולה לישקול ככה:|
אחותי בכיתה ה' שוקלת 38
כן אני עםהרופאה דיבור וגם דיאטינית,
אני בדרך להשמין,
יהיה טוב..
מפחיד התת משקל הזה=\
יופייי
הבהלת אותי ..
אבל עדיין
זה מסוכן המישקל הזה לבריאות שלך מאמי
את חייבת להשמין קצת ..
כן זה מסוכן כואבבבב מלא הבטן 😕
אני ישמין אל תדאגי😊
ברור זה גורם לשיבושים במערכת החיסוננית וכל זה
וגםםםם במחזור
ובמלא דברים ..
ווואי כן התחיל להיות לי את הבעיות האלו=\
QUOTE (may1231230 @ 09/08/2007) וואי את לא נורמלית .. זה הכי לא נורמלי שיש...
את חייבת דחוףף להשמין.. לכי לרופא
כן אני לא נורמלית אוףףף..=\
אני אצל הרופאה והכול.
אני ישמין.
ואני גם אנמית..עם כל המשקל הזה וזה..
יש לי המון סחרחורות
QUOTE (lipaz-sol @ 09/08/2007) QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 09/08/2007) QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 09/08/2007) QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 09/08/2007) QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) 😮 😮 😮
לאאאאאאאאאא
מזה מדובר על ילדה בכיתה ה' ?
😨
רזיתי בגגלל התקופה 😢
מאמי זה לא טוב
זה תת משקל משהו כזה:\
זה ממש לא טוב
את חייבת ללכת לרופא משהו
את לא יכולה לישקול ככה:|
אחותי בכיתה ה' שוקלת 38
כן אני עםהרופאה דיבור וגם דיאטינית,
אני בדרך להשמין,
יהיה טוב..
מפחיד התת משקל הזה=\
יופייי
הבהלת אותי ..
אבל עדיין
זה מסוכן המישקל הזה לבריאות שלך מאמי
את חייבת להשמין קצת ..
כן זה מסוכן כואבבבב מלא הבטן 😕
אני ישמין אל תדאגי😊
ברור זה גורם לשיבושים במערכת החיסוננית וכל זה
וגםםםם במחזור
ובמלא דברים ..
ווואי כן התחיל להיות לי את הבעיות האלו=\
ליפזזזזזזזזזזזזזזזיייייי
זה ממש מסוכןןןןן
זה יכול לגרום בעיות מסוכנות חס ושלום
זה לא טובבב
גיסתה של אמא שלי אז יש לה אחות בת 22 ככה ניראלי
בגיל 17 ככה ניראלי היא ירדה במישקל רצחניי הגיעה למישקל שלך.....
פחות וההפסיק לה המחזוררר
ומאמי היום שהיא בת 22 -23 ככה כבר ניראלי
היא עדיין לא קיבלה מחזור
היא שיבשה לעצמה תמערכת של הגוףף!
QUOTE (עדידוש-177 @ 09/08/2007) ואני גם אנמית..עם כל המשקל הזה וזה..
יש לי המון סחרחורות
וואי מאמי=\
QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 09/08/2007) QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 09/08/2007) QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 09/08/2007) QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 09/08/2007) QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) 😮 😮 😮
לאאאאאאאאאא
מזה מדובר על ילדה בכיתה ה' ?
😨
רזיתי בגגלל התקופה 😢
מאמי זה לא טוב
זה תת משקל משהו כזה:\
זה ממש לא טוב
את חייבת ללכת לרופא משהו
את לא יכולה לישקול ככה:|
אחותי בכיתה ה' שוקלת 38
כן אני עםהרופאה דיבור וגם דיאטינית,
אני בדרך להשמין,
יהיה טוב..
מפחיד התת משקל הזה=\
יופייי
הבהלת אותי ..
אבל עדיין
זה מסוכן המישקל הזה לבריאות שלך מאמי
את חייבת להשמין קצת ..
כן זה מסוכן כואבבבב מלא הבטן 😕
אני ישמין אל תדאגי😊
ברור זה גורם לשיבושים במערכת החיסוננית וכל זה
וגםםםם במחזור
ובמלא דברים ..
ווואי כן התחיל להיות לי את הבעיות האלו=\
ליפזזזזזזזזזזזזזזזיייייי
זה ממש מסוכןןןןן
זה יכול לגרום בעיות מסוכנות חס ושלום
זה לא טובבב
גיסתה של אמא שלי אז יש לה אחות בת 22 ככה ניראלי
בגיל 17 ככה ניראלי היא ירדה במישקל רצחניי הגיעה למישקל שלך.....
פחות וההפסיק לה המחזוררר
ומאמי היום שהיא בת 22 -23 ככה כבר ניראלי
היא עדיין לא קיבלה מחזור
היא שיבשה לעצמה תמערכת של הגוףף!
יו אלוהים ישמורררררר,
אני מפחדת קצת ,
ווואי אין אני משמינהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
זהו נגמר התת משקל הזה!
הגוף שלנו הוא כמו מכונה
כמו מחשב
רק שפה קשה לתקן את מה שעושים
לפעמים אי אפשר לתקן ולהחזיר את הגלגל לאחור מאמי
את חייבת לישמור על עצמך
QUOTE (lipaz-sol @ 09/08/2007) יו אלוהים ישמורררררר,
אני מפחדת קצת ,
ווואי אין אני משמינהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
זהו נגמר התת משקל הזה!
אין לך ממה לפחד בובה
את יכולה לחזור ..ולתקן את זה מאמי
בזמן
את חזקה יותר מזה
:]
QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) הגוף שלנו הוא כמו מכונה
כמו מחשב
רק שפה קשה לתקן את מה שעושים
לפעמים אי אפשר לתקן ולהחזיר את הגלגל לאחור מאמי
את חייבת לישמור על עצמך
אימלה,
אני ישמורררר לא לדאוג ..!
אבל לפני כמה זמן היה כמה בעיות פעם שקלתי 39 פעם 40 פעם 39 פעם 40 הכול הסתבכך לי.
אין אני חייבת לשמור ואני ישמור,
שלא יהיה לי יותר ויותר בעיות חס וחלילה.
QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 09/08/2007) יו אלוהים ישמורררררר,
אני מפחדת קצת ,
ווואי אין אני משמינהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
זהו נגמר התת משקל הזה!
אין לך ממה לפחד בובה
את יכולה לחזור ..ולתקן את זה מאמי
בזמן
את חזקה יותר מזה
:]
כן אני יתקן אני חייבת😊
חח כן אני חזקה מיזה.
תודה ברי 😊
QUOTE (lipaz-sol @ 09/08/2007) QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) הגוף שלנו הוא כמו מכונה
כמו מחשב
רק שפה קשה לתקן את מה שעושים
לפעמים אי אפשר לתקן ולהחזיר את הגלגל לאחור מאמי
את חייבת לישמור על עצמך
אימלה,
אני ישמורררר לא לדאוג ..!
אבל לפני כמה זמן היה כמה בעיות פעם שקלתי 39 פעם 40 פעם 39 פעם 40 הכול הסתבכך לי.
אין אני חייבת לשמור ואני ישמור,
שלא יהיה לי יותר ויותר בעיות חס וחלילה.
זה לא טוב ככה לשחק בגוףף
לעלות לרדת לעלות לרדתת
בטח שאני דואגת לך...
את חייבת לישמור על עצמך מאמיייייי
QUOTE (lipaz-sol @ 09/08/2007) QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 09/08/2007) יו אלוהים ישמורררררר,
אני מפחדת קצת ,
ווואי אין אני משמינהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
זהו נגמר התת משקל הזה!
אין לך ממה לפחד בובה
את יכולה לחזור ..ולתקן את זה מאמי
בזמן
את חזקה יותר מזה
:]
כן אני יתקן אני חייבת😊
חח כן אני חזקה מיזה.
תודה ברי 😊
תתקני כל עוד אפשרי לתקן ..
ואת חזקההההה:]
ואת צריכה לישמור על עצמך ולאכול
לאכול טוב ובריא ולהשמין קצת ..
בואי אני ילווה לך קצת שומנים
חח לא יזיק לי להיפטר מהם 😂
סתם מאמי
אבל את חייבת לישמור על עצמך מאמי
אין על מה בובה .. רק בשבילך
כי אני דואגת לך..
אוהבת אותך מלאאאאא
QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 09/08/2007) QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 09/08/2007) יו אלוהים ישמורררררר,
אני מפחדת קצת ,
ווואי אין אני משמינהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
זהו נגמר התת משקל הזה!
אין לך ממה לפחד בובה
את יכולה לחזור ..ולתקן את זה מאמי
בזמן
את חזקה יותר מזה
:]
כן אני יתקן אני חייבת😊
חח כן אני חזקה מיזה.
תודה ברי 😊
תתקני כל עוד אפשרי לתקן ..
ואת חזקההההה:]
ואת צריכה לישמור על עצמך ולאכול
לאכול טוב ובריא ולהשמין קצת ..
בואי אני ילווה לך קצת שומנים
חח לא יזיק לי להיפטר מהם 😂
סתם מאמי
אבל את חייבת לישמור על עצמך מאמי
אין על מה בובה .. רק בשבילך
כי אני דואגת לך..
אוהבת אותך מלאאאאא
חח אני יתקן אני יתקן,
בטח שאני חזקה.. 😂
חחח כן אני מאשרת תלווי לי קצת חחח שומנים חח,
סתם 😯
זה בסדר אני אוכלת טוב הקפדתי ואני בדרך להשמנה אני שומרת על עצמי זה בטוח שכן.
תודה בריי שלי,
אל דאגי אני ישמיין וברגע שאני ישמין ישקול יותר אני יודיע לך חח.
אוהבת אותך בריי